Učenici Tehničke škole Bjelovar pokazali su izvanrednu sposobnost kombiniranja financijske i medijske pismenosti.
Njihov je videorad trijumfirao na Hanfinu natječaju za izradu videoradova, koji je ove godine bio posvećen temi „I financije mogu biti zelene". Hanfa već četvrtu godinu zaredom organizira ovaj natječaj u sklopu obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca.
Učenici iz različitih dijelova Hrvatske sudjelovali su u stvaranju videoradova, a tročlano povjerenstvo Hanfe ocjenjivalo je kreativnost, kvalitetu videosadržaja te razumijevanje i objašnjavanje održivih, zelenih financija.
S obzirom na sve veći naglasak na održivosti i ekološkim pitanjima u financijskom sektoru, važno je educirati učenike o njihovoj ulozi u Zelenom planu i ekološki održivom gospodarstvu. Stoga je cilj ovog natječaja bio upoznati mlade s mogućnostima i važnosti zelenih financija.
Opisali tranziciju na primjeru svoje škole
U pobjedničkom su radu učenici na jasan način objasnili koncept zelenih financija i održivih ulaganja. Pritom su istaknuli primjere kako pojedinci mogu doprinijeti zelenoj tranziciji, koristeći primjer svoje škole da bi ilustrirali važnost održivosti.
Na sam natječaj, ali i uspjeh svojih učenika osvrnuo se i ravnatelj Tehničke škole Bjelovar Dario Malogorski istaknuvši da povezivanje medijske kulture, financijske pismenosti i zelenih financija daje učenicima ključne vještine koje su im potrebne za uspjeh u 21. stoljeću.
„Učenici kroz fakultativne predmete stječu kompetencije kao što su razvoj kritičkog razmišljanja i sposobnosti analize informacija, razumijevanje financijskih koncepata i navike upravljanja financijama, sposobnost donošenja informiranih odluka o zelenim financijama te bolje razumijevanje održivosti i uloge zelenih financija u rješavanju globalnih problema,“ dodao je Malogorski.
Važno je kombinirati financijsku i medijsku pismenost
Mentorice Ivana Cikoja i Ana Kralj istaknule su: „Prijavili smo se na natječaj ‘I financije mogu biti zelene‘ kako bi učenici primijenili znanja i vještine iz fakultativnih predmeta Financijske pismenosti i Medijske pismenosti i proizvodnje medijskih sadržaja, a da time i drugima omogućimo stjecanje znanja o ovoj temi.
Vjerujemo da je važno kombinirati financijsku i medijsku pismenost kako bismo razvijali održive financijske prakse i podizali svijest o važnosti ekološke odgovornosti u financijskim odlukama. U današnjem su svijetu sveprisutni ekološki izazovi, stoga razumijevanje financijskih i ekoloških principa postaje ključno za održivi razvoj. Sudjelovanje u ovom natječaju pruža priliku da se istraže novi pristupi financijskim pitanjima s fokusom na očuvanje okoliša. Povezivanje s temama medijske pismenosti potiče razvoj kritičkog razmišljanja, a proizvodnja medijskog sadržaja omogućuje osmišljavanje kreativnih rješenja za prenošenje ključnih poruka.“
Osim znanja, natječaj donosi i vrijednu nagradu
Pobjednički rad školi je donio i vrijednu nagradu: interaktivni zaslon. Priznanja su dodijeljena i drugoplasiranoj Srednjoj školi Novska te trećeplasiranoj XVI. gimnaziji iz Zagreba.
Hanfa kroz kontinuirani natječaj za izradu videoradova želi potaknuti učenike na interaktivan pristup učenju o financijskim temama. Velik odaziv škola i pozitivne povratne informacije potvrđuju važnost ovakvog pristupa učenju.
Pobjednički rad možete pogledati ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....