Donose veselje

Dok svi kupuju poklone za ovaj Božić, njima je već u glavi idući: ‘Stajemo tek kad su svi darovi isporučeni!‘

‘Često nam ljudi ne vjeruju jer se ponuda čini predobra da bi bila istinita, ali kod nas nema sitnih slova. Što vidiš, to i dobiješ‘, poručuju
 Vedran Peteh/Cropix

Ovaj tim prvi je put pustio "Feliz Navidad" još u lipnju, na +30 stupnjeva, na početku prvog sastanka na kojem su počele pripreme za ovogodišnju božićnu ponudu. U vrijeme kada blagdanski duh preplavljuje domove, u telekom industriji sve je osim mirno. Za timove u A1 Hrvatska, božićne ponude su strateški projekt koji zahtijeva mjesece predanog rada, kreativnosti i preciznosti, a uživanje u blagdanima za njih počinje tek kada su svi proizvodi iz ponude isporučeni korisnicima.

- Ovo nam je najintenzivniji period u godini. Ipak, to nam olakšava tim naših internih komunikacija. Imamo razne tombole, kvizove, druženja, božićne partije, kolače u uredu... Svašta se događa, svira božićna muzika, cijela kompanija je okićena te se unatoč velikoj količini posla osjeća snažan božićni duh - govori nam Iva Babić, voditeljica odjela za razvoj proizvoda i usluga.

image
Vedran Peteh/Cropix

Bez sitnih slova

Apsolutni hit iz ovogodišnje A1 Hrvatska božićne ponude koja se sprema još od proljeća je PlayStation 5, kojeg je uz ugovaranje nove fiksne usluge moguće dobiti za osam eura mjesečno na dvije godine.

- Često nam ljudi ne vjeruju jer se ponuda čini predobra da bi bila istinita, ali kod nas nema sitnih slova. Što vidiš, to i dobiješ. Iako nudimo razne pogodnosti cijele godine, za Božić se doista trudimo da to bude nešto posebno. Nitko na tržištu nema u ponudi ovakvu cijenu PlayStationa, čak i mimo telekoma – govori nam Ivan Malić, zaslužan za ponudu koja odgovara specifičnim potrebama korisnika fiksnih usluga. Nastavlja kako, uz PlayStation, imaju u ponudi i cijeli niz mobilnih uređaja, robotske usisivače, air fryere...

- Tu su brojni uređaji koji našim korisnicima mogu pomoći u boljoj kontroli obaveza i lakšem rješavanju stvari u prosincu, ali i općenito – govore iz ovog vedrog tima.

Jelena Mirković, odgovorna za mobilnu ponudu, objašnjava nam kako izgleda cijeli proces kreiranja božićnih akcija.

image
Vedran Peteh/Cropix

- Pripreme za božićnu kampanju kod nas započinju mnogo ranije nego što to korisnici to mogu zamisliti. Za mjesec dana ćemo već razmišljati o Božiću 2025. godine. Sve kreće analizom. Bilježimo što je dobro funkcioniralo prošle godine, pratimo tržišne trendove i osluškujemo potrebe korisnika. Cilj nam je uvijek isti: ponuditi rješenja koja olakšavaju svakodnevicu, povezuju obitelji i pružaju dodatnu vrijednost u ovom užurbanom božićnom razdoblju – priča, dodajući kako im je želja korisnicima ponuditi sve što im treba na jednome mjestu.

Što jednostavnije, to bolje

Razmišljali su, naravno, i o televizijskim uslugama. Tu je veliku stvar napravila kolegica Mirna Borbaš, koja je u tvrtki samo tri mjeseca, ali je već radila na itekako velikim projektima.

image
Vedran Peteh/Cropix

- Ove godine nudimo poseban blagdanski popust na novu TV uslugu. Svi koji je aktiviraju u prosincu dobivaju 12 mjeseci besplatno, bez dodatnih naknada. TV je prisutan u gotovo svakom domu, stoga tehnologiju koju pružamo nastojimo učiniti dostupnom i jednostavnom za korištenje. Korisnici ne žele komplikacije niti gubljenje vremena na istraživanja, zbog čega smo unaprijed dodali usluge poput SkyShowtime platforme, čineći našu ponudu još bogatijom. U prosincu želimo omogućiti korisnicima da se opuste s obitelji i uživaju. Tek jednim klikom mogu aktivirati dodatne sadržaje i uživati u programima s raznih platformi – govori Mirna.

Važno je da pripreme za ovako velike projekte započeti dovoljno rano kako bi logistički sve uskladili.

– Hrpa je stvari na koje treba misliti: od narudžbi uređaja do postavljanja cjelokupnog procesa. Ipak, koliko god planirali unaprijed, situacija na tržištu se mijenja, pa često ono što je funkcioniralo jučer više nije dovoljno dobro. Čim se vratimo s godišnjih odmora, ulazimo u kaotičnu fazu: traženje uređaja, prilagodba ponude, razvoj i finalizacija komunikacijskih kampanja. Bez obzira na to koliko rano krenemo, posljednjih ‘100 metara‘ uvijek je najhektičnije i najintenzivnije – govori Iva, dodajući kako je tržište živa stvar i na koncu se uvijek nešto promijeni u odnosu na prvotni plan.

I ona ističe kako im je vizija bila je pružiti kućanstvu sve što mu treba tijekom zime – od uređaja i dodatnih usluga do sadržaja poput Netflixa i HBO-a.

- Kreirali smo zaokružen set proizvoda i usluga koji odgovaraju potrebama korisnika u ovom razdoblju. Tim product marketinga, ili kako mi to zovemo proposition tim, srce je kreiranja ponude za krajnje korisnike. Naš posao je poput slaganja slagalice. Kombiniramo tarife, osiguranje ekrana, putno osiguranje, streaming platforme i druge elemente kako bismo osmislili atraktivne i korisne ponude. No, ne stajemo na kreiranju. razmišljamo i o tome kako ponudu na najbolji način približiti korisnicima, bilo kroz adventske kalendare, nagradne igre, suradnje s partnerima ili inovativne komunikacijske alate. Isti proizvod može dobiti potpuno novo lice uz kreativne ideje i drugačiji pristup – govori voditeljica tima.

Kolegijalnost je najbolji dar

Productovci kažu kako vole provoditi vrijeme skupa. Obavezne su im zajedničke kave srijedom, no kažu da ne njeguju klasične božićne uredske tradicije poput secret sante.

- Nova sam u tvrtki i mogu reći da nikad ranije nisam na poslu doživjela da kolege ostavljaju svoj posao samo kako bi ti pomogli. To je puno važnije od secret sante – kaže Mirna.

image
Vedran Peteh/Cropix

Kolege za nju ističu kako je u kratkom periodu napravila ‘doista wow projekte‘.

- Početkom prosinca krenuli smo s lansiranjem SkyShowtime platforme i nove TV ponude, koja je danas dostupna korisnicima. U rekordnom roku uspjeli smo realizirati velike stvari. Sam proces je išao relativno glatko iako sam tek došla, no moram priznati da mi nije bilo svejedno kad sam trebala obavijestiti cijelu kompaniju o tome da je ponuda aktivna. Iako nisam bila sama u tom procesu, priznajem da mi je slanje tog maila bila prava drama, ali na kraju je sve prošlo glatko. Zanimljivo je kako u trenutku kada radiš ne razmišljaš o tome koliko će ljudi vidjeti tu ponudu. Tek kasnije shvatiš da će je svi, od kolega unutar firme do ljudi u gradu i na TV-u, itekako primijetiti – priča Mirna.

Iz ovog tima ističu kako je ljepota rada u korporaciji između ostalog i u tome što je vrlo izražena skalabilnost. Oni zakotrljaju priču s ponudom, a onda se na nju nadovezuje cijeli niz odjela, od prodaje, komunikacija, tehnike... To je cijeli lanac u kojem samo uži krug čini 30-ak ljudi, a onaj širi je gotovo i nemoguće popisati.

- Rad u ovakvoj kompaniji idealna je platforma za rast i razvoj, posebno ako se želite izgraditi kao svestrana, ‘360‘ poslovna osoba. Konstantno ste u kontaktu sa svime, od kreativnih procesa do dubokih analitičkih zadataka. Smatram da nakon ovog iskustva ljudi mogu raditi u bilo kojoj industriji ili kompaniji kao vrhunski stručnjaci ili menadžeri. U našem poslu često kombiniramo naizgled nespojive zadatke – primjerice, istovremeno se bavite kreativom i uspoređujete baze u Excelu. Kompanija pruža nevjerojatne prilike za razvoj – svake godine dobijem nove izazove i prilike koje me drže izvan zone komfora, a upravo to omogućuje stalni napredak – zaključila je Iva dodajući kako im je trenutno cilj osigurati korisnicima bezbrižan i radostan Božić, baš kao što ga i sami žele svojim obiteljima.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2024 18:01