Sadržaj ima cijenu. Pretplatite se
Plus
6,50 €
Plus
65 €
Ušteda 13€
Plus
115 €
Ušteda 41€
Premium
Premium
Premium
Paket
Pristup e-izdanju Jutarnjeg + cijeli web sadržaj
22 €
Pristup e-izdanju Jutarnjeg
+ cijeli web sadržaj
Paket
Pristup e-izdanju Jutarnjeg + cijeli web sadržaj
*Svakom novom pretplatniku na godišnju PAKET opciju
darujemo SPAR poklon karticu u vrijednosti 100 Eura
* Poklon kartica vrijedi samo u trgovinama u Hrvatskoj *
Uz pretplatu dobivate
Neograničeni pristup svim sadržajima na jutarnji.hr
Posebno uređenu stranicu za pretplatnike s ključnim temama dana
Jutarnje i večernje newslettere s pregledom ključnih događaja
Newslettere naših top lifestyle brandova: Dom & Dizajn i Dobra hrana
Često postavljana pitanja
Mogu li i dalje čitati Jutarnji.hr ako nisam pretplatnik?
Možete slobodno pristupiti naslovnici portala Jutarnji.hr, ali nećete imati pristup svim tekstovima. Tekstovi s oznakom “J” na crnoj podlozi ekskluzivno su dostupni samo digitalnim pretplatnicima.
Mogu li otkazati pretplatu nakon što se pretplatim?
Da, svim digitalnim pretplatnicima omogućeno je u bilo kojem trenutku otkazati pretplatu.
Hoću li dobiti obavijest da mi ističe pretplata?
Da, nekoliko dana prije isteka pretplate dobit ćete podsjetnik putem e-maila.
Mogu li dijeliti račun s drugima?
Ne, u Uvjetima korištenja jasno je naznačeno da nije dozvoljeno dijeliti svoj račun s drugima.
Vrijedi li pretplata za više uređaja?
Da, digitalni pretplatnici sadržaju mogu pristupati s više uređaja. Međutim, nije dozvoljeno dijeliti račun s drugima.
Postoje li popusti za studente, veće tvrtke?
Za sva pitanja oko posebnih uvjeta korištenja, popusta, grupnih pretplata i slično javite nam se na: [email protected]
Kojim karticama mogu izvršiti plaćanje?
Kartice koje prihvaćamo su: Maestro, Mastercard i Visa.
Kako mogu promijeniti karticu za plaćanje pretplate?
Novu karticu možete dodati na način da se prijavite svojim korisničkim imenom i lozinkom i u svom profilu, u odjeljku Kartice - Dodaj način plaćanja i postavite ju kao “zadano”. Napomena: karticu koja je vezana za aktivnu pretplatu ne možete obrisati iz korisničkog sučelja. O isteku kartice ili neuspjeloj naplati kartice bit ćete obaviješteni putem e-maila.
Kako se kao poslovni korisnik mogu pretplatiti i dobiti R1 račun?
Za plaćanje karticom ne možemo izdati R1 račun - ljubazno molimo zatražite ponudu/predračun putem obrasca ili nam se javite na [email protected] ili 01 2255 374
Pretplatio sam se putem aplikacije. Kako da otkažem istu?
Pretplatio sam se na Premium sadržaj na Slobodnoj. Mogu li čitati Premium sadržaj i na Jutarnjem?
Za svaki od navedenih portala morate imati kupljenu pretplatu ako želite pristupiti Premium sadržajima.
Kako se obnavlja jednom kupljena pretplata?
Sve mjesečne, polugodišnje, godišnje i dvogodišnje pretplate automatski se obnavljaju po svom isteku na isti vremenski period kako Vi ne biste morali brinuti o tome. Ako želite isključiti automatsku obnovu, to možete jednostavno napraviti jednim klikom u korisničkom sučelju.
Imam pretplatu, no i dalje ne mogu čitati tekstove?
Ako nemate pristup Premium člancima, znači da niste prijavljeni na portal. Kada otvorite jutarnji.hr, u gornjem desnom kutu kliknite na „Moj profil“ i prijavite se svojom e-mail adresom i lozinkom na portal. Ako ste zaboravili lozinku, posjetite jutarnji.hr, u gornjem desnom kutu kliknite na “čovječuljka” i u prozorčiću za prijavu kliknite na ZABORAVLJENA LOZINKA. Na Vaš e-mail stići će poveznica putem koje ćete moći upisati lozinku i pomoću koje ćete se ubuduće prijavljivati na portal.
Mogu li promijeniti pretplatnu opciju?
Unutar korisničkog sučelja pod MOJ PROFIL - PRETPLATE nalazi se opcija “Promijeni pretplatu”.
Ne mogu pronaći odgovor na svoje pitanje.
Javite nam se na [email protected] i odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.