VELIKI KORAK

Sonja Kovač s dečkom kupila četverosobni stan u Zagrebu: ‘Ovo je premijera, uskoro useljavamo‘

Goran Mandić, ljubav njezina života inače je profesionalni igrač pokera, a i sama Sonja dosta dobro zarađuje kao influencerica
Sonja Kovač
 Goran Mehkek/Cropix

Vjerojatno najuspješnija domaća influencerica Sonja Kovač (36) početkom godine kupila je u Zagrebu novi stan s dečkom Goranom Mandićem, s kojim je jučer proslavila devetu godišnjicu veze, a sada je došao čas da ga pokaže prvenstveno svojim fanovima, ali i ostatku javnosti.

Influencerica je nakon dugo vremena objavila novi video na svom YouTube kanalu, ispričavši se pritom fanovima uz riječi kako je tijekom lockdowna “zabrijala” na Tik Tok, koji ju je izvukao iz depresije u lockdownu, gdje je u kratkom roku skupila 150.000 pratitelja i gdje, kako kaže, uživa u kratkim i zabavnim videima koje je nasmijavaju.

- Izgledam nereprezentno, nisam još popila kavu – kaže influencerica na početku YouTube videa kojeg je do sada pogledalo 13.000 njezinih fanova.

Glumica je pokazala sve prostorije osim sobe i velike kupaonice, a otkrila je da su ona i dečko u samo nekoliko tjedana napravili veliki dio posla.

- Napravili smo zidove i ofarbali ih. Jako nam se sviđaju – kaže ona u videu tijekom obilaska stana u kojemu posebnu pozornost zaokuplja velika renovirana terasa, koju je par već obložio novim pločicama, dok veći dio stana tek treba urediti.

Sonja u videu priznaje i kako joj je najdraži dio stana dnevni boravak, zbog mnogo svjetlosti koja prodire kroz staklenu stijenku.

Inače, stan ima mali i veliki WC te tri spavaće sobe, a glumica se raduje i novim ugradbenim ormarima koji tek trebaju stići.

Većinu namještaja je naručila online i sve dosta kasni znog korone. No 20. ožujka namjerava se useliti. Sada traju slatke pripreme, priznaje.

image
Goran Mehkek/Cropix

- Homeowners! Nazdravimo novom poglavlju života! Dome, slatki dome - napisala je Sonja u opisu fotografije na Instagramu u siječnju ove godine.

- Kako nije bilo putovanja napokon sam se uhvatila u koštac s traženjem vlastite nekretnine umjesto hodanja po bijelom svijetu! Potraga je trajala dugo, ali isplatilo se toliko čekati! Jedva čekam stvarati sve nove divne uspomene! Proljeće će biti preuzbudljivo oko opremanja i uređivanja, ne mogu dočekati! - dodala je Sonja koja je s dečkom kupila poveći stan izvan centra Zagreba. Bilo joj je, naime, bitno da stan ima dvije, tri sobe, vrt, terasu, da su dnevni i kuhinja spojeni...

U Zagrebu se cijena četvornog metra kreće od 1000 do 2200 eura, a pozamašan iznos Sonji i Goranu, čini se, nije predstavljao problem.

Kako je otkrila u emisiji "Tražimo dom s Mirjanom Mikulec" nakon godina podstanarstava napokon se odlučila podići kredit, a budžet za stan bio joj je 190.000 eura.

Naime, ljubav njezina života inače je profesionalni igrač pokera, a i sama Sonja dosta dobro zarađuje kao influencerica.

Podsjetimo, jedna slučajna objava, odnosno leak cjenika za marketinške aktivnosti Sonje Kovač na društvenim mrežama, otkrila je prije dvije godine koliko se, zapravo, može zaraditi od Influencanja u domaćem javnom prostoru. O svemu je opsežno pisao i Jutarnji list.

image
Goran Mehkek/Cropix

Cjenik koji je slučajno izašao van i koji je šokirao javnost očito je bio upućen mogućim poslovnim partnerima tada 34-godišnje blogerice i bivše glumice najpoznatije po ulozi u humorističnoj TV seriji “Zauvijek susjedi”. Najmanja cijena za objavu na njezinom blogu “XOXO Sonja - Fashion and style blog by Sonja Kovač” je, barem tada, bila 7000 kuna, a nagradnu igru, odnosno giveaway na Instagram profilu naplaćivala je 9000 kuna.

Ukupna cijena za paket usluga u kojem su, među ostalim, jedna objava na blogu i jedan giveaway, za tri mjeseca vrijedio je tada 61.500 kuna, odnosno 51.500 kuna s popustom. A kao bonus dugoročnom paketu Sonja je nudila i “gratis četiri objave na InstaStoryju sa swipe up linkom proizvoda za direktnu kupnju”.

Osim tih basnoslovnih ponuda, bilo je tu i prihvatljivijih cijena za manje objave... Bilo kako bilo, influencer marketing je u Hrvatskoj buknuo 2017. godine, a bivša glumica bila je jedna od onih koji su na tome najviše profitirali. Ni ne sumnjamo da su sada, sukladno još većoj popularnosti društvenih mreža, cijene još više nego te 2018. kada je 'procurio' cjenik.

- Ono kako ja vidim pojam influencera, rekla bih da to znači jednostavno biti svoj i kroz neku prizmu određene platforme doprijeti do ljudi i prenijeti svoju radost, nešto što voliš i u čemu si dobar, neka svoja razmišljanja. Nažalost, danas svi žele biti influenceri, a malo njih razumije što je bit toga. Mnogi misle da je to vrlo jednostavno, onda probaju pa vide što je to zapravo.

image
Goran Mehkek/Cropix

U početku nisam pomišljala da bi to moglo biti zanimanje i nisam ni sanjala da će poprimiti tolike razmjere. Kada sam počela pisati svoj blog, samo sam imala potrebu pisati o nečemu što volim i u čemu mislim da sam dobra, primjerice kako spariti haljinu i cipele. Pisala bih tone teksta i sada mi je to smiješno, no to je doista bila moja radost. Nisam odmah imala biznis-plan u glavi, a ni dan-danas ne znam sve sfere ovog posla koje znaju moji prijatelji u inozemstvu. Imala sam tu sreću da sam puno putovala i tako upoznala puno ljudi te sam tako stvorila mrežu. Lakše je kada imaš community, nisi zatvoren u svojoj državi s istim ljudima ne znajući kako nadići granice. Ja imam tu sreću da znam stvari izvan tih okvira jer radim u inozemstvu i naučila sam neke poslovne cake koje ljudi ovdje ne znaju, ali ni ja i dalje ne znam sve. Kada sam počinjala prije tri godine s blogom, Instagramom i YouTubeom, nisam imala pojma što je to i kako se radi. Vidjela sam da drugi snimaju i svidjelo mi se pa sam pomislila zašto i ja ne bih pokušala.

To zaista svatko može raditi, samo moraš biti ustrajan. Istina, ja sam imala sreće jer ljudi su me već poznavali. I normalno da se meni bilo lakše probiti nego nekoj drugoj djevojci, ja to uvijek spominjem i zahvalna sam na tome. Mediji su se strašno zakačili na to jer je to bilo nešto potpuno novo, a ja sam bila poznata i nikome nije bilo jasno što sad ja trkeljam. Sve se svodilo na ruganje i omalovažavanje, a onda se odjednom paradigma promijenila, sada odjednom svi žele isto to raditi, odnosno zapravo već i rade. A influencer je od poruge postalo najtraženije zanimanje 21. stoljeća - rekla je Sonja ranije u intervjuu za Jutarnji.

Dodala je tada i da se susreće s brojnim predrasudama.

- Najčešća životna predrasuda je da sam plava i zgodna, pa misle da ne mogu biti pametna i ništa si sama omogućiti, a to je sve baš tako. A kad kažem da sam influencerica, predrasude su da ne radim ništa, da je to jednostavno, samo se naslikavati - rekla nam je Sonja, jedna od naših najutjecajnijih influencerica, glumica i pjevačica sa završenom glazbenom školom te sa završenim studijem socijalnog rada na Pravnom fakultetu u Zagrebu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 00:39