Nakon što je proglašen Naj TikTok licem Zlatnog Studija Antonio Milošević napravio je ono što je najavio da će napraviti - na ruci je istetovirao kipić Zlatnog Studija, najveće hrvatske medijske nagrade koja mu je znatno podigla popularnost i priskrbila desetke tisuća novih pratitelja na društvenim mrežama. Ovaj simpatični 31-godišnjak iz Gerova na TikToku je poznat kao Tunafasader, gdje sa svojim kolegom s posla, 21-godišnjim Bornom Šokcem, snima fore koje bacaju na svom radnom mjestu, baušteli.
Antonio je, naime, građevinski radnik koji već tri godine živi i radi u Rijeci, Tuna je nadimak koji svaki Antonio nosi u Gerovu, a fasader se odnosi na posao na skelama koji obavlja, obnovu fasada. Uz Zlatni Studio, na ruci su mu se, kao tetovaže, našli i gleter i špatula, njegovi alati za rad.
- Ideja je pala odmah, čim sam doznao da sam nominiran za najveću medijsku nagradu. Budući da već imam nekoliko tetovaža, rekao sam da ću, ako osvojim trofej, tetovirati Zlatni Studio na ruku. Ova mi nagrada jako puno znači. Ja sam običan radnik i nevjerojatno mi je da je netko poput mene postao medijska ličnost i dobio ovako važnu nagradu - priča Tunafasader.
Nakon osvajanja Zlatnog Studija, priča, počelo se događati da ga ljudi prepoznaju na ulici ili u trgovini, kada ide po marendu u pauzi od posla. Danas ima 163 tisuće pratitelja na TikToku i 78 tisuća na Instagramu, a veli da je preko 95 posto komentara koje dobiva za svoje videe pozitivno.
”Da razjasnimo, ja prvi smatram tetoviranje ‘trofeja’ seljaklukom i pomanjkanjem inspiracije. Ipak sam se odlučio staviti svoj ‘trofej’ na ruku, da me čitav život podsjeća na to, da sam vrlo vjerojatno jedina osoba iz “običnog šljakerskog puka” koja je osvojila medijsku nagradu na ovim prostorima, a možda i šire. Biti u društvu nagrađenih novinara i novinarki, glumaca i glumica, televizijskih i radijskih voditelja i voditeljica, pjevača i pjevačica i drugih javnih osoba nije mala stvar. Osobito kad to postigneš s gleterom i špatulom u ruci. Ja jesam čvrsto na zemlji, a tako će i ostati, osim kad sam na skeli. Al’ da mi se život iz temelja promijenio, jest”, napisao je Tunafasader na društvenim mrežama uz fotografiju nove tetovaže, a ta je objava pobrala tisuće lajkova.
- Meni je nevjerojatno da sam se uopće našao u konkurenciji za tu nagradu. Borna i ja gledali smo uživo, dok je trajao prijenos dodjele nagrade na TV-u, kako nam skače broj pratitelja za tisuće i tisuće. Večer prije nagrade imao sam, na primjer, 28 tisuća pratitelja na Instagramu. Čim je dodjela završila, iduće jutro već ih je bilo 35 tisuća. I taj broj je nastavio rasti. To mi je bilo skroz neočekivano, nismo se za to pripremili niti smo se tome nadali, ali promijenilo nam je život - objašnjava.
Antonio je po struci geodet, a od 2019. radi kao građevinar za jednu tvrtku iz Gorskog kotara, njegovog kraja. U Rijeku se, priča, preselio zbog posla njegove djevojke, koja predaje talijanski i engleski u jednoj školi, ali svoj rodni kraj nije zaboravio i u Gerovu je svaki vikend. Za sebe kaže da je cijeli život “bez srama”, u pozitivnom smislu, i da fore lupa odmalena. Gdje god bi došao, bio je glavni šoumen u društvu, a tako je bilo i na poslu, gdje su ga kolege nagovorili da počne snimati šale za TikTok. Prva fora koju je lupio i snimio za TikTok, stojeći na skeli, bila je “Kvaka koja jede? - Ručka”, i to je odmah eksplodiralo na milijun pregleda. Sve videe snima s Bornom, koji ga nešto pita, a onda Tunafasader baci foru. Prijedloge viceva sada mu svakodnevno šalju stotine i stotine fanova s društvenih mreža.
- Meni je sve to skupa nevjerojatno i još se nisam navikao na takvu vrstu popularnosti, da naši videi imaju preko 200 milijuna pregleda. Prosječan video traje sedam i pol sekundi, a samo u zadnja dva dana, kada pogledam analitike, odgledano je 17 tisuća sekundi. Zbog ovoga sam počeo dobivati i ponude građevinskih tvrtki naših ljudi u inozemstvu da dođem raditi kod njih, ali ja želim ostati ovdje. U firmi je nas sedam, plus gazda, i jako smo dobra ekipa. Volim svoj posao i ne želim ga mijenjati. A ono čemu svjedočim u zadnje vrijeme jest da se sve više naših ljudi koji su otišli raditi van, na građevinu, vraća i želi raditi i živjeti ovdje - priča nam Antonio Tunafasader.
Zbog popularnosti na društvenim mrežama Borna i on pronašli su sponzore, što će im poslužiti za nabavku nove opreme i snimanje videa bolje kvalitete. Svjestan je da su mnogi na društvenim mrežama razvili karijere i da im je to sada primarni posao, no to, kaže, neće biti njegov slučaj.
- Ovako mogu zaraditi još jednu plaću pored svoje redovne plaće, ali ne radim to zbog toga, nego zato što se dobro zabavljamo. Posao na baušteli je dobar, primanja građevinara su dobra i zadovoljan sam time. To mi je dovoljno za kvalitetan život. Doista nismo očekivali ovakav uspjeh i popularnost, ali nama je ovo bilo nešto zanimljivo što želimo probati i nije mi cilj da to postane moja profesionalna karijera. U pozitivnom sam šoku i još se navikavam na sve što se događa. Za sada, ovo ostaje jedan zanimljiv hobi i novo iskustvo u kojem uživam - zaključuje Antonio Milošević.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....