Hanza Media s ponosom objavljuje da je njezin vodeći naslov Jutarnji list izabran kao sudionik programa Google News Initiative (GNI) Subscriptions Academy, europske pretplatničke akademije za 2022.
Treće izdanje pretplatničke akademije zajednička je suradnja Google News Initiativea, vodeće svjetske medijske organizacije INMA-e i FT Strategiesa, digitalne konzultantske tvrtke Financial Timesa. Svake se godine, nakon rigorozne selekcije, bira osam europskih izdavača koji će sudjelovati u osmomjesečnom programu za jačanje i ubrzanje rasta pretplatničkog poslovanja.
Jutarnji list odabran je kao prva hrvatska, ali i prva publikacija iz jugoistočne Europe koja će sudjelovati u programu. Među šesnaest sudionika u prethodne dvije godine bili su španjolski El Mundo i El Pais, portugalski Publico, Kurier iz Austrije, The Independent iz Ujedinjenog Kraljevstva te poljska Gazeta Wyborcza.
'Hanza Media prihode od čitatelja smatra ključnim stupom svoje strategije. Prvi smo u Hrvatskoj prije godinu dana uveli model pretplate u Jutarnjem listu. Ovaj će program biti važna platforma za dijeljenje znanja s kolegama i ubrzanje rasta prihoda’, rekla je Ana Hanžeković Krznarić, članica Uprave Hanza Medije.
Uz Hanza Mediju i Jutarnji list, ove godine u programu sudjeluju izdavači iz šest europskih zemalja: švicarski Handelszeitung (Ringier Axel Springer), poljska Dziennik Gazeta Prawna (INFOR PL SA), irski The Irish Times (Irish Times DAC), talijanska La Repubblica (GEDI Digital SRL), portugalski Observador (Observador On Time) te dva njemačka izdavača – Der Spiegel (Spiegel-Verlag) i Hamburger Abendblatt (Funkemedien).
'Posvećeni smo podržavanju budućnosti izdavaštva i jako nam je drago što smo proširili naše partnerstvo s FT Strategiesom i INMA-om kako bismo predstavili treći krug europskog GNI Subscriptions Academyja. Program će omogućiti sudionicima da nauče mehanizme za jačanje svojih resursa u digitalnoj pretplati i povećaju prihode od čitatelja', rekla je Sulina Connal, direktorica novinskih i izdavačkih partnerstava za EMEA u Googleu.
Tara Lajumoke, direktorica u FT Strategiesu ističe da su svi dosadašnji sudionici visoko ocijenili program i ostvarili značajne rezultate u povećanju prihoda od čitatelja nakon sudjelovanja – uključujući porast pretplata od 31% u grupi iz 2020. godinu dana kasnije.
'Mnogo se toga promijenilo u industriji tijekom protekle dvije godine, ali važnost povećanja prihoda od čitatelja ostaje konstanta. Ovaj je program provjeren način za provođenje dubinske dijagnostike performansi pretplate i postavljanje temelja za organizacijsku transformaciju potrebnu izdavačima kako bi postigli značajne promjene', nastavlja Lajumoke.
Earl J. Wilkinson, INMA-in glavni i izvršni direktor rekao je da je GNI Subscriptions Academy cijenjen doprinos evoluciji europskih izdavača te da INMA sa zadovoljstvom surađuje na ovoj trećoj godišnjoj edukaciji s GNI i FT Strategies.
'Tijekom protekle tri godine INMA-ine inicijative Readers First, izdavači članovi INMA-e u prosjeku su udvostručili svoju pretplatničku bazu. Istovremeno su neki brendovi rasli i brže – 25% brendova s najboljim učinkom povećalo je bazu svojih digitalnih pretplatnika 7,5 puta, a prihod 3,2 puta brže od donjih 50%. Brendovi koji se najbrže razvijaju definirali su pokretače rasta. To uključuje kulturu, strategiju, strukturu i tijek rada. Na ovogodišnjoj akademiji podijelit ćemo najbolje prakse iz INMA-ine mreže s ciljem ubrzanja transformacije odabranih tvrtki', zaključio je Wilkinson.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....