Jeste li znali da zagrebačka kompanija radi za najvećeg globalnog proizvođača zrakoplova - Boeing? Krumpirići iz Rijeke postali su svjetski fenomen, a osnivači tvrtke pioniri su franšizne industrije u Hrvatskoj. Kako je iz udruge karlovačkih srednjoškolaca nastala respektabilna produkcijska tvrtka? Personalizirani kreativni darovi koji su postali uspješna poduzetnička priča. Iza ovih poslovnih pothvata kriju se osobne priče hrvatskih poslovnih zvijezda, koji su svoje uspješne poslovne modele ekskluzivno razotkrili u kampanji #MojaMinuta na platformama jutarnji.hr i novac.hr.
Kako je biti poduzetnik u Hrvatskoj, i to poprilično uspješan, doznali smo iz prve ruke od četvero mladih i perspektivnih poslovnih ljudi koje smo upoznali u biznis videotestimonialima u trajanju od same jedne minute. Kampanju #MojaMinuta u manje od mjesec dana na jutarnji.hr i novac.hr pogledalo i pročitalo je više od 62.000 čitatelja, a na društvenim mrežama kampanja #MojaMinuta može se pohvaliti dosegom objava od 145.735.
Kako su krumpirići iz Rijeke postali respektabilan franšizni biznis objasnio nam je Andrija Čolak, suosnivač brenda Surf ’n’ Fries.
- Ljudi su čuli da je naš koncept postao hit u Rijeci, pa su nas ubrzo iz svih dijelova Hrvatske dolazili pitati mogu li i oni otvoriti Surf ’n’ Fries. Tad smo se dosjetili da bismo naš posao trebali franšizirati, što je u to doba bio revolucionaran poslovni potez. Mi smo bili pioniri franšiziranja u Hrvatskoj i već 2010. imali smo prve otvorene franšize u Hrvatskoj. Ubrzo smo razvili i novi format za prodaju krumpirića, a to je bio štand koji radi na plaži. Tako su turisti vidjeli naš koncept i tako se dogodio treći, ključan korak, u našem poslovanju. Počeli smo franšizirati u strane zemlje - istaknuo je Čolak u svojoj poslovnoj minuti.
Zagrebačka kompanija Geolux potekla je iz garaže u Samoboru, a danas posluju u 50 zemalja svijeta na šest kontinenata. Osnovna ideja suosnivačima, Tomislavu Grubeši i Nikši Orliću, bila je prodavati uslugu istraživanja i razvoja za razne naručitelje iz cijelog svijeta. Prve zaposlenike angažirali su prije četiri godine i otad kreće strelovit rast Geoluxa, u prosjeku tridesetak posto godišnje. Danas Geolux ima 15 zaposlenih, a lani im je prihod bio oko osam milijuna kuna.
Izvan fokusa tim je mladih i ambicioznih kreativaca koji unazad osam godina zajednički produciraju fotografske, televizijske, filmske i video sadržaje te organiziraju događanja, live streamove i razne festivale. Nastali su iz srednjoškolske udruge i to je upravo zanimljivost njihova poduzetničkog pothvata i biznis priče.
Poslovna priča Zagrepčanke Marijane Petrunić započela je krajem 2017. godine kad je bila na porodiljnom dopustu, ada je odlučila ostaviti siguran posao u marketinškoj agenciji i počela je osmišljavati poklon pakete koji odgovaraju nečijoj osobnosti, a onda se rodila još jedna ideja, koja je danas nositelj njena posla, a to su personalizirane ručno izrađivane drvene kutije.
Poduzetnički videotestimoniali #MojaMinuta, nastali su u suradnji s financijskom platformom za trgovanje dionicama, Freedom 24. Tu međunarodnu investicijsku tvrtku sa sjedištem na Cipru, osnovao je Rus Timur Turlov, koji se nalazi na Forbesovoj listi milijardera. Turlov je osnivač i generalni direktor tvrtke Freedom Holding Corp., uspješne međunarodne brokerske kuće, čija je sestrinska tvrtka Freedom Finance Europe jedina u Europi navedena na Nasdaq-u, a svojim klijentima osigurava najniže provizije i mogućnost poslovanja iz dnevne sobe.
Kroz osobne priče mladih hrvatskih poduzetnika, Freedom 24 želi potaknuti sve one koji u sebi imaju poduzetnički duh i želju da se poslovno ostvare da se ohrabre i odluče pokrenuti svoj biznis.
Sadržaj nastao u suradnji s Freedom Finance Europe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....