Svaki od njih ima neku svoju spiku. Tunafasader objavljuje viceve s bauštele, Filipić skečeve za djecu, Picek prankove za osnovnoškolce, Laura polira automobile, Ana pjeva, pleše, zafrkava se, obično sa svojim bratom i prijateljicama. Zajedno, ove mlade ljude prati više od milijun osoba u Hrvatskoj, a ove su godine nominirani za Naj TikTok lice Zlatnog Studija.
Danas vam predstavljamo Anu Nicole Vrdoljak.
Glasajte za pobjednike u kategorijama za nagradu Zlatni Studio
Uvijek dodam svoj ‘touch‘ da se video razlikuje od drugih
Anina je velika želja bila posjetiti New York i uspjela ju je ostvariti prije mjesec dana. Splićanka, rođena u Švicarskoj prije 25 godina, jedna je od najpopularnijih domaćih tiktokerica, s pratnjom od 305.000 ljudi, a usto je i uspješna poduzetnica - na društvenim mrežama. Dok je bila u New Yorku, kaže, ostvarila je suradnju sa zgradom Empire State, FlyNyonom, muzejem Madame Tussauds te vidikovcem Edge. Kaže da se tvrtke njoj javljaju, a u 90 posto slučajeva ima i kreativnu slobodu sama napisati scenarij za reklamni video koji snima.
"Jednom objavom sponzorskih videa mogu zaraditi prosječnu hrvatsku plaću, ali dogodi se da mjesečno nemam niti jednu suradnju, a sljedeći mjesec tri ili četiri. Ne prihvaćam baš sve, uvijek gledam da se taj sadržaj uklapa uz ono što promoviram", priča.
Dosad je radila s puno tvrtki, među kojima su Samsung, About You, Konzum, Kaufland, Ledo Hrvatska, Kraš, Deichmann i Polleo Sport.
Mlada diplomirana menadžerica hotelijerstva od 2019. objavljuje najmanje dva videa dnevno na toj društvenoj mreži. Objavila ih je nekoliko tisuća. Kaže da je prvi video nastao posve spontano - s prijateljicom je plesala na balkonu.
"Još od djetinjstva sam uvijek snimala i slikala sve oko sebe, pa mi je TikTok zapravo došao kao super platforma", kaže. Priznaje da ne objavljuje baš tako često na TikToku ove godine, ali trudi se to promijeniti.
Što se sadržaja koji objavljuje na TikToku tiče, kaže da je raznolik, snima sve što je inspirira - od putovanja, smiješnih videa i kozmetike do pjevanja i modelinga.
"Najviše volim snimati s bratom, a i mojim je pratiteljima to najzanimljivije i uvijek imamo pozitivan feedback. Snimamo smiješne situacije iz svakodnevnog života s kojima se svi mogu poistovjetiti", priča. Gotovo svaki video koji snimi s bratom ima više od 500.000 pregleda. "Da, on je jako kreativan", ističe.
Jedan od najgledanijih Aninih videa s bratom ima 750.000 pregleda, 24 tisuće dijeljena i više od 5000 komentara. Prate je uglavnom cure, kaže, što je razumljivo, u dobi između 18 i 24 godine.
Njezini videoklipovi najčešće traju između 15 i 30 sekundi, sama ih montira i osmišljava, a kako voli pratiti trendove, uvijek ima neku ideju što snimiti.
"Čak i ako nisam sigurna što želim snimiti, uvijek pitam mamu ili brata za pomoć, a oni mi onda nešto predlože i olakšaju posao. I uvijek dodam svoj ‘touch‘ da se moj video barem malo razlikuje od drugih jer nije poanta da budeš ‘copy-paste‘, nego da trend napraviš na svoj način", zaključuje.