Izlaze iz okvira

Hit usluge poznate tvrtke oduševljavaju njihove korisnike: ‘Kontinuirano donosimo inovacije‘

Poznati teleoperater svakodnevno brine o korisnicima, odgovarajući novim uslugama na njihove sve veće digitalne potrebe
 Ustupljena fotografija

Ako ste milenijalac, rođeni između 1980. i 1995. godine ili pripadnik generacije X kojoj pripada razdoblje od 1960. do 1980. sigurno se sjećate prvih telefona. Bili su teški, obično u živim bojama, s podebljom gumenom žicom koja se mogla rastegnuti iz jedne prostorije u drugu. A tek onaj okrugli brojčanik s kojim je nazvati nekog bila prava vještina! Dok smo kružnim potezima ‘utipkali‘ svih osam ili devet brojeva, prošla je cijela minuta. Ne moramo vas ni podsjećati na frustraciju kada smo znali pogriješiti broj pa onda sve ispočetka.

Priznajemo, cijeli taj postupak ipak je bio zabavan i s nostalgijom ga se prisjećamo, no danas je telekomunikacija bitno lakša i brža. Od vintage telefona, preko prvih „banana“ i „cigla“ mobitela pa sve do pametnih telefona prevalili smo put od 50 godina. Razvoj telekomunikacija promijenilo je svijet, a ovo tržište će prema istraživanjima do 2028. doseći vrijednost od preko dvije milijarde dolara.

Digitalna transformacija

S razvojem komunikacije i tehnologije promijenile su se i potrebe korisnika kojima je internet postao neodvojiv dio života. Zbog toga su telekom operateri morali izaći iz tradicionalnih okvira i ponuditi nove, svježe usluge kako bi zadržali postojeće i privukli nove korisnike. Iz tih okvira već odavno je izašao A1 Hrvatska te postao predvodnik digitalne transformacije među telekom operaterima. Da otkrijemo kako je to uspio, razgovarali smo s Monikom Majstorović direktoricom marketinga za privatne korisnike u A1 Hrvatska. Monika ima više od 15 godina iskustva u telekomunikacijama, a u A1 Hrvatska je zaposlena već više od pet godina.

- U posljednjih 10 godina primijetili smo dramatične promjene u korisničkim potrebama, posebno u smislu količine podataka koje koriste, broju pametnih uređaja, želje za ‘uvijek biti online‘, zahtjeva za personaliziranim iskustvom te u pristupu streaming platformama. Zato kontinuirano donosimo inovacije na tržište kojima se želimo prilagoditi upravo korisnicima, što je postalo još važnije u pandemijskim uvjetima – otkriva Majstorović.

image

Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike u A1 Hrvatska

Ustupljena fotografija

Pomama korisnika za streaming servisima ne jenjava, a njihova se tržišna vrijednost procjenjuje na više od 500 milijardi dolara. Među njima je najpopularniji Netflix kojeg svakodnevno koristi više od 247 milijuna ljudi. No, A1 Hrvatska povukao je pametan potez i postao prvi telekom partner Netflixa u zemlji. Korisnicima A1 usluga tako je ponudio nešto novo, svježe i riješio problem koji je zakomplicirao gledanje filmova i serija na popularnoj streaming platformi.

Naime, Netflix je od kolovoza prošle godine ukinuo opciju dijeljenja računa koju je koristilo oko sto milijuna korisnika iz cijeloga svijeta. Ipak, korisnici A1 mobilnih i fiksnih usluga od kraja siječnja mogu aktivirati Netflix na svojim uređajima. Osim toga, A1 Hrvatska poklanja Netflix osnovni paket na šest mjeseci svojim novim i postojećim korisnicima ako ga aktiviraju do 31. ožujka 2024. uz mobilne tarife Savršena+ i Apsolutna te internet pakete Mega NET i Giga NET.

Strateška partnerstva

Još jedna usluga za koju su korisnici pokazali velik interes je, navodi Majstorović, Putno osiguranje za A1 korisnike u suradnji s partnerom L‘AMIE AG. Ono pokriva zdravstveno osiguranje (bolničko i izvanbolničko liječenje, prijevoz, traganje i spašavanje), osiguranje od nezgode (zaštita za korisnika i njegovu obitelj u slučaju teže nezgode na putovanju), osiguranje prtljage (oštećenje, uništenje ili gubitak prtljage na putovanju) te osiguranje od kašnjenja i otkazivanja leta (pokrivanje troškova smještaja uslijed kašnjenja i otkazivanja leta).

- Riječ je o jedinstvenoj i inovativnoj usluzi na tržištu koja korisnicima omogućuje bezbrižno putovanje bilo gdje u svijetu bez ugovorne obveze, a aktivira se prilikom izlaska iz Hrvatske i naplaćuju samo dani provedeni u inozemstvu – napominje naša sugovornica.

Promišljen potez koji je A1 Hrvatska omogućio proširivanje svoje ponude su upravo strateška partnerstva kakva ima s Netflixom i s L‘AMIE AG. Njima, ističe Majstorović, pružaju dodatnu vrijednost korisnicima.

- Kroz takva partnerstva postali smo one-stop-shop za različite potrebe naših korisnika. Kroz našu Moj A1 aplikaciju danas korisnici mogu pronaći sve usluge i proizvode na jednom mjestu, segmentirane prema njihovim potrebama. Upravo ovu aplikaciju trenutno aktivno koristi više od 500 tisuća korisnika. Kroz strateška partnerstva i diverzifikaciju našeg portfelja želimo postati prva destinacija za sve potrebe naših korisnika – navodi direktorica marketinga za privatne korisnike u A1 Hrvatska.

image
Marko Todorov/Cropix

Osim Netflixa i Putnog osiguranja za A1 korisnike ovaj telekom operater pod sloganom „Sve što želim je sve“ nudi još mnoštvo usluga i pogodnosti - plaćanja putem Revolut Paya i KEKS Paya, A1 SafeNet, prijenosne TV usluge, A1 Osiguranje ekrana i A1 pomoć u kući. A1 Hrvatska također ulaže u značajna sredstva u infrastrukturu, čime ostaje konkurentan na tržištu telekomunikacija. Potvrda najveće i najstabilnije mreže u četiri ključna pokazatelja korisničkog iskustva stigla im je i kroz nagradu Opensignala, globalnog lidera u neovisnim mjerenjima i analizi mrežnog iskustva i tržišnih performansi konvergentnih, mobilnih i fiksnih operatora.

- Prošle smo godine investirali gotovo 204 milijuna eura te izgradili 140 tisuća optičkih priključaka diljem Hrvatske. A1 Hrvatska ima najveću fiksnu mrežu s 800 tisuća gigabitnih priključaka diljem Hrvatske, a na putu smo da iduće godine omogućimo priključak u 70 posto hrvatskih kućanstva, odnosno njih čak milijun – kaže Majstorović.

Timski rad

Digitalna transformacija u A1 Hrvatska bila bi puno teža da u tvrtki nema uigranog i agilnog tima koji predvodi upravo Monika Majstorović. Iako ima bogato iskustvo u telekomunikacijama, pravi izazov joj je bio voditi tim u A1 Hrvatska. Morala je naučiti nove vještine poput mentoriranja i coachinga, ali upravo taj aspekt posla je, kaže, najviše ispunjava.

- Inovativna rješenja koja radimo za korisnike ne bi bila moguća bez suradnje velikog broja ljudi iz različitih odjela unutar A1. Izuzetno me raduje što mogu biti mentorica i motivatorica svojim kolegama te ih poticati da dosegnu svoj puni potencijal. Jer timski je rad ključan za uspjeh u donošenju ideja za nove usluge, njihovoj implementaciji i održavanju zadovoljstva korisnika. Kreativni projekti poput naše kampanje #BoljiOnline su također rezultat vrlo uspješne međuodjelne suradnje. Važno je osigurati da je tim motiviran, kompaktan, da se pojedinci razvijaju, da imaju dobar work-life balance te da u svakom trenutku znaju zašto rade to što rade i koji je njihov doprinos projektu – zaključuje Majstorović.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Native Ad Studijem Hanza Medije i A1 Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 10:08