ODLIČNA REKLAMA HRVATSKE

VRATIO SE U RODNI GRAD Svjetski poznati pijanist Maksim Mrvica u svom novom spotu sa šibenske Tvrđave sv. Nikole probudio slavenske bogove

 
 Promo

Pijanist Maksim Mrvica snimio je spot za svoju dvije godine staru skladbu „Game of Thrones“ koji je od danas dostupan i moguće ga je pregledati na YouTubeu. Maksim Mrvica je sa svojim timom spot započeo snimati još početkom ljeta, a što potvrđuje činjenicu o uloženom trudu u ovaj video materijal zbog kojeg će Hrvatska nanovo zavrijediti besplatnu svjetsku reklamu.

Prema riječima režisera spota, intencija je bila upoznati lokalnu i svjetsku javnost sa zaboravljenim slavenskim panteonom starih paganskih bogova koji su formirali običaje i tradicije naših naroda od pamtivijeka.

„Game of Thrones panteon bogova se zapravo bazira na fikcionaliziranoj verziji zajedničkih arhetipova starih indoeuropskih paganskih bogova, tako da nam se ideja spajanja fikcije i stvarnosti u obliku naše priče učinila idealnom. Od njih više desetaka, odabrali smo pet: gospodara svijeta Svaroga, božicu proljetne radosti Vesnu, boga mraka i začetnik svega zla Crnoboga, ljutu boginju smrti, zime i podzemlja Moranu te zaštitnika gostoprimstva Radogosta“, kaže Mario Mlakar.

Naslov pjesme itekako je povezan s jednom od najpopularnijih televizijskih serija svih vremena čiju je tematiku do sada obradilo jako puno umjetnika. To je, kaže Maksim Mrvica, inspiriralo i njega budući da su dijelovi HBO-ove serije uz Dubrovnik i Split snimani i u Šibeniku. Na taj način rođeni Šibenčanin htio je poslati jasnu poruku pa je za svoju klavirsku izvedbu izrazite dinamike spot u cjelosti snimio na UNESCO-ovoj Tvrđavi sv. Nikole u Šibeniku koja je baš prije nekoliko mjeseci svečano otvorena za javnost.

„Za sve koji ne znaju, riječ je o pomorskoj tvrđavi koja se nalazi na samom ulazu u šibenski kanal. Kad sam bio dijete, pored nje sam često prolazio brodom. Svaki put sam je iznova gledao i promatrao. Vječno se divim tom arhitektonskom čudu neizmjerne kulturne vrijednosti“, izjavio je Maksim Mrvica dodavši kako je impresioniran glumcima, kostimografijom i šminkom koji su se harmonično stopili s interijerom tvđave.

„Prije nešto više od deset godina održao sam koncert na tvrđavi i sa sigurnošću mogu kazati kako mi je to bio jedan od najdražih nastupa u karijeri. U to doba tvrđava još nije bila rekonstruirana, a ljudi su na taj koncert dolazili brodicama što je tada dodatno uveličalo ambijent. Međutim, sada kada je tvrđava napokon u funkcionalnom stanju i otvorena za javnost sve ću učiniti da za svoje Šibenčane ponovno organiziram koncert na njoj“, dodao je.

Na spot Maksima Mrvice snimljen na renesansnom biseru kulture osvrnula se i ravnateljica Javne ustanove Priroda Šibensko-kninske županije, Anita Babačić Ajduk koja upravlja tvrđavom i koja je proteklih mjeseci rukovodila čitavim projektom prve faze neophodnih radova kako bi se ona uopće mogla staviti u funkciju te započeti s održivim razvojem u pogledu svojih turističkih, kulturnih i ekonomskih potencijala.

„Osim što se ponosimo našim Maksimom, ovog smo puta i sretni što je izabrao baš Tvrđavu sv. Nikole za snimanje spota i na taj način održao kontinuitet lijepe priče o ovoj UNESCO-ovoj znamenitosti po kojoj su naš grad i županije već globalno prepoznati“, kazala je je mr.sc. Anita Babačić Ajduk dodavši kako u dogledno vrijeme očekuje udovoljavanje tehničkih uvjeta na tvrđavi, a zbog čega će stanovnici Šibensko-kninske županije moći osvježiti uspomene i nanovo uživati u izvedama Maksime Mrvice na „morskom čuvaru Šibenika“.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 05:52