Najveći sajam studentskih karijera, poznat pod nazivom Student Future Day, održan je po 19. put na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa

Zapošljivost nakon završenog studija je 94% unutar godine dana

19. Student Future Day

Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) je nedavno bila domaćin jednog od najvažnijih događaja u karijeri svakog studenta - 19. Student Future Daya (SFD). Ovaj dinamični događaj, koji je održan 7. i 12. ožujka, nije samo pružio studentima priliku da se povežu s vodećim tvrtkama, već je donio uzbudljive mogućnosti za razvoj njihovih karijera.

Prvi dan događaja, poznat kao Štandiranje, bio je ispunjen energijom i uzbuđenjem dok su studenti istraživali mogućnosti koje nude različite tvrtke sudionice. S druge strane, drugi dan, Speed Networking, bio je prilika za brzo povezivanje između studenata i predstavnika tvrtki, stvarajući temelje za buduće suradnje.

19. SFD nije samo običan sajam karijera; to je događaj koji oblikuje budućnost studenata ZŠEM-a. S više od 35 renomiranih tvrtki sudionica, uključujući ALPHA CAPITALIS, BAT/ TDR, Bomark Ambalaža, Coca-Cola HBC Hrvatska, E.ON Hrvatska, Fortenova grupa d.d., Grupa Vindija, Hanza media, Henkel Croatia, Hilti, Hrvatski Telekom, INA, INFOBIP, Jamnica, Kamp Šimuni, Kaufland, Konzum, KPMG, Lidl Hrvatska, METRO, Orbico, OTP banka, PBZ d.d., Pelagos, Philip Morris Zagreb d.o.o., PwC Hrvatska, Styria Hrvatska, Transcom, VIVAX i MS Energy, Zagrebačka banka., studenti su imali priliku istražiti širok spektar mogućnosti zapošljavanja i prakse.

ZŠEM je institucija koja neprestano radi na povezivanju svojih studenata s poslovnim svijetom. Kroz inovativne programe te kroz stručne prakse tijekom studija, ZŠEM osigurava da njegovi studenti ne samo stječu teorijsko znanje, već i praktične vještine potrebne za uspjeh na tržištu rada.

Sa stopom zapošljavanja od impresivnih 94% unutar godine dana nakon završetka studija, ZŠEM je ne samo najbolji odabir za obrazovanje, već i siguran put ka uspješnoj karijeri.

"Od prvog dana, pa sve do današnjeg, kao što možete vidjeti i iz priloženog, ZŠEM svojim studentima pruža razne aktivnosti i mogućnosti. Iako sam student tek prve godine, osjećam se zahvalno zbog prilika koje su mi već dostupne.

Ne znam odakle bih krenuo - bi li to bio Riyadh i posjet MENA Climate Weeku, sudjelovanje na Summer i Winter Schoolu na prestižnim partnerskim sveučilištima, ili na gostujućim predavanjima brojnih iskusnih hrvatskih i stranih poslovnih lidera na ZŠEM-u. Još tri godine se vidim ovdje na ZŠEM-u jer, kao što sam napomenuo, vjerujem da je ZŠEM najbolja odskočna daska za uspjeh u poslovnom svijetu u regiji. Nakon toga, volio bih otići na master u Ameriku na neko od najprestižnijih fakulteta svijeta.

Od SFD-a prvenstveno očekujem da će pozitivno doprinijeti svim studentima, kao i firmama, jer smatram da ovdje na ZŠEM-u mogu pronaći kvalitetne ljude. Mislim da je ovo izvrsna prilika za studente da upoznaju tvrtke i potencijalno dogovore stručnu praksu te saznaju o poslovima kojima se tvrtke bave. S ovako velikim izborom firmi, ima nešto za svakoga!" - Marin Lesić, student prve godine ekonomije i managementa na ZŠEM-u.

Zagrebačka škola ekonomije i managementa najbolje je ocijenjena institucija među privatnim i javnim visokim školama te fakultetima u području ekonomije uz to među top 5% najboljih poslovnih škola u cijelom svijetu od 2013. godine. S više od 160 partnerskih sveučilišta i 34% međunarodnih studenata svoje mjesto pod suncem ZŠEM-a našli su i mnogi profesionalni sportaši, studenti koji su zaposleni te čak neki od njih razvijaju vlastite biznise, prijelaznici s drugih fakulteta i mnogi drugi.

Privatni fakulteti često su manji, fleksibilniji i usko povezani s poslovnom zajednicom zbog čega su privlačniji studentima. Zbog same činjenice što su privatni i posluju na otvorenom tržištu, privatni fakulteti moraju se boriti za svoj dio tržišta - studenata. Osluškivanje potreba tržišta, predviđanje zanimanja budućnosti, unapređenje studijskih programa i razvijanje dodatne ponude za studente ono je što privatne fakultete čini poželjnima.

ZŠEM na prijediplomskoj i diplomskoj razini nudi studije na engleskom jeziku, kako bi svoje studente pripremio za poslovanje na stranim tržištima i sa stranim tvrtkama. Umrežavanje s poslovnom zajednicom kroz studijske programe od iznimne je važnosti za ZŠEM. Osim što su studenti ZŠEM-a kroz networking i gostujuća predavanja imali direktan doticaj s poslovnom zajednicom, u više navrata su posjetili poduzeća te iz prve ruke vidjeli kako poduzeća funkcioniraju.

Uz položenu maturu, za upis na ZŠEM potrebno je položiti prijemni ispit. Ako želite i Vi biti dio ove uspješne priče prijavite se za prijemni ispit koji se održava 27. travnja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. listopad 2024 03:43