Prije 15 godina Tony je uspio rasprodati dvije arene. Za Jutarnji je komentirao trenutnu pomamu za rasprodanim Arenama regionalnih zvijezda, iako se tvrdi da takva glazba nema publiku kod nas, a očito ima.
”Ja vidim po svojoj kćeri koja je u nekoj adolescentskoj dobi, počela je slušati neke koje sad neću reklamirati, onda sam joj rekao da ćemo se razgovarati kad bude to prestala slušati”, rekao je Tony kroz smijeh.
”Trendova je uvijek bilo čudnih. Svatko sluša što voli. Što se tiče arena, nisam neki tip koji zbraja arene, jedna, dvije, tri... Čak smo svjesno išli u ovaj rizik gdje smo izabrali jedan jedini slobodni datum, a to je bio datum mog rođenja i rekli smo: ‘Probat ćemo‘. Iako, relativno je kratko trajala kampanja. Inače se radi po pola godine, godinu dana kada je tako veliki prostor. Mi smo svjesni išli u taj rizik, praznici, ljudi odlaze iz grada... Očito je došlo toliko puno ljudi koji nisu iz Zagreba u Zagreb. I nekome je stalo. Publika koja je došla večeras je ona koja voli, prati i želi ono što ja radim”, zaključio je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....