Slučajno ili namjerno, Severina Kojić i Jelena Rozga opet su se našle u suparničkim ulogama. Kako su u razmaku od samo par dana obje pjevačice na društvene mreže i YouTube kanal plasirale svoje nove singlove, u Severininom slučaju “Halo”, a u Rozginom “Moje proljeće”, tako su počeli pristizati i prvi rezultati, s kojima obje zvijezde definitivno mogu biti prezadovoljne.
Produkcija
Međutim, čini se da Rozga, barem kako sada stvari stoje, ipak ima više razloga za zadovoljstvo. Naime, njezino “Moje proljeće” najslušanija je pjesma u cijeloj regiji. Samo do jučer poslijepodne na YouTubeu je pregledana 2,16 milijuna puta, a taj broj i dalje raste. Pjesmu koju potpisuje Emina Jahović Rozga je premijerno izvela na nedavno održanoj glazbenoj ceremoniji Music Academy Awards u Beogradu, a na YouTube ju je pustila 29. siječnja. Nakon sedam dana, točnije prekjučer, Rozga je na svom Instagram profilu zahvalila svim obožavateljima riječima: “Dva milijuna puta hvala! Ne znate koliko sam sretna”, jer je upravo tada i dosegla tu magičnu brojku.
S druge strane Severina, koja već nekoliko godina caruje društvenim mrežama, pa i YouTubeom, i koja, uzgred rečeno, troši puno više novca na produkciju svojih djela, kako glazbenog spota, tako i popratnih fotosessiona, te na sve ostalo što podrazumijeva najavnu kampanju, sa svojom novom pjesmom, a ujedno i istoimenim albumom, krenula je u petak, 1. veljače, već tradicionalno točno u podne.
Start joj je bio uistinu nevjerojatan. U samo sat vremena “Halo” na je YouTubeu vidjelo više od 28 tisuća ljudi, na Instagramu 19 tisuća, a na Facebooku je spot lajkalo 1800 pratitelja vatrene brinete. Nakon pet dana rezultat na YouTubeu pokazuje 1,37 milijun pregleda. Hoće li Severina u sedmom danu dostići ili prestići Rozgin rezultat teško je prognozirati, no ako je vjerovati sadašnjoj dinamici - neće, ali će joj u svakom slučaju biti vrlo blizu.
Začuđujuća je činjenica da je Jelena Rozga ostvarila i daleko bolju reakciju ljudi na Instagramu, čak i kada se ukalkulira ta razlika s nešto kasnijim startom Severininog “Haloa”. Naime, prvenstveno treba imati u vidu to što Severina ima čak 953 tisuća sljedbenika na toj društvenoj mreži, a Rozga tek 260 tisuća, budući da je među zadnjima otvorila profil. Međutim, unatoč toj razlici “Moje proljeće” je putem Instagrama pregledano 281 tisuću puta, a “Halo” 188 tisuća. Na Facebooku Severina i dalje drži primat.
Osobni rekord
U konačnici ipak treba pričekati mjesec, dva kako bi se sabrali svi dojmovi, no što se Rozge tiče, ona je u svakom slučaju postigla svoj osobni rekord na YouTubeu. “Ne znam zaista što bih rekla, ovo je preemotivno za mene, donijela sam pjesmu iz srca. Suza koja je iz mene pala, bila je kao nož za mene, podijelila me je na dva dijela.
Jedan dio, koji je pjevao iz bola i čiste emocije, i drugi, koji se lomi od ljubavi. Pjesma tako djeluje na mene, na ljude, na svaku starosnu dob i spol. Zahvalna sam svima koji ‘Moje proljeće’ vole i doživljavaju na način na koji nisam ni sanjala da će podijeliti sa mnom”, stoji u izjavi Jelene Rozge koja je vjerojatno tek sada shvatila što je postigla i kakva je reakcija publike na njezinu baladu s obzirom na to da je posljednje dane preležala zbog gripe.
Oglasila se i Severina koja je usput podsjetila na svoje dosadašnje uspjehe. “Sedam godina poslije albuma ‘Dobrodošao u klub’ izašao je album ‘Halo’. Na njemu se nalaze pjesme koje su me dirnule pravo u srce. To su ‘Kao’, ‘Otrove’, ‘Mrtav bez mene’, ‘Unaprijed gotovo’, ‘Tutorial’, ‘Magija’ i ‘Imaš pravo’, koje već sad zajedno imaju više od 200 milijuna YouTube pregleda. Hvala vam na podršci, ljubavi i svemu što mi pružate. Glazba je moja prva ljubav i direktna veza s vašom dušom”, napisala je među ostalim Severina na svom Instagram profilu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....