Hanza Media organizira digitalni okrugli stol: Hrvatski inovacijski izazov je nova epizoda HANZA HUB serijala kojim Jutarnji list i Hanza Media uz podršku državnih institucija, akademske zajednice i vodećih hrvatskih kompanija nastoje otvoriti važana pitanja vezana za sljedeći ciklus ekonomskog rast i društvenog razvoja Republike Hrvatske.
U sklopu ovog okruglog stola predstavnici kompanija iz inovacijski najintenzivnijih sektora domaće ekonomije i relevantni državni dužnosnici ukrstit će argumente, te pokušati skicirati jasne preporuke za dizajn regulatorno-poreznog okruženja kakvo bi omogućilo što brži razvoj, komercijalizaciju i široku distribuciju inovativnih i disruptivnih ideja i proizvod.
Neko do pitanja koja će bit postavljena na panelu su:
Kako regulativa (uključujući i poreze) može popratiti inovacije?
Koje sve uvjete u praksi mora zadovoljiti neki proizvod da bismo ga smatrali inovativnim?
Postoje li neke dobre međunarodne prakse regulatornog i poreznog poticanja inovacija?
Postoje li argumenti za "pozitivnu" diskriminaciju inovativnih proizvoda?
Kako stvoriti uvjete za rast inovativnih tvrtki i primjenu naprednih proizvoda?
Sudionici panela su:
Zvonimir Novak, pomoćnik ministra gospodarstva i održivog razvoja RH
Goran Dautović, Rimac Automobili, regulatorni poslovi
Stanko Kršlović, Phillip Morris Zagreb, član Uprave
dr. sc. Zoran Aralica, Ekonomski institut Zagreb, istraživač
Moderator: Marko Biočina, glavni urednik gospodarskog sadržaja Hanza Media
Pogledajte panel 3. prosinca na portalu novac.hr
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....