APSOLUTNI FAVORIT

Nastup Baby Lasagne najgledaniji na internetu: YouTube i društvene mreže ‘gore‘, u pitanju su milijunski pregledi!

U komentarima su pratitelji Eurovizije istaknuli kako je cijela dvorana plesala uz ‘Rim Tim Tagi Dim‘

Baby Lasagna

 Jessica Gow/tt/Afp

Predstavnik Hrvatske na ovogodišnjem izboru za pjesmu Eurovizije, Baby Lasagna, osigurao je svoj ulazak u finale ovog prestižnog natjecanja, a svoj status favorita opravdao je i na društvenim mrežama.

Naime, izvedba ‘Rim Tim Tagi Dim‘ prikupila je 543 tisuća pregleda u deset sati otkako je objavljena na YouTubeu, a na Instagramu broji preko tri milijuna pregleda. Također, podrške nije nedostajalo ni u komentarima.

- Već je pobijedio. Svi u Malmou pjevaju njegovu pjesmu - u komentarima je napisala legendarna pjevačica Tajči, koja je Hrvatsku na Euroviziji predstavljala prije 34 godine.

image

Baby Lasagna

Livio Andrijic/Cropix

Nadalje, u komentarima su pratitelji Eurovizije istaknuli kako je cijela dvorana plesala s Baby Lasagnom tijekom njegovog nastupa, a upravo reakcije publike u dvorani nekima su jasni pokazatelj da je Hrvatska ovogodišnji favorit i potencijalni pobjednik. Jedini popularniji nastup je onaj ukrajinske predstavnice alyone alyone.

@eurovision ?? MEOW BACK! It‘s Croatia‘s @thebabylasagnaofficial ♬ original sound - Eurovision

Podrške nije nedostajalo ni na TikToku gdje se približava vrtoglavoj brojci od milijun pregleda, a komentatori su i na toj platformi prigrlili Baby Lasagnu kao budućeg pobjednika ovog natjecanja, a neki već i nazivaju Hrvatsku i Zagreb domaćinima idućeg izdanja Eurosonga.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 17:31