Novi TOMMY hipermarket u Sopnici u okviru „Park & Shop“ Sesvete

Tommy promo

Tommy i u ovoj godini nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj. Kontinuiranim investicijama u rast i razvoj poslovanja, otvaramo nova prodajna mjesta, te na taj način naše poslovnice postaju još dostupnije kupcima na cjelokupnom tržištu.

18. svibnja 2023. godine otvorili smo novo prodajno mjesto - hipermarket u Sopnici/Sesvete u okviru „Park & Shop“ Sesvete.

Otvaranjem ove poslovnice, osnažuje se lokalna prisutnost Tommyja i na kontinentalnom dijelu Hrvatske, posebno na širem području grada Zagreba.

Hipermarket je suvremeno opremljen, kako bi kupcima osigurali kvalitetan doživljaj kupovine i primjerenu uslugu, s novim funkcionalnostima prodajnog prostora, a koji promoviraju novi koncept uređenja Tommy prodajnih mjesta. Za cjelokupan projekt hipermarketa, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.

Površina korisnog prostora hipermarketa je preko 1.700 metara četvornih, uz dostupnost većeg broja parkirnih mjesta u sklopu parkinga trgovačkog centra.

Ponuda Tommyja, posebno u formatu hipermarketa je prepoznatljivo dobra i karakterizira je široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Posebna pozornost je usmjerena na odjele mesnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.

image

Tommy promo

S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i samoposlužne blagajne, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je postavljen sustav za prihvat najnovije generacije. I u ovoj novoj poslovnici, kao i u cijeloj prodajnoj mreži Tommy-ja nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce, a posebno atraktivne pogodnosti i promocije pripremljene su povodom samog otvaranja (nagradni kuponi, degustacije, gastro promocija chefa Fabrizija Vežnavera...).

Realizacijom novih projekata Tommy pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji.

image

Tommy promo

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 01:38