Uspješni hrvatski modni dizajner Ivan Alduk čije kreacije nose mnoga poznata lica poput Nine Badrić, Jelene Rozge i Lane Jurčević predstavio je novu modnu kolekciju, ali i showroom te web stranicu, a mi smo odlučili doznati sve detalje.
- Ideja cijele nove kolekcije jest ponuditi urbanu, udobnu i nadasve kvalitetnu odjeću za modernu ženu koja treba dobre komade za svaki dan, a i one za neku posebnu priliku, otkriva nam Alduk čime se vodio radeći na kolekciji.
- Iako sam kroz godine prisutnosti na modnoj sceni najviše prepoznatljiv po svečanim haljinama i vjenčanicama, u ovoj novoj kolekciji ponudili smo izuzetno širok raspon modela za svaki dan koje krasi neutralni kolorit lako upariv s već postojećom garderobom svakog kupca, kao i izuzetno udobne i kvalitetne tkanine s eko certifikatima, ističe.
Pitali smo ga i o suradnji s modelom Irenom Božić, na što modni dizajner ima same pohvale.
- Irena je jedna predivna mlada osoba i izvrstan model s kojom smo ove godine već snimili nekoliko projekata, a gledat ćemo je i u našoj proljetnoj kolekciji koja je već snimljena i bit će prezentirana sljedeće godine. Njena energija izvrsno pristaje uz našu jer se obraćamo stvarnim ženama, stvarnim kupcima pročišćena ukusa i njuha za nešto dobro, unikatno, nešto što odiše tihim luksuzom, objašnjava on.
Što se tiče njegove nove modne kolekcije, zanimalo nas je po čemu je za njega ona posebna.
- Svaka kolekcija jest nastavak one prethodne, ali s dodatnim kreativnim zanosima, novim tkaninama i opcijama koje postupno, kroz godine stvaranja, tvore imidž jednog brenda. Ova kolekcija je posebna zbog zemljanih, čokoladnih tonova koje prvi put radimo, kao i zbog velike zastupljenosti dnevnih artikala koju su jedna novost u našem radu. Reakcije su divne, fotografije i snimke koje prate ovu kolekciju izvrstan su plus u njezinoj prezentaciji, odgovara Alduk.
Morali smo ga pitati i ono što se uvijek pita nekoga tko se bavi umjetnošću – što ga je inspiriralo?
- Inspiracija je promjenjiva, nekad je riječ o tkaninama i siluetama, nekad o nekoj energiji koju želite prenijeti u svoj projekt, ali uvijek s mišlju da odjeća koju dizajniramo i proizvodimo u Hrvatskoj mora biti nosiva, laskati ženi te imati utkan duh modernosti. Ovu kolekciju smo htjeli napraviti kao zaokruženu modnu priču, priču koja ima i glavu i rep te nudi preko 50-ak novih komada koji se lako nose i još lakše kombiniraju s postojećom garderobom. Nitko ne mijenja svu garderobu svake sezone, već je nadograđujemo s novim potrebnim komadima, objašnjava on.
Uz novu modnu kolekciju, također je predstavio novi showroom te novu web stranicu, a za Jutarnji otkriva kako se baš sad odlučio za to.
- Kod mene nikad nije dosadno i uvijek unosim neke promjene, nekad možda i prebrzo, ali jednostavno sam takav, energičan. Ugovor za naš stari prostor je istekao, novi nam je bio nepovoljan zbog uvjeta u kojima se nalazimo te smo odlučili premjestiti lokaciju našeg showrooma u Draškovićevu 33 gdje se nalazi i naš atelje te svi pripadajući uvjeti za kvalitetno funkcioniranje. Paralelno s time smo osvježili postojeći website te za naše klijente dodali mogućnost kupnje ili narudžbe proizvoda preko pripadajuće online platforme na alduk.hr. Moda je promjenjiva, modno poslovanje još više, a pogotovo u ovim vremenima gdje malo što možemo planirati, stoga mi je drago da nekako uvijek imamo spremno par aseva u rukavu, govori.
Budući da se već dugi niz godina bavi modnim dizajnom, zanimalo nas je što je po njegovu dosadašnjem iskustvu najvažnije njegovim klijenticama kada su u pitanju Aldukovi prepoznatljivi modni komadi.
- Izuzetno im je bitan cijeli paket, a on se prvenstveno odnosi na dobar proizvod baziran na izvrsnoj tkanini, kreativnom dizajnu i kvalitetnoj proizvodnji. Njegova prezentacija, na koju isto tako izuzetno pazimo, te način usluge, ophođenja od prvog e-maila ili telefonskog poziva do same probe, kupnje i dostave proizvoda ono je gdje dajemo svoj ljudski pečat. Kod nas se svi osjećaju ugodno te nam se vraćaju. Upravo tako profesionalno posložen način poslovanja, uz estetiku koju gradimo i njegujemo godinama, jest naš faktor. Alduk je hrvatski modni brend koji ne slavi logomaniju već individualnost, profanost ukusa i lagani modni hedonizam, kaže.
U svoje modne kombinacije voli dodati osjećaj moći i atraktivnosti koji je utkan i u njega samog.
- Poštujem ženu, u svakom obliku i svakoj životnoj fazi, kako osobno tako i svojim dizajnom. Dodajem joj nekad onaj osjećaj moći i atraktivnosti koji je valjda utkan u mene samog, a ja ga prenosim na svoju odjeću. Kada dođete kod nas po haljinu, svakako znate da ćete izaći ljepši i zadovoljniji nego što ste ušli. Naravno da nemamo modele za sve i da se nekima možda naša ponuda neće dopasti, ali zato su sve kolekcije i informacije javno dostupne kako bi se ljudi bolje informirali, objašnjava.
Budući da njegova iznimno uspješna karijera traje već mnogo godina, zanimalo nas je što smatra svojim, barem za sada, vrhuncem u svijetu mode.
- Sama činjenica što na nesigurnom modnom i tekstilnom tržištu trajem od svoje prve revije, 2007. godine, je i više nego vrhunac. Mogućnost stvaranja, prezentacije svojih projekata javnosti koja ih voli vidjeti i konzumirati, aktualnost u modnom izričaju i novi planovi dovoljni su razlozi da vjerujem kako nas još dosta vrhunaca očekuje. Samo jedan vrhunac bi ipak bio premalo za ove sve godine, govori.
I za kraj, htjeli smo znati koji je njegov sljedeći korak.
- Radimo na novoj kolekciji vjenčanica koja izlazi sredinom siječnja te se veselimo svim mladenkama koje će nam doći na probu i pronaći svoju idealnu vjenčanicu, a uz to pripremamo jedan projekt ekskluzivne modne revije gdje ćemo predstaviti novu, dosad neviđenu modnu kolekciju, najluksuzniju do sada, zaključuje modni dizajner.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....