PARTY FENOMEN

Uspješan projekt iza kojeg stoje tri studenta: ‘Klupska scena zaboravila je na zlatno doba pop-glazbe‘

Kad se većina klubova okreće trendovima poput trapa ili narodne glazbe, dečki iz Lollipopa privrženi su pop-glazbi 2000-ih

Lollipop party fenomen

 Privatni Arhiv/

Lizalice kao podsjetnik na mladost, šarene boje, glazba iz naše mladosti, dodatni zabavni sadržaj na događajima i još mnogo toga ljudima pruža bijeg od realnosti i monotonije svakodnevnog života - ovim su kompleksnim i promišljenim riječima mladići okupljeni oko ovog fenomena opisali svoj ambiciozni party projekt, nezaobilazan na klupskoj karti grada Zagreba, ali i cijele zemlje.

Riječ je o Lollipopu, jednom od najbrže rastućih hrvatskih brendova zabave, koji se koncentrira na zvuk i atmosferu perioda kad je većina posjetitelja tih partyja tek pravila svoje prve korake i izgovarala svoje prve riječi - rane i srednje dvijetisućite godine. Naime, to razdoblje poznato je po RnB-u, hip hopu, EDM-u i raznim granama pop-glazbe koji su savršen spoj za zabavu što se prenio i na novu generaciju, a uza sve to - garantira i nostalgični osjećaj koji će svatko prigrliti. No, gdje je počela ova party priča koja privlači mnoge i na jednu večer ih obasipa motivima djetinjstva i bezbrižnosti?

- Ime Lollipop proizašlo je iz spoja riječi koje povezuju mladost te pop-glazbu. Do imena smo došli zajedničkim snagama te smo odmah osjetili kako je to najbolje ime za naš novi projekt čim smo odlučili na našim eventima dijeliti svim gostima lizalice, što je sada već prepoznatljiv dio doživljaja na našim događajima - kaže Filip Karačić, jedan od trojice mladih entuzijasta koji su organizirali više od 30 događaja u posljednjih nekoliko godina. Uz njega, Lollipop predvode Ivan Budor i Matej Franc, redom svi 24-godišnjaci i studenti.

Posljednji Lollipop party izazvao je veliko oduševljenje. Prvi put održan je izvan Hrvatske, u povijesnim kulama slovenskog dvorca Mokrice. Smješten na brežuljku iznad rijeke Save, blizu Zagreba, ovaj nekadašnji dom velikih vladara pružio je savršenu kulisu za glazbeni spektakl. Plesni podij postao je mjesto gdje su se stvarala nova prijateljstva, a nezaboravne uspomene ostale su zauvijek u srcima mladih koji su na ovaj događaj pristigli iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Španjolske, Velike Britanije, Nizozemske, Austrije, Francuske i Njemačke.

Rasplesani Medvedgrad, Muzej za umjetnost i obrt, riječki Pogon kulture, Diamond club na Krku, Božićni partiji, puni teniski tereni na zagrebačkom Maksimiru, atraktivne lokacije poput Velikog Tabora pokraj Desinića - Lollipopu raznolikost nije strana, a kako tvrde, sve je počelo iz malenog kafića na početku Tkalčićeve ulice u Zagrebu.

- Nakon nekoliko organiziranih manjih partyja pri završetku srednje škole s kolegom Matejom, pružila se prilika za ozbiljnije stvari poput podizanja novih organizacija i klupskih evenata, od kojih se može istaknuti COMPLEX. Nakon nekog vremena dobili smo priliku voditi bar Drinx u Tkalčićevoj ulici, gdje smo se prvi put susreli s ozbiljnijim ugostiteljstvom. Sada već malo iskusniji, upoznao sam se s Ivanom koji me poziva na svoj manji party u centru grada za svoje uzvanike - prisjeća se Filip. Na tom partiju puštala se strana glazba iz 2000-ih i 2010-ih, glazba iz epohe koja je postal zaštitni znak Lollipopa.

Vrlo je brzo Ivan pozvao Filipa kao gostujućeg DJ-a na svoj događaj, gdje se Filip zaljubio u atmosferu koju taj tip glazbe spontano potiče te ubrzo i sazvao prvi sastanak vezan uz pokretanje novog i ozbiljnijeg zajedničkog projekta koristeći obostrano stečeno znanje o partyjima, odnosno "event industriji".

- Najvažniji korak bio je osmisliti priču koja okuplja mlade ljude željne novih iskustava i zabave. Upravo taj spoj mnogo detalja koji evociraju djetinjstvo, nevinost, mladost i koji se nadovezuju jedni na druge stvaraju nešto mnogo važnije od samog imena i eventa - priču koju ljudi pamte.

Danas, kad se većina klubova okreće trendovima poput trapa ili se oslanja na narodnu glazbu, dečki iz Lollipopa privrženi su granama pop-glazbe 2000-ih, razdoblja koje mnogi nazivaju i "zlatno doba pop-glazbe".

- Mnogi misle da u Hrvatskoj većina mladih sluša narodnu i domaću glazbu, no to nije istina, što pokazuje i dolaznost na naše događaje. Smatramo da će netko, ako ne sluša našu glazbu i slučajno ‘zaluta‘ na Lollipop, prepoznati i osjetiti energiju koju nigdje drugdje neće. Upravo to je naš glavni način pokazivanja mladima da postoji i drugačija, nova sfera zabave - naglašava 24-godišnji Ivan i dodaje da je to razdoblje pop-glazbe davno zaboravljeno na event sceni Hrvatske, gdje je Lollipop od samog starta "savršena prilika za davanje ljudima nečeg svježeg i drugačijeg na ovim prostorima".

Po statistici koju sami vode, u prosjeku najviše puštaju pjesme slavne Rihanne, a svaki event ima svoju priču u kojoj će drugačija pjesma imati najbolji feedback publike, no mogu izdvojiti pjesme poput “We Are Young”, “Love Me Again”, “Only Girl” i “Hot n Cold” kao one koje nikada ne razočaraju. Sve redom megahitovi posljednjih 15 do 20 godina.

Da bi priča o određenom događaju doprla do ljudi, treba poraditi na marketingu i promociji, a što se tiče tog aspekta organizacije - napominju da je ključan interaktivni i kreativni sadržaj.

- Nikada nismo ljude previše zamarali već viđenim strategijama, nego pokušavamo zaintrigirati mlade nečim novim i zanimljivim. Instagram nam je glavna marketinška platforma na kojoj brojimo gotovo 12 tisuća pratitelja, a pokrenuli smo i TikTok profil koji je u vrlo kratkom roku skupio više od dva milijuna pregleda.

Iako im brojke i posjećenost idu u korist, dečki tvrde da je teško opisati "što Lollipop ima a da nedostaje drugim event brendovima i organizacijama".

- Možemo izdvojiti vrijeme uloženo u projekte, istinsku strast i ljubav prema našem poslu, te zajednički duh cijelog tima, i u dobrim i u lošim trenucima. Mislimo da publika to prepoznaje i zbog toga podržava naš brend od prvoga dana, a to se može potvrditi i time da smo najbrže rastući brend u Hrvatskoj - složili su se te nastavili o priči povezanoj uz brendiranje, odnosno ono čemu svaka današnja "party franšiza" stremi: kreirati ime i nešto prepoznatljivo na prvi pogled.

- Trenutno se bližimo poziciji na kojoj možemo reći da smo vrlo stabilan brend u Zagrebu, te smo se u 2023. godini počeli širiti po ostalim gradovima Hrvatske i organizirali smo događaje u Rovinju, Poreču, Rijeci, Malinskoj, Splitu i Dubrovniku. Težimo tome da, iz godine u godinu, pokrijemo veći broj gradova u Hrvatskoj - otkrivaju i dodaju da planiraju, nakon ovogodišnjih Mokrica u Sloveniji, u narednim godinama pokrenuti Lollipop i u susjednim zemljama te postati internacionalno prepoznatljiv brend.

- Daleko smo od našeg cilja, no svakim događajem trudimo se kvalitetu i doživljaj Lollipopa odvesti korak dalje - ističe Ivan. S druge strane, budućnost Lollipopa je, kako kažu, sigurna, i radi se na njoj u punom tijeku.

- Postoji mnogo stvari koje se mogu poboljšati, kao i u svemu, na kojima aktivno radimo, te se rezultati vide iz eventa u event. Ne bismo previše otkrivali naše planove, nego pozivamo sve da prate našu priču i prožive sva unapređenja koja spremamo. Smatram da je pojava Lollipopa u Hrvatskoj omogućila svim mladim ljudima da dožive svjetski nivo zabave neovisno o svojim dosadašnjim preferencijama u izlascima ili glazbenim žanrovima - zaključili su začetnici ovog party fenomena koji malo-pomalo, ali sigurno i glasno mijenja klupsku scenu na kakvu su se Hrvati dosad navikli.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 22:35