Starcraft II: Wings of Liberty

Čak ni za vrijeme ovih masovki igra ne počne štucati

Najiščekivanija igra godine. Najiščekivaniji nastavak svih vremena (izuzev Diabla 3). Igra za koju smo trebali biti strpljivi više od 3 godine nakon najavljivanja. Nastavak legendarnog originala koji je i 13 godina nakon izlaska još uvijek masovno igran i kao single i kao multiplayer. Sve to, a i puno više je Starcraft II, a sada je na vama da saznate je li podlegao novim “modernim” RTS mehanikama ili je ostao vjeran klasici žanra koju je u neku ruku i oformio…

Related content

Povratak legende!!!

Uistinu to, povratak legende u svakom smislu, od same igre, preko gameplaya, pa sve do vrlo nam dobro poznatih likova, sve odiše nostalgijom i sve iziskuje da kažete sami sebi “vrijedilo je čekati”. Fantastično ispričana priča iz originala i Brood Wara se nastavlja, i to četiri godine nakon događaja iz ekspanzije. Kao što ste već mogli čuti, u igri je prisutna samo jedna kampanja i to terranska, a vi preuzimate ulogu Jima Raynora na čelu pokreta za otpor tiranskoj vlasti. Nećemo previše govoriti o priči zato što bi bilo šteta da ju ne otkrivate sami, samo ćemo napomenuti da ukoliko se želite prisjetiti događaja prethodnika tada samo pratite priču tijekom instalacije koja vas na odličan način priprema za igranje. Sa zadovoljstvom možemo reći da Blizzard nije podlegao sve većem trendu kvazi-strategija, koje više podsjećaju na nekakvi RPG, malo većih razmjera (C & C upiremo prst u tebe) već ćete uživati u dobrom starom skupljanju resursa i tank rushovima i savršeno izbalansiranih frakcija i njihovih jedinica. Naravno svi možemo mrziti iste te developere jer ipak je nemoguće oteti se dojmu da su nam dali samo trećinu igre, no i samo ova terranska kampanja je izuzetno raznolika i traje između 10 i 15 sati, što i nije tako loše. Spomenuli smo tu old school mehaniku, koja je naravno dobila jednu novu dimenziju, no i dalje malo pati od “timer” misija u kojima morate izdržati najezdu neprijatelja određeni period vremena, što u ovo izuzetno dinamično igraće doba malo usporava tempo. Ta dodatna dimenzija nije samo grafičke naravi već i one igraće. Naime, sučelje između misija je sada interaktivno te ćete izgubiti dosta vremena istražujući područje između misija, a i same misije vam nikad neće dosaditi (izuzev već spomenutih primjera) jer ćete u jednoj spašavati civile, u drugoj tamaniti neprijatelje po danu i braniti se od istih po noći, a već u trećoj sa malim timom bombama poplavljivati tunele lavom. Iz svega toga se stvarno vidi trud koji je uložen od strane developera koji definitivno nisu odlučili živjeti na staroj slavi. Naravno, za kraj smo ostavili ono nešto ekstra, ono zbog čega je original toliko popularan i ovoliko godina nakon izlaska, a to su jedinice, odnosno, malo preciznije njihov savršen balans. Većina su to stare jedinice koje su dobile grafički faceliftinig, no naravno ima i novih, ali ono što čini igru nevjerojatno zabavnom je to što uvijek morate pažljivo birati kada i koje jedinice iskoristiti i sve to uz činjenicu da ako igrate protiv protivnika blizu vaše vještine, apsolutno nikakve nadmoći neće biti, a to je upravo RTS, čisto taktiziranje.

Related content

Optimizirano za sve

Na igri se vidi da je poprilično dugo u razvoju na svakom koraku. Kao prvo savršeno je optimizirana, tako da će maksimum moći izvući i oni sa slabijim računalima isto kao i oni sa “svemirskim mašinama”. Nadalje, u singleplayu nismo zatekli niti jedan bug ili error, što je naprosto zapanjujuće i zapravo pokazuje kako se igra treba praviti. Također moramo reći da je igra savršeno fluidna te izuzev početnog trzakanja kad se level podiže (prvih desetak sekundi), ostatak teče bez ikakvog zastoja ili pada frame-ratea bez obzira koliko jedinica bilo na terenu. Voice acting je također odrađen na najvišoj razini te je očigledno da su u pitanju profesionalni glumci, a epska instrumentala pozadina koja prati vaše podvige je vrlo ugodna te joj nećete moći naći manu. Uz sve rečeno Starcraft II: Wings of Liberty je igra koju bi svatko trebao barem probati, voljeli oni žanr ili ne, jer ovo je dio gaming opće kulture i bilo bi šteta da propustite ovakvo remek-djelo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 23:36