Pogled u budućnost, od umjetne inteligencije do zdravlja – izdvajamo iz rasporeda Dana komunikacija

Za nekoliko dana počinje popularni festival tržišnog komuniciranja!

Dani komunikacija DK2023

Svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije uskoro otvaraju Dani komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivala, a posebno veseli činjenica da se sudionici i ovoga puta mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a neke od njih izdvajamo u nastavku.

MI BI NEŠTO ZELENO

Od masovne produkcije pa sve do greenwashinga i neodrživih praksi – sve su to zamke za zavaravanje potrošača koji se trude postupati osviješteno. Stoga će u razgovoru naziva Mi bi nešto zeleno powered by Green.hr sudionici raspravljati uz domaćina Damira Ciglara (Renaissance Allrounder, Imago Ogilvy) te Ivanu Budin (članica uprave, Valamar Riviera), Vinka Filipića (osnivač, Green.hr/direktor, Greencajt Festival) i Igora Mladinovića (suosnivač i direktor, Hearth) i zajedno pronaći način za prakse koje se ističu kvalitetom – i održivošću.

image

But can you make it Greener

MAY I HAVE YOUR ATTENTION, PLEASE? WHY ATTENTION IS A NEW PARADIGM FOR DIGITAL ADVERTISING BY TEADS

Što su komunikatori uopće postigli ako ne mogu privući i zadržati pozornost publike? Pozornost je ključna jer omogućava brendovima da poboljšaju korisničko iskustvo i da budu upečatljiviji potrošačima. No kvaka je u tome što ljudi imaju ograničeni kapacitet za procesuiranje sadržaja. Katarzyna Kabiesz (Head of Insights CEE, Teads) i Sergiu Gruita (Regional Industry Director CEE, Teads) predvodit će programski segment May I Have Your Attention, Please? Why Attention is a New Paradigm for Digital Advertising by Teads, na kojem će glavna tema biti stvaranje upečatljivih sadržaja koji s lakoćom mogu privući i zadržati pozornost.

image

May I have your attention please

THE FUTURE IS VERTICAL WITH A PINCH OF AI

Bold group podiže digitalni svijet na novu razinu na svojem panelu The Future is Vertical with a Pinch of AI by bold.group, gdje će stručnjaci Olja Nestov (Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Group & Digital Marketing Manager of the Year in Serbia), Jan Kukovec (Partner/CEO, 9:16 HUB) i Aljaž Peklaj (partner i strateški direktor, bold.group) diskutirati o vertikalnom formatu, koji osvaja svijet putem aplikacija kao što su TikTok i Snapchat. Svi žele ostati u tijeku s promjenama, pa je nužno dotaknuti se i umjetne inteligencije – njezine trenutne upotrebe, ali i budućeg potencijala. Panelisti će sudionicima pokazati i alate i strategije za bolju prodaju i marketing.

image

The Future is Vertical

SUCCESS AND TENACITY: HOW TO RUN A REWARDING BUSINESS IN CROATIA

U razgovoru naziva Success and Tenacity: How to Run a Rewarding Business in Croatia neki će od najuspješnijih domaćih poduzetničkih lidera pružiti uvid u to kako uspjeti na izazovnom tržištu i kakvo je ono u usporedbi s regijom ili daljim marketima. Razgovoru pod moderatorskom palicom Maroja Sabljića (CEO, JaTRGOVAC) pridružit će se Ognjen Bagatin (CEO, Sinteza Clinic), Lada Fiorio Tedeschi (potpredsjednica, Atlantic Grupa) i Jan de Jong (predsjednik, Digital Nomad Association Croatia/suosnivač, Webpower Adria) te podijeliti osobne priče i iskustva, pružajući vrijedne poslovne uvide.

image

Success and Tenacity

EXPERIENCE IS THE NEW BRAND: THE IMPORTANCE OF CREATING A SEAMLESS CUSTOMER JOURNEY

Mnogo je načina za isticanje brenda u moru drugih na nemilosrdnom tržištu. Jedan je od sigurnih načina za uspjeh na tom području besprijekorno iskustvo za klijente. Ascanius Media svojim panelom Experience is the New Brand: The Importance of Creating a Seamless Customer Journey by Ascanius Media pokazat će, uz pomoć primjera iz iskustva i praktičnih strategija, da je moguće izgraditi graditi brand koji klijenti nikada neće zaboraviti. Aleksander Mitrović (Account Director, Ascanius Media) objasnit će zašto su upravo zanimljiva priča, jednostavnost, pristupačnost i dosljednost na svim kanalima i platformama tajni sastojci nezaboravnog iskustva.

image

Experience is the New Brand

FROM SCI-FI TO REALITY: PUTTING AI TO THE TEST IN WARFARE

Inovacija, uz brojne blagodati, može imati i tamnu stranu – koja dolazi s nizom izazova i rizika, kako pravnih tako i etičkih. Tko je odgovoran za transparentnost i kontrolu takvih sustava? Tko razmišlja o potencijalnim neželjenim posljedicama i nepredviđenim rizicima umjetne inteligencije? Na panelu From Sci-Fi to Reality: Putting AI to the Test in Warfare by CroAI, u razgovoru koji će moderirati Jan Štedul (Head of Growth, Mindsmiths), stručnjaci za umjetnu inteligenciju i sigurnost Alen Delić (potpredsjednik Hrvatske udruge menadžera sigurnosti) i Srđan Kovačević (suosnivač i CEO, Orqa) odgovorit će na ključno pitanje: možemo li svoje povjerenje dati u ruke umjetne inteligencije?

image

Sci-Fi to Reality

CHOOSE HEALTH, CHOOSE YOUR FUTURE, CHOOSE LIFE

Suočimo se s činjenicom: mediji su iznimno utjecajni kada je riječ o javnom odgovoru na zdravstvene probleme. Njihov utjecaj proteže se dalje od samog pružanja informacija; često i oblikuju naše stavove i pristupe zdravstvenim pitanjima. To je također važno u poslovanju – što tvrtke mogu učiniti kako bi poboljšale dobrobit svojih zaposlenika i trebamo li se odreći stolnog tenisa u korist bolje zdravstvene zaštite? Organizatori konferencije Back Together Natko Beck (liječnik i zdravstveni influencer) i Tajana Beck (voditeljica konferencije Back Together) u panelu naziva Choose Health, Choose Your Future, Choose Life #backtogether by Back Together na DK2023 potaknut će zajednicu na zdravije komunikacije.

image

Choose Health Choose Your Future Life

Uz rasprave s domaćim stručnjacima, uzbudljivih tema neće nedostajati ni u glavnoj festivalskoj dvorani. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa i voditeljice web3 studija brenda Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – stratega svjetskoga glasa Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za sudjelovanje uživo ili online moguće su na www.danikomunikacija.com.

image

Dani komunikacija DK2023

Luka Stanzl/pixsell/Pixsell

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 02:34