- Asortiman od 50 artikala uključuje muški i ženski tekstil, cipele te dodatke dostupne za sva 23 tržišta na kojima je Zalando prisutan
- Svi artikli ove kolekcije uključuju digitalnu putovnicu proizvoda koja kupcima omogućuje da saznaju više o proizvodima i produže im vijek trajanja
- Kolekcija podržava razvoj principa kružnog dizajna koje Zalando nastoji odrediti u suradnji sa Zakladom Ellen MacArthur i poduzećem circular.fashion
U sklopu nove kolekcije Zalando surađuje s tehnološkom tvrtkom EON sa sjedištem u New Yorku, koja pruža digitalnu osnovu za identifikaciju proizvoda tijekom njihovog životnog ciklusa i omogućuje buduću preprodaju, popravke, ponovnu uporabu i recikliranje.
Svih 50 komada dizajnirano je za cirkularnost, što znači da su proizvodi izrađeni od recikliranih ili obnovljivih materijala te traju duže kroz ponovnu uporabu i recikliranje. Svi proizvodi kolekcije zadovoljavaju načela kružnog dizajna, na čijem definiraju Zalando surađuje sa Zakladom Ellen Macarthuri startupom circular.fashion iz Berlina, a cilj je omogućiti privatnim robnim markama i partnerskim modnim markama proizvodnju artikala kružnog dizajna te pojasniti kupcima prednosti kupnje ovih proizvoda. Kolekcija nastoji proaktivno odgovoriti na nadolazeće europske propise o održivosti, koji će uključivati kružni dizajn.
Svaki komad iz kolekcije ima digitalnu putovnicu proizvoda u obliku QR koda utkanog u etiketu koji kupce vodi na stranicu proizvoda gdje mogu saznati više o podrijetlu i uslugama nakon kupnje. To uključuje detalje poput tvornice u kojoj je proizveden i materijala od kojih je izrađen. Kupci također mogu otkriti proširene upute za brigu o proizvodu, uključujući videozapise i mogućnosti za produljenje vijeka trajanja proizvoda, poput zamjene proizvoda u sklopu Zalandove kategorije posjedovanih artikla.
Nova, proširena kolekcija „redeZIGN for circularity” slijedi uspješnu prvu kolekciju iz listopada 2020. te dokazuje interes kupaca za detaljnijim upoznavanjem održivijih proizvoda. Zalando je primio pozitivne reakcije, prema kojima je svaki treći kupac skenirao QR kôd na etiketi te posebno pregledavao informacije vezane za materijale, proizvodnju i brigu o proizvodu. Povratne informacije kupaca također su pokazale da je veća vjerojatnost da će kupci zamijeniti proizvod nakon što posjete stranicu proizvoda. Tijekom 2021. godine 100% dizajnera i kupaca sa svojim je privatnim robnim markama steklo vještinu kružnih dizajnerskih praksi. Zalandov je cilj nastaviti testirati i optimizirati znanje svojim privatnim robnim markama, kao i partnerskim modnim markama, kako bi se kupcima dodatno olakšalo produženje vijeka trajanja odjevnih predmeta.
Laura Coppen, Head of Circularity: „Oduševljeni smo što naši kupci cijene dodatnu razinu transparentnosti proizvoda i što to može pomoći utjecati na odluke o kupnji održivijih proizvoda, uz poticanje promjene ponašanja prema duljem nošenju odjeće. Novom kolekcijom želimo ponuditi širi asortiman proizvoda osmišljenih imajući u vidu načela cirkularnosti i testirati cjelovito rješenje, od dizajna, uporabe, ponovne uporabe i na kraju recikliranja. To će nas, u konačnici, približiti našem cilju primjene načela cirkularnosti i produljenja vijeka trajanja najmanje 50 milijuna odjevnih predmeta do 2023. godine, koji smo sami sebi zadali u našoj strategiji do.MORE (učini.VIŠE).”
Prvi artikli iz nove kolekcije „redeZIGN for circularity” bit će dostupni od polovice listopada, nastavljajući se kroz sezonu proljeće-ljeto 2022. godine. Kolekcija će uključivati muški i ženski tekstil, obuću i dodatke, a bit će dostupna na svih 23 tržišta na kojima je Zalando prisutan putem internetske platforme www.zalando.com.
Instagram: @Zalando @zalando_beauty @zalando_man
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....