Iznajmljujete apartman ili kuću turistima? Oni će vam pomoći da ostvarite bolje rezultate i olakšate si posao

Uspješna hrvatska tvrtka Virtus upravljanje sa svojim brendom Molo Longo nastavlja rasti i tijekom pandemije te od sada svoje prepoznatljive usluge nudi i na području Opatije, Crikvenice i otoka Krka.
Molo Longo team
 Drazenvukelic

Unatoč krizi uzrokovanoj pandemijom koronavirusa, pripreme za novu turističku sezonu u punom su jeku. Prognoze i predviđanja za predstojeću sezonu u svakom su slučaju optimističnije od onih za 2020. Čitavom turističkom sektoru upravo taj optimizam daje vjetar u leđa za još bolju pripremu za turističku sezonu, bilo da se radi o renovacijama turističkih objekata ili o njihovoj digitalnoj prisutnosti.

Što muči domaće iznajmljivače?

Zadovoljstvo turista prioritet je broj jedan, reći će vam mnogi iznajmljivači. Međutim, proces rezervacije, informiranja i općenito vođenja turističkog poslovanja može biti izrazito mukotrpan. „Ponekad s turistom izmijenite i po 30 poruka prije rezervacije“, kaže nam Josip Prskalo, vlasnik tvrtke Virtus upravljanje. Tu su naravno i administrativne obveze poput prijave boravka, izdavanja računa i vođenja evidencije o prometu, te ono što većini predstavlja najveću gnjavažu – dočekivanje gostiju, čišćenje i mijenjanje posteljine.

image
Molo Longo promo
Insidersix

„Već i preuzimanje dočekivanja gostiju i čišćenja skida velik teret s leđa iznajmljivača. Profesionalne fotografije i oglašavanje dodatni su benefit koji većina iznajmljivača sve više prepoznaje kao ključan u današnje vrijeme.“, tvrdi Prskalo i dodaje da su iznajmljivači koji surađuju s Molo Longom većinom ljudi koji nemaju dovoljno vremena ili stručnih znanja baviti se turizmom. „Činjenica da imamo vlastitu praonicu rublja i interni tim za čišćenje iznajmljivačima dodatno ulijeva povjerenje da će usluge biti izvršene kvalitetno i uvijek na vrijeme“, ističe Prskalo.

Molo Longo od ove godine pruža usluge upravljanja rezervacijama za vile i kuće za odmor u cijeloj Hrvatskoj i to bez uvjetovanja potpisivanja ekskluzivnog ugovora, a u Rijeci, Opatiji, Crikvenici i na otoku Krku za apartmane, vile i kuće za odmor pruža full-service usluge posredovanja u turizmu koje uključuju check-in, čišćenje objekta i bazena, mijenjanje posteljine te administrativnu i marketinšku podršku. Zainteresirani iznajmljivači mogu kontaktirati Molo Longo putem telefona 051 452 883 ili e-adrese Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Više informacija može se pronaći i na službenom webu Mololongo.com – Za vlasnike nekretnina.

Koliko je važno biti on-line?

Od samih početaka Molo Longo prepoznaje važnost digitalizacije turističkog poslovanja pa tako u suradnji s domaćim startupom Rentlio, kroz automatizaciju procesa i jedinstvenu aplikaciju na jednom mjestu upravlja objektima, rezervacijama, cijenama i cjelokupnom administracijom vezanom uz upravljanje nekretninama.

Vrijeme pandemije i smanjene turističke potražnje tim Molo Longa pametno je iskoristio za razvoj još kvalitetnijih tehnoloških rješenja u sklopu novih web-stranica. Gosti sada mogu direktno izvršiti rezervaciju apartmana, vile ili kuće za odmor na Molo Longo stranicama.

Usluga „ključ u ruke“

Osim digitalizacije poslovanja, Molo Longo se posvetio širenju ponude usluga kako bi u potpunosti zadovoljio potrebe iznajmljivača s jedne strane i turista s druge. „S Molo Longom imam kompletnu uslugu na jednom mjestu. Čak i kad se nešto pokvari ili ošteti u objektu, sve mi oni rješavaju“, kaže Robert iz Rijeke.

Osim klasičnog upravljanja nekretninama, tu su i usluge čišćenja objekata i bazena, rent-a-car usluge i, u današnje vrijeme sve važniji, dizajn interijera. „Ljudi žele renovirati svoje objekte, ali jednostavno nemaju vremena“, kaže Prskalo i dodaje, „imamo široku mrežu majstora, arhitekata i dizajnera interijera pa smo u mogućnosti u kratkom vremenu izvesti kvalitetne renovacijske radove, što je danas, nažalost, rijetkost.“

image
Molo Longo promo

Širenje poslovanja

S uredima u Rijeci, Crikvenici, Opatiji i na otoku Krku, Molo Longo je postao dostupan iznajmljivačima na širem području i tako nastavlja učvršćivati svoju poziciju kao vodeće turističke agencije na Kvarneru, a uskoro i u ostalim hrvatskim regijama. „Nastavljamo pratiti trendove u turizmu i biti na raspolaganju našim partnerima kako bismo svi zajedno postigli što bolje rezultate u ovim nepredvidljivim vremenima“, zaključuje Prskalo.

Ako ste i vi zainteresirani za suradnju s Molo Longom, možete ih kontaktirati putem telefona 051 452 883 ili e-adrese Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Za više informacija posjetite službeni web Mololongo.com.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 13:05