Po prvi puta na GAST-u je nastupila i karlovačka tvrtka Žitoproizvod zajedno s matičnom tvrtkom Mlinotest iz Slovenije. Tvrtke su predstavile svoje vrhunske proizvode svježe tjestenine poznate pod brandovima KARLA Žitoproizvod, odnosno DIVITA Mlinotest.
Kada je riječ o KARLA proizvodima svježe tjestenine koje su u Žitoproizvodu lansirali prije nepunih godinu dana, važno je napomenuti da se cijela linija radi od 100% krupice od durum pšenice, bez umjetnih bojila i pojačivača okusa te bez dodane soli i masnoća. Osim klasičnih i već svima omiljenih njoka, fuža, pljukanaca i šurlica, KARLA pljukanci dolaze u 4 nova okusa; špinat, rajčica, s crnilom sipe te blago pikantni Okusi Orijenta s dodatkom čilija i kurkume. Apsolutni favorit među novim proizvodima su Fuži sa Zigante tartufima koji su, uz Pljukance Okusi Orijenta nedavno osvojili i pretežnu međunarodnu nagradu Superior Taste Award.
Tvrtka Mlinotest na GAST-u 2024. predstavila je svježu punjenu tjesteninu i njoke brendova Mlinotest i Mlinotest Divita, koje kao najpriznatiji i najveći proizvođač svježe tjestenine u regiji već dugi niz godina nudi HoReCa kupcima u brojnim europskim zemljama. Bogati asortiman uključuje različite vrste njoka, od krumpirovih do heljdinih njoka, kao i razne oblike punjenih svježih tjestenina (cappelletti, tortellini) s različitim nadjevima. Osim toga, posjetiteljima sajma predstavljen je i jedan od bestsellera u segmentu finih pekarskih proizvoda Poli stručica - prhko lisnato tijesto sa popularnom Poli hrenovkom.
Jela sa svježom tjesteninom oba branda pripremljena su prema receptima i u izvedbi talentiranog nagrađivanog chefa Matka Bukoveca. Tako su posjetitelji sajama imali priliku kušati razna jela poput KARLA pljukanaca Okusi Orijenta u umaku od žutog currya i piletine, DIVITA pirovu tjesteninu punjenu pršutom u pestu od polu-sušenih rajčica, rikole i Grana padano sira i sl., no apsolutno hit jelo po koje su se posjetitelji vraćali nekoliko puta bili su KARLA Fuži sa Zigante tartufima u umaku od kozica i pršuta.
Osim široke gastronomske ponude, važno je napomenuti kako su predstavnici obje tvrtke ostvarili brojne poslovne kontakte i dogovorili potencijalne suradnje za predstojeću turističku sezonu s predstavnicama HoReCa segmenta iz Hrvatske i regije, što i jest cilj ovakvih manifestacija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....