Promo

Prvi su pokrenuli proizvodnju kirurških maski u Hrvatskoj

Iako je zagrebački DELT Papir tvrtka koja se bavi proizvodnjom toaletnog papira i ručnika, odlučili su prilagoditi se novim potrebama tržišta te su prvi u Hrvatskoj započeli s proizvodnjom kirurških maski

Izvjesno je da je vrijeme krize pred nama, no tvrtka DELT Papir odnedavno je pokrenula novi proizvodni ciklus. Njihov poznati brand toaletnog papira Ola’la ujedno je prvi hrvatski toaletni papir, a ova zagrebačka tvrtka proizvodi papirnati asortiman i za robne marke. U neizvjesna vremena odlučili su investirati u liniju za proizvodnju kirurških maski te su prvi u Hrvatskoj koji proizvode ovaj nužan medicinski proizvod. Smatraju da je od velike važnosti imati nacionalnu proizvodnju vrlo traženih proizvoda, a uz toaletni papir koji je u ožujku i travnju bio jedan od najtraženijih artikala na policama trgovina, sada u svom asortimanu nude i kirurške 3-slojne maske.

image
Foto: Matej Grgić

U kriznim vremenima, DELT Papir ulaže u nove proizvodne pogone

S obzirom na uvođenje djelomične obveze nošenja maski, poput obveznog nošenja maski u javnom prijevozu, važno je znati da se gospodarstvo po pitanju proizvodnje ipak pokreće, upravo kako bi zadovoljilo nove potrebe potražnje. Kirurške maske su, prema mnogobrojnim istraživanjima, sredstvo koje može učinkovito spriječiti širenje kapljica koje nastaju tijekom govora, kašljanja, kihanja i slično. Upravo zbog svoje specifične strukture, kirurške maske kakve se proizvode u DELT Papiru karakteriziraju tri specifična filtrirajuća sloja uz BFE 99%.

image
Foto: Matej Grgić

U DELT Papiru vjeruju da bi hrvatske tvrtke trebale biti u mogućnosti brzo i jednostavno opskrbiti svoje zaposlenike kirurškim maskama kako bi radnim kolektivima i njihovim klijentima osigurali važan preduvjet za siguran rad, a to je očuvanje zdravlja i sprječavanje mogućeg širenja zaraze Covid-19 virusom.

image
Foto: Matej Grgić

Vlasnici Alen Krajačić i Kruno Kišak vjeruju da će nova investicija u njihovoj tvrtki imati višestruke koristi, kako za zdravlje hrvatskih građana, tako i za stabilnost njihove tvrtke koja je ovog proljeća, dok su mnoge tvrtke bile prisiljene zaustaviti svoje poslovanje na određeno vrijeme, radila maksimalnim kapacitetom bez ijednog dana pauze. Premda je Horeca segment o kojem ovisi velik dio njihovog prometa značajno pao, vlasnici su se okrenuli proizvodnji novih proizvoda, kao što su kirurške maske.

Potražnja za njihovim maskama sve je veća i u državama Europske unije poput Njemačke, Belgije, Nizozemske, Austrije, Danske, kao i Švicarske te Islanda, ali i na Bliskom istoku, i to u Bahreinu, Izraelu, Kuvajtu, Dubaiju - tržištima na koja i inače izvoze svoj papirni asortiman. Njihov Tubeless brand profesionalnog papirnatog asortimana izvozi se u 26 zemalja diljem svijeta.

image
Foto: Matej Grgić

“Dobrim planiranjem proizvodnje želimo se boriti protiv nadolazeće krize. Prilagodba tržišnim potrebama ključ je održavanja gospodarstva.”, zaključili su Krajačić i Kišak.

Nošenje zaštitnih maski moglo bi biti od ključnog značaja u predstojećem razdoblju. Važno je shvatiti da u prevenciji širenja zaraze koronavirusom važnu ulogu igra svatko od nas.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 16:34