OSAM PRIČA

Upoznajte nova lica hrvatske poduzetničke scene: Sve ih veže ista tajna uspjeha

Jučer je krenula treća sezona projekta "Startaj Hrvatska", a mi vam donosimo detalje o novim kandidatima

Počinje treća sezona projekta ”Startaj Hrvatska”

 SPAR Hrvatska

Nova sezona, 11 emisija, osam poduzetnika, pregršt inovativnih proizvoda i sjajnih ideja. No, samo će jedna priča biti ona, koja će ponijeti titulu HIT proizvoda 2022. godine, a neizostavnu ulogu imaju - kupci.

Veliki medijski projekt "Startaj Hrvatska" koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca ide dalje. U nedjelju, 2. listopada, u 16 sati na Novoj TV započela je treća sezona projekta koji predstavlja put do uspjeha sa svim usponima i padovima te stvara pozitivnu sliku o novim generacijama poduzetnika.

Za sudjelovanje u "Startaj Hrvatska" prijavilo se više stotina malih poduzetnika i startupova, a na koncu je odabrano osam najboljih kandidata koji su dobili priliku plasirati svoje proizvode na tržište i predstaviti se kupcima.

Inspirativne priče

Jedni od kandidata u ovoj sezoni su supružnici Martina i Miroslav Vuković. Oni će predstaviti svoje pale ale pivo 4 mudraca koje prema tradicionalnoj metodi proizvode u svojoj maloj pivovari u Križu. Među kandidatima je još jedan bračni par, Marija Antunović i Ivan Borac s Pelješca. Oni su pokrenuli brend ručno rađenih sladoleda Croccantino koji odlikuju domaća, obiteljska receptura i talijanski principi.

image

Osam novih linija proizvoda možete pronaći na posebnim plavim policama u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske

SPAR Hrvatska

Koliko je obiteljska podrška važna u pokretanju biznisa znaju majka i sin, Tea Bogdan i Mario Goreta iz Podstrane, koji su od prirodnih sastojaka proizveli kozmetiku Meštar, namijenjenu njezi kože muškaraca. A da su zajedno jači u biznisu potvrđuju braća Ivan i Josip Perković iz Retkovca koji su osmislili Kozje sireve prepune bjelančevina. Ista veza ključna je i za Marka i Anu Antolić, brata i sestru iz Zagreba koji su odlučili ostati u Hrvatskoj i pokrenuti vlastiti biznis s bezglutenskom tjesteninom Druid.

Zanimljivu priču ima i Zagrepčanka Martina Gilja. Ona stoji iza brenda Nutri Kulti te u svojoj maloj manufakturi proizvodi ukusne grickalice koje su pune nutritivnih i zdravih sastojaka. Svoju obiteljsku recepturu staru više od 50 godina Karlovčanka Tina Popović zapakirala je u teglicu i pokrenula svoj mali biznis proizvodnje povrtnog dodatka Korijen. Obitelj je ključna i za Maju Lazić iz srca Slavonije koja je preuzela proizvodni pogon od svog oca te izrađuje Organica Vita, ukusni namaz od lješnjaka i industrijske konoplje.

Obiteljska podrška

Lajtmotiv ove godine je, čini se, obiteljska podrška u poslu, a svi ovi kandidati postat će nova lica hrvatske poduzetničke scene. Njihove linije proizvoda mogu se pronaći i kupiti na posebnim plavim policama u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Proizvod koji će odnijeti titulu HIT proizvoda 2022., bit će izabran sredinom prosinca, a o tome će u konačnici odlučiti i kupci SPAR-a, koji kupnjom proizvoda mogu podržati svoj omiljeni proizvod.

image

Samo najbolji kandidati iz cijele zemlje dobili su priliku plasirati svoje proizvode na tržište i predstaviti se kupcima u sklopu projekta "Startaj Hrvatska"

SPAR Hrvatska

- Iznimno sam ponosan što i u ovim izazovnim vremenima, kako za nas trgovce, tako i za proizvođače, nastavljamo s ovim poslovno - medijskim projektom. "Startaj Hrvatska" danas privlači sve veći broj malih, domaćih proizvođača koji stvaraju kvalitetne i inovativne proizvode. I ove godine nastavljamo s podrškom našim poduzetnicima te nas veseli što ćemo u SPAR-u zajedno s kandidatima biti uključeni u sve faze njihova poslovnog puta. Izbor finalista za emisiju bio je iznimno zahtjevan. Zaprimili smo velik broj prijava vrlo kvalitetnih kandidata iz svih dijelova Hrvatske među kojima smo, odabrali osmero zaista najboljih čiji će se proizvodi naći u INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima – rekao je predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, Helmut Fenzl.

Vjetar u leđa

Koliki vjetar u leđa daje pobjeda u projektu "Startaj Hrvatska“ najbolje znaju pobjednici prijašnjih sezona koji su danas uspješni poduzetnici.

- Pobjeda mi je dala motivaciju i odgovornost da svoju zamisao dokažem i potvrdim. Omogućila mi je prave temelje za daljnji razvoj brenda i mene kao osobe. Svakome tko ima dobru ideju savjetujem da se prijavi na "Startaj Hrvatska" jer je to jedinstvena prilika. Osobno, smatram da bi Zorina mast bez potpore koju sam dobio kroz projekt teško uspjela doseći ovaj uspjeh – rekao je i Goran Čipčić, mladi poduzetnik iz Dugopolja te pobjednik prve sezone projekta "Startaj Hrvatska", čija je Zorina mast proglašena HIT proizvodom 2020. godine.

image

Pobjednici prve dvije sezone projekta "Startaj Hrvatska", Goran Čipčić i Maja Fertalić

SPAR Hrvatska

Ističe kako trenutno u prodaji imaju sedam proizvoda, a u planu je širenje linije novim proizvodima i osvajanje novih tržišta. Zorina mast, čija se receptura prenosi već desetljećima s koljena na koljeno, tako je stasala u inovativan hrvatski kozmetički brend.

- Baš se veselim novoj sezoni. Sigurno ću je redovito pratiti jer u meni budi samo lijepe emocije i uspomene – ističe Čipčić. Treća sezona projekta "Startaj Hrvatska" koju možete pratiti na Novoj TV imat će ukupno 11 emisija, a HIT proizvod će biti objavljen u prosincu.

Samo riječi hvale ima i Zagrepčanka Maja Fertalić. Njezine Nutty BARice, ukusan snack s certifikatom "Živjeti zdravo", izrađene bez aditiva, palminog ulja i dodanih šećera i soli, u drugoj sezoni društveno odgovornog projekta "Startaj Hrvatska" ponijele su titulu HIT proizvoda 2021. godine.

- Pobjeda je moj brend Nutty by Maja gurnula u nove poslovne vode koje bih jako teško dosegnula sama. Već je dovoljno velika i sama činjenica da je tako veliki lanac trgovina otvorio svoje police jednom malom proizvođaču poput mene. Podrška koju imam od SPAR-a je nemjerljiva jer u njima imam iskusnog poslovnog partnera na kojeg se mogu osloniti. Pobjeda i plasman mog proizvoda u velikim trgovinama diljem zemlje pomogla je širenju svijesti o tome što radim i stvaram, odnosno promicanju zdrave prehrane te predstavljanju beskompromisnog proizvoda, Nutty BARice. Na temelju feedbacka koji dobivam direktno od potrošača presretna sam što svjedočim mijenjanju svijesti – naglasila je Fertalić.


Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji sa SPAR-om Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 02:29