Baby Lasagna spreman je ‘zapaliti‘ London. Naš eurovizijski predstavnik čija je pjesma ‘Rim Tim Tagi Dim‘ i dalje na visokom drugom mjestu eurovizijskih kladionica (ispred njega je samo Švicarac Nemo s pjesmom ‘The Code‘ i kvotom od 24 posto za pobjedu, Baby Lasagna ima kvotu od 15 posto za pobjedu, a treće mjesto drži Angelina Mango iz Italije s kvotom od 13 posto), svojski se pripremio za nastup u krcatoj londonskoj dvorani Here at Outernet.
U Londonu je sinoć nastupilo čak 32 eurovizijska natjecatelja, od ukupno njih 38, što je dodatna potvrda koliko su ovi koncerti uoči samog Eurosonga važni: kako za zagrijavanje izvođača, tako i za upoznavanje s obožavateljima i osvajanje potencijalnih glasova. Ovo je inače 15. pred eurovizijski party koji se održava u Londonu. Prvi je održan 2008., a 2020. ga zbog pandemije COVID-19 nije bilo.
Nakon nastupa u Madridu koji se zbio prošlog vikenda, kao i jučerašnjeg nastupa u Londonu, Baby Lasagnu čeka još i nastup na warm up showu Eurovision In Concert 2024 koji će se održati u dvorani AFAS Live u Amsterdamu 13. travnja. A onda kreće finalna priprema za svibanjski Eurosong na kojem naš predstavnik nastupa u prvom polufinalu 7. svibnja.
- Smatram da su svi ovi predeurovizijski nastupi važni jer mi pružaju priliku da se prije samog Eurosonga povežem s publikom na jedan ili drugi način. Mogu se fotografirati s fanovima, pružati im ruku i biti u neposrednoj blizini tog zabavnog okruženja. Kako vrijeme prolazi, počeo sam sve više uživati u svemu ovom što se događa, prihvatio sam ovu svoju novu ulogu i sve što ona nosi, ali s druge strane, postoji i određena doza stresa - kaže Baby Lasagna koji je u London sletio u subotu kasno navečer, a nedjeljno poslijepodne proveo je na probama uoči nastupa. Ipak, ‘ulovio‘ je i nešto vremena za šetnju gradom kojim je hodao u jakni kreatora Roberta Severa, specijalno kreiranoj za našeg predstavnika na Eurosongu.
- Mnogi su me pitali gdje sam nabavio tako dobru jaknu, a ja sam im s ponosom odgovarao da je to djelo poznatog hrvatskog modnog majstora - kaže Baby Lasagna, koji je na taj način u jednom od svjetskih modnih središta reklamirao i našu modu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....