Prema podacima Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) iz 2019. godine, financijska pismenost u Hrvatskoj iznosi tek 59 posto.
Da bi taj postotak bio što veći, Hanza Media, Raiffeisen mirovinski fondovi i Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI) ove godine pokreću projekt „Know your money - Upoznaj svoj novac“ kroz koji će provesti niz edukacija s ciljem unaprjeđenja financijske pismenosti građana. Jedna od važnih tema bit će i dobrovoljni mirovinski fondovi, a na edukaciju se mogu prijaviti svi punoljetni građani Republike Hrvatske.
Osim informativnih tekstova, bit će organizirane i edukativne video radionice koje će voditi eminentni ekonomski stručnjaci, a pokrivat će pet osnovnih modula – osobne financije, obiteljske financije, ulaganja, psihologija i financije te generalna financijska pitanja. Na kraju edukativnog ciklusa bit će organizirano veliko natjecanje iz financijske pismenosti na kojemu će pet najbolje plasiranih polaznika edukacije moći osvojiti i do 1300 eura.
Pravila nagradnog natječaja možete pronaći OVDJE.
Dosad objavljene članke možete pročitati OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....