Zaposlili su čak 150 ljudi u samo pola godine, nude plaćene treninge za rad, ne zahtijevaju diplomu i iskustvo, a primaju i umirovljenike. Ovdje nije riječ o utopijskim floskulama poslodavaca u maniri LinkedIna jer u Hrvatskoj uistinu postoji ovakva organizacija. Riječ je o Teleperformanceu, globalnoj telekomunikacijskoj, business process outsourcing, customer service, user experience i customer experience kompaniji koja povezuje najveće i najpoznatije brendove na svijetu s njihovim korisnicima. Trenutačno su u potrazi za novim entuzijastima koji bi obavljali dinamične zadatke u odjelu korisničke podrške.
Zaposlenici iz Hrvatske iz udobnosti svojeg doma mogu rješavati upite, probleme, prigovore ili pohvale kupaca za klijente iz bankovnog sektora, autoindustrije, telekomunikacijskih i drugih branši koje se nalaze u sasvim drugoj državi. Preduvjet za rad u ovoj kompaniji trenutačno je dobro poznavanje njemačkog jezika.
Potencijal hrvatskog tržišta
- Upravo je dobro poznavanje jezika hrvatskih građana bio jedan od glavnih motiva za otvaranjem kompanije, ali i Cloud Campus Storea u Lijepoj našoj. Toj odluci je svakako pridonijela činjenica da je Hrvatska turistička zemlja, zatim da ima dovoljno veliko tržište, a uz to je i članica Europske unije. Sve su to motivi zbog kojih je Teleperformance otvoren upravo u Zagrebu – kaže Đuro Sabadoš, store manager Teleperformancea.
Pioniri su rada od kuće jer su se zaposleni i prije pandemije prilagodili ovakvom načinu rada pa većinu toga obavljaju online. Upravo zato što gotovo sve vezano za posao obavljaju virtualno; komuniciraju, rade iz udobnosti doma i provode treninge, ni zapošljavanje diljem Hrvatske im ne predstavlja nikakav problem jer niti taj proces ne zahtijeva dolazak u ured. Drugim riječima, sve to obavljaju preko Cloud Campusa, virtualnog središta koji povezuje sve zaposlenike diljem svijeta u kojem radi 80 posto zaposlenih.
Zahvaljujući work from home opciji zaposlili su građane Osijeka, Splita, Varaždina i mnogih drugih hrvatskih gradova, a nastavljaju potragu za novim osobama koje bi prvenstveno bile zaposlene u odjelu korisničke podrške, iako se nerijetko otvore pozicije i unutar ljudskih resursa, prodaje, administracije, marketinga, financija i drugih funkcija. Stoga jedva čekaju da im se priključe novi entuzijasti željni znanja i učenja.
Kako se zaposliti
Prvi korak je odlazak u Cloud Campus Store, koji se nalazi na drugom katu Avanue Malla, i informiranje o slobodnim pozicijama te obavljanje kratkog razgovora za posao. Potencijalni zaposlenici koji ne žive u Zagrebu, mogu pronaći Teleperformance na društvenim mrežama; Instagramu ili Facebooku i ondje pogledati otvorene pozicije te se prijaviti. Kada osoba zadovolji kriterije; željna je rada, spremna za učenje i s rekruterom Josipom Bartulićem je potvrdila poznavanje njemačkog jezika, potpisuje ugovor. Neovisno o mjestu stanovanja, zaposlenicima na kućnu adresu poštom stiže oprema, no pojedinci je mogu preuzeti i u Cloud Campus Storeu.
Ako se ikada dogodi kvar opreme, zaposlenici se javljaju IT stručnjacima koji precizno rješavaju problem i po potrebi poštom šalju nove alate za rad. Zatim slijedi online trening putem MS Teamsa koji traje mjesec dana, šest do osam sati dnevno. Pod vodstvom kvalitetnih stručnjaka, zaposlenici, odnosno agenti, u tom periodu trebaju steći dovoljno znanja da samostalno započnu s radom, no i nakon treninga im team leaderi stoje na usluzi tako da se uvijek imaju kome obratiti.
Zaposlenici imaju mogućnost primanja bonusa prema efikasnosti te priliku za profesionalnim razvojem. Stoga je mogućnost napredovanja u ovoj kompaniji neminovna, što je dodatan motiv zbog kojeg se ljudi prijavljuju. Sve od navedenog se može postići brzo i jednostavno putem MS Teamsa, a premda je 150 zaposlenih, svi na dnevnoj razini međusobno komuniciraju upravo putem navedenog kanala te si pomažu ako slučajno netko ne zna odgovor na upit ili nije siguran kako pristupiti problemu.
Prema tome, mjesta za stres nema, radi se opušteno iz vlastita doma, a sve zaposlenikove kritike, prigovore, želje i pohvale nadređeni uvažavaju. Tu ova idilična priča ne staje jer zaposlenik ima pravo na ostvarenje dodatne zarade ako preporuči poznanika, prijatelja ili člana obitelji. Štoviše, dovođenjem novih zaposlenika, odnosno korištenjem opcije refer a friend osoba ostvaruje na plaću dva puta po 200 eura u bruto iznosu. Prvi iznos dobije nakon što preporučeni kandidat potpiše ugovor, dok drugi iznos ostvaruje nakon što je preporučeni zaposlenik šest mjeseci zaposlen u Teleperformanceu.
Kad se sve ovo uzme u obzir, ne čudi da je upravo Teleperformance uvršten među top 25 najboljih poslodavaca u svijetu. Uz brojne nagrade tijekom dugogodišnjeg rada, u listopadu 2021. godine pripala im je i nagrada World’s Best Workplaces™ koju dodjeljuju Great Place to Work® i Fortune Magazine. Nagrada se dodjeljuje prema raznim kriterijima i uvjetima rada koje tvrtka pruža svojim zaposlenicima, a globalna kompanija je očito zadovoljila sve parametre.
Ambiciozni planovi
Trenutno postoji oko pet odjela od 150 ljudi koji marljivo obavljaju prethodno navedene, ali i druge poslove. Teleperformance Hrvatska do kraja godine planira zaposliti barem još toliko osoba, a cilj je postići brojku između 400 i 500 zaposlenika. Osim toga, u naredne dvije godine cilj im je otvoriti još barem jedan Cloud Campus Store, a Đuro Sabadoš je istaknuo kako im je ciljano tržište Osijek, odnosno Slavonija. Kaže da ondje postoji ogroman potencijal, odnosno veliki broj ljudi koji su željni ovakvog posla, a i prema analizi tržišta ranije provedenoj ispostavilo se da Osječani dobro poznaju njemački jezik.
Uz sve to, organizirat će evente po uzoru na već odrađene u prosincu i travnju gdje su sudionici imali priliku ostaviti kontakte, porazgovarati s Teleperformance timom i osvojiti mnogobrojne vrijedne nagrade, među njima i Playstation 5. Štoviše, plan im je kvartalno organizirati veće evente s ciljem da se što više ljudi u potrazi za poslom upozna s Teleperformanceom.
Da bi još više građana diljem Hrvatske čulo za njih, u nadolazećim mjesecima sudjelovat će na raznim sajmovima poslova i ondje prezentirati svoj štand s korisnim letcima i brošurama. Na svim navedenim manifestacijama možete ostaviti kontakte i javiti se za posao, a kada i gdje će se točno održati najbolje da sami pratite na njihovim društvenim mrežama.
Više informacija saznajte kontaktiranjem Teleperformance Hrvatska na broj 01/770-7707.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Teleperformanceom Hrvatska.