Kako je Freddie Mercury nenamjerno pokrenuo beauty-tech revoluciju

 Fotografija preuzeta s Vogue.uk, FOREO ne posjeduje autorska prava na ovu sliku, sva prava pridržana su vlasnicima autorskih prava

Sagledavajući potencijalne uzroke društvene anksioznosti i depresije koja je u stalnom porastu, jedna poslovna kategorija prednjači. Beauty industrija postala je omražena, ne samo zbog postavljanja nedostižnih beauty ideala, nego i zbog nametanja idealne dobi, boje kože i seksualne orijentacije koja se smatra poželjnom i lijepom. Švedski beauty-tech div FOREO pokrenuo je kampanju “BE YOUnique”, pozivajući sve da ponosno budu ono što jesu i postanu jedni od autora novog lica ljepote koje ima samo jedan kriterij – unikatnost!

Prije gotovo deset godina, Filipa Sedića, vizionara i osnivača FOREO-a koji je osmislio njegovu inovativnu tehnologiju i jedinstvene proizvode, inspirirala je baš hrabrost i autentičnost jednog čovjeka – kao i jedna pjesma grupe Queen, a upravo na tim temeljima je nastao FOREO.

„Naziv FOREO zapravo dolazi od izraza ‘FOR EveryOne’. Naš začetnik je bio inspiriran riječima legendarne pjesme grupe Queen: ‘Ovaj svijet bi mogao biti nahranjen, Ovaj svijet bi mogao biti zabavan, Ovaj svijet bi moga biti raj za sve, Ovaj svijet bi mogao biti slobodan, Ovaj svijet bi mogao biti jedno.’ Također ga je nadahnula jedinstvena energija, genijalnost i karizmatičnost frontmena Freddieja Mercuyja. Tekst ovog Queen-ovog remek djela ubrzo je postao naša nit vodilja u FOREO-voj misliji razbijanja predrasuda i inspiriranja ljudi da ponosno i neustrašivo budu ono što jesu te postanu svjesni svog jedinstvenog traga i mjesta kojeg zauzimaju u našem prekrasnom svijetu.”, objašnjava Boris Trupčević, CEO FOREO-a.

Nastavlja: „S prvim impulsom T-sonic pulsacija našeg legendarnog LUNA uređaja, Filip je znao da ima nešto što bi zauvijek moglo promijeniti beauty svijet. LUNA je bila više od proizvoda, bila je naša Bohemian Rhapsody – nitko nije mogao ni zamisliti da će silikonski gadget za čišćenje i masažu lica osvojiti beauty svijet i da ćemo brzo imati 20 milijuna ljudi koji se njišu u njegovom ritmu. LUNA je spomenik nebinarnoj ljepoti, ljepoti koja slavi različitosti i povezuje ljude kroz nešto s čime se svi mogu poistovjetiti.“

FOREO je prava rock zvijezda, umjetnik svoje industrije, buntovnik električnog srca koji pleše u svom ritmu i predvodi novu beauty generaciju. Iako temelji beauty-tech kategorije sežu još u 1998. i vritualni makeover software, zapravo su inovativni i neovisni predvodnici poput FOREO-a pokrenuli nevjerojatan razvoj beauty-techa i drastično promijenili kategoriju koja je dotad bila statična. I dok se svijet još njihao LUNA 3 valovima, inovativni i ultimativni skincare gadget UFO 2 donio je budućnost u beauty industriju. Puni spekar skupih spa tretmana, dosad prisutnih samo u salonima i poliklinikama, postali su dostupni svima u malom, ali jako moćnom uređaju koji vam pruža sveobuhvatan i detaljan tretman lica u samo 2 minute, štedeći vaše vrijeme i novac. Budućnost je sada, a FOREO spremno predvodi razvoj novih tehnologija što je dokazao i nedavnim lansiranjem mikrostrujnog uređaja za toniranje lica BEAR. Također je najavio i novo otkriće na kojem radi znanstveni tim FOREO Instituta, koje će još jednom objediniti funkcionalnost, vrhunsku kvalitetu, trajnost i brojne pozitivne učinke na jedinstven i neviđen način.

„Svaki fan Queen-a zna da je Freddie imao dvije strane, onu ekstravagntnu i zabavnu te onu sramežljivu i privatnu. Isto tako FOREO ima dvije strane – u području tehnologije, kvalitete i inovacije, naši proizvodi govore sami za sebe, ali što se tiče različitosti i inkluzivnosti koje inspiriraju naš brend, imamo potrebu vikati i svima dati do znanja – Be YOUnique i pokažite svoju unutarnju rock zvijezdu u njezinom punom sjaju! FOREO je ponosan na svoju globalnu obitelj i sve različitosti kojima se ističemo i zbog toga želimo poručiti svima da se nikad ne potiskuju svoje kvalitete kako bi se uklopili u mjesta koja su prerasli jer bi ovaj svijet stvarno mogao i trebao biti pravi raj za sve.“ kaže Trupčević.

Istraživanja pokazuju da 71% žena želi da mediji bolje predstavljaju žene različitog izgleda, dobi, rase i građe dok 41% muškaraca u SAD-u osjeća veliki pritisak da budu emocionalno snažni. Uz to, seksualnost više nije privatna stvar, a dok cijeli svijet postaje mjesto sve veće isključivosti, ljubav i prihvaćanje su nam i više nego potrebni. Kao odgovor ovim alarmantim podatcima, FOREO nudi platformu za slavlje različitosti i unikatnosti svake vrste, pružajući ljudima diljem svijeta mjesto za slavlje njihovih svakodnevnih heroja i vođa promjena koji ponosno igraju glavnu ulogu u svom filmu. Cilj je pokazati svijetu sva lica ljepote, odbijajući oznake te slaveći različitost, inkluzivnost i jedinstvenost u beauty industriji kao nikad do sada.

Ohrabrujuća je činjenica da ima puno nade za raj za sve jer istraživanja također pokazuju da većina žena, točnije 83% njih, želi izgledati i osjećati se lijepo po vlastitim standardima, ne slijedeći tuđe definicije ljepote. Uz to, 83% žena vjeruje da svaka žena ima nešto što ju čini posebnom i prekrasnom. Mi se slažemo, svi ljudi su lijepi na svoj autentičan način, a s Pride mjesecom koji nam stiže, FOREO želi kreirati dugotrajnu platformu na kojoj će se slaviti ne samo članovi ponosne zajednice, nego i svi hrabri, odvažni, drugačiji i neustrašivi pojedinici koji se spremno zauzimaju za ono u što vjeruju i pripadaju FOREO-voj zajednici prekrasnih ljudi, koja nema boju, dob, spol ni ikakve granice.

„Ljudskost je inkluzivna, ona predstavlja naše različitosti, istovremeno slaveći našu kulturu i identitet. Freedie Mercury osvojio je srca ljudi svojom unikatnošću, iskrenošću i nekonformističkim načinom života. Bio je daleko ispred svog vremena, ali prihvaćen i omiljen od svih, bio je ikona stila koje je ujedinila ljude diljem svijeta, od pop entuzijasta i ljubitelja hard rocka do LGBTQ* zajednice i umjetnika svih područja. Freddio je istinska legenda i FOREO će nastaviti slaviti njegov rad i utjecaj kroz našu misiju širenja ljubavi i prihvaćanja unikatnosti zato što ‘The show must go on’!, kaže Trupčević.

Detalje „BeYOUnique“ kampanje pronađite na www.foreo.com/be-younique.

„Citirani tekst pjesme Heaven for everyone vlasništvo je Taylor Roger Meddowsa i EMI VIRGIN SONGS, FOREO ne tvrdi da je vlasnik njega ili bilo kojeg njegov dijela.

O FOREO-u

Švedski beauty tech brend FOREO nudi novi standard rješenja za ljepotu, od nagrađivanih uređaja za čišćenje lica linije LUNA, do izuma pametnog UFO uređaja za sveobuhvatni tretman lica, pa sve do inovacije ISSA četkica za zube. Ovaj je pristup hrabar: FOREO ne samo da poboljšava postojeće dizajne, već ih demontira i oblikuje iznova, osiguravajući da najbolja rješenja ne budu rezervirana samo za nekolicinu bogatih. FOREO promiče samopouzdanje: kad se osjećate dobro iznutra, vaš izgled također sjaji – naša misija ostvarena!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 17:45