Jeste li ikada primijetili da mirisi imaju određeni utjecaj na raspoloženje? Tako nas neki od njih mogu „vratiti u prošlost“, umiriti ili čak napuniti pozitivnom energijom. To je tako jer je veza između mirisa i osjećaja duboko ukorijenjena u našoj prirodi. Njuh je izravno povezan s limbičkim sustavom, emocionalnim centrom u mozgu, koji igra značajnu ulogu u regulaciji raspoloženja.
Samim time, svima drage mirisne tekućine, odnosno parfemi dobivaju još više na značaju. Dobar parfem lako može postati dio osobnosti i poslužiti kao zaštitni znak, a jedna je studija pokazala da većina ljudi svakodnevno nosi parfeme. Iako je odabir parfema izraz osobnog ukusa, svatko želi da taj miris traje što duže, a upravo je pravilno nanošenje ključno za njegovu dugotrajnost i intenzitet.
Tajna dugotrajnosti
Baš kao što slikar priprema platno prije stvaranja umjetničkog djela, tako je i priprema kože ključna za optimalno trajanje parfema. Parfem se najbolje „veže" za hidratiziranu kožu pa je preporuka prije nanošenja parfema namazati neutralnu hidratantnu kremu na taj dio kože. Suha koža ima tendenciju brže upiti miris, čime se smanjuje njegova trajnost. Ako želite dodatno pojačati efekt, nanesite malo vazelina na mjesta gdje ćete aplicirati parfem.
Imajte na umu da lagani, prozračni mirisi poput mirisne maglice za tijelo ili toaletne vode neće imati istu dugotrajnost kao parfem. Također, neke note mirisa jače su od drugih pa svježe, citrusne i cvjetne note često blijede brže od drvenastih ili orijentalnih mirisa.
Uz to, mjesta na tijelu gdje je koža najtanja idealna su za nanošenje parfema. Takozvane pulsne točke uključuju zapešća, unutarnju stranu laktova, vrat, iza ušiju, koljena i gležnjeve. Toplina tih područja pomaže mirisu da se bolje razvije i dulje traje. No, budite umjereni. Jedno ili dva prskanja na svaku pulsnu točku s udaljenosti od 10 do 20 centimetara sasvim su dovoljna.
Jedinstveni mirisni potpis
Nakon što ste osigurali dugotrajnost parferma, vrijeme je za kreiranje vlastitog mirisnog potpisa. Sigurno ste barem nekad u životu htjeli biti prepoznatljivi po svom mirisu, koji je jedinstven baš poput vas. Idealna tehnika za to zove se layering, a potječe s Bliskog istoka, gdje ljubitelji mirisa slažu čak sedam različitih mirisa odjednom za stvaranje unikatnog mirisa. Ipak, layering ne znači nužno raspršivanje više parfema izravno jedan na drugi, već kreiranje bogatog, ali suptilnog i dugotrajnog mirisa.
Tako uz doslovno slaganje slojeva parfema, layering podrazumijeva i kombiniranje različitih mirisnih proizvoda iz iste linije, poput losiona za tijelo, parfemskih ulja, sprejeva i samog parfema. Ova tehnika nije samo trik za produženje postojanosti mirisa, već i prilika za kreativno izražavanje kroz slojevito slaganje aroma.
No, kako početi? Baza je i u ovom slučaju najbitnija. Nanesite hidratantnu kremu ili ulje s mirisom sličnim parfemu. Za pravilno nanošenje slojeva, svakako počnite s kremastom teksturom kao bazom, zatim uljima, a na kraju dodajte parfem. Mnogi parfemi dolaze u kolekcijama koje uključuju gel za tuširanje, losion za tijelo i sprej za tijelo istog mirisa. Korištenjem ovih proizvoda u slojevima gradite intenzitet mirisa, čineći ga dugotrajnijim. Baš sve za najbolje iskustvo layeringa možete pronaći u dm-u, a od 1.12. do 24.12.2024. za kupnju dva ili više mirisa u dm prodavaonicama ili u dm online shopu, kupci dobivaju 20x više bodova na svojoj dm active beauty kartici.
Za početak ove mirisne avanture, birajte proizvode iz iste mirisne obitelji. Ako koristite parfem s cvjetno-voćnim notama, poput Armaf club de nuit parfema, kombinirajte ga s losionom ili uljem za tijelo koji također sadrže srodne tople note kako bi osigurali sklad i dubinu mirisa. Zahvaljujući raskošnim notama naranče, grejpa, bergamota i breskve, ovaj parfem daje osjećaj svježine i lakoće, a dozu otmjenosti bude cvjetne note jasmina, ličija, ruže i geranija.
Za muškarce vrijedi isto pravilo, s tehnikom layeringa treba početi postepeno, a savršen izbor za to je Dolce&Gabbana the one, kultni orijentalni miris sa začinskim akcentima bosiljka, grejpa i korijandera, uz dodatak svježih nota đumbira, kardamoma i cvijeta naranče muževan miris odiše jačinom. Drveni završetak jantara, duhana i cedara dodatno će naglasiti sofisticirani karakter onoga tko se odluči za ovaj parfem.
Vrijeme za hrabrost
Ipak, poanta layeringa je kreativnost pa se nemojte predugo zadržati u zoni komfora. Kada postanete maher u kombiniranju proizvoda iste linije, zatim mirisa sličnih nota, vrijeme je za kombinaciju kontrastnih mirisa. Usudite se poigrati s naizgled nespojivim notama parfema, poput cvjetnih i drvenastih ili citrusnih i začinskih, kako biste stvorili jedinstvene rezultate. Zapamtite da je ključ u stvaranju balansa pa je bitno da se mirisi nadopunjavaju, a ne nadvladavaju. Zato, prvo nanesite jače, dominantnije mirise, a zatim slojeve lakših mirisa kako biste im omogućili da i oni dođu do izražaja. U dm-ovom katalogu za prosinac, koji je dostupan u prodavaonicama, dm online shopu, kao i aplikaciji ‘Moj dm‘, nalazi se velik broj parfema iz raznih grupa mirisa, koje su idealne za pronalazak vlastitog mirisnog potpisa. Neodoljivi Guess Bella Vita otvara se notama talijanskog limuna, crnog ribizla i trešnje, a prelazi u srčane note jasmina, tuberoze i orhideju vanilije te je idealan za hrabro kombiniranje s odvažnim Liu Jo parfemom obogaćenim živahnim notama ličija, malina i bergamota.
Voćne i aromatične note upotpunjene drvenim notama jantara u Bruno Banani parfemskoj vodi odlične su za uparivanje s The Golden Secret toaletne vode s jedinstvenim aromatičnim začinskim mirisom.
Ako tek krećete s layeringom, a ne želite nositi svoju kreaciju cijeli dan, pokušajte pošpricati odabrane parfeme na komad papira kako biste iskusili način na koji mirisi međusobno djeluju. Prava umjetnost nanošenja parfema leži u suptilnosti. Parfem bi trebao biti dovoljno primjetan da ostavi dojam, ali ne toliko intenzivan da dominira prostorom. Zato birajte parfeme koji odgovaraju vašem stilu i karakteru, a nanosite ih s pažnjom i umjerenošću.
Najvažnija stvar koju treba zapamtiti u layeringu je da je najbitnije da ste vi zadovoljni svojim mirisnim potpisom. Nemojte se previše opterećivati pravilima, već se fokusirajte na to da pronađete savršen miris za sebe.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i dm-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....