LEON KOSANOVIĆ

Zvijezda je TikToka, a na mrežama tjedno provodi manje od dva sata: ‘Radije čitam knjige, proučavam psihologiju‘

Leon Kosanović, poznatiji kao Picek, ima gotovo 370 tisuća pratitelja na TikToku, a završio je i u finalu Zlatnog Studija

Leon Kosanović

 Cropix/

Leon Kosanović, poznatiji kao Picek, objavio je dosad više od 1300 videa na svojem TikTok kanalu. Iako je dečko iz Ivanić Grada nedavno završio srednju školu, već ima gotovo 370.000 pratitelja. Kaže da objavi po jedan video dnevno u prosjeku, a nekad i više.

"Znam razmišljati po pola sata što bih mogao snimiti, nekada kraće, nekada dulje, ali uvijek mi nešto padne na pamet prije ili kasnije." Sam smišlja sve svoje fore, tvrdi. I obično su to svakodnevne situacije ili neki izazovi. Nedavno je na društvenim mrežama eksplodirao njegov štos s glavnog zagrebačkog trga kada se na gledanju utakmice Hrvatska - Argentina pojavio s transparentom "Gvardiole, ostavio sam curu zbog tebe".

Za finaliste u svim kategorijama Zlatnog Studija možete glasati OVDJE

"Zapravo najbolje prolazi onaj sadržaj koji je aktualan i s kojim se ljudi mogu poistovjetiti", govori dodajući da njegovu publiku uglavnom čine mlađi tinejdžeri, u dobi između 12 i 15 godina.

image

Leon Kosanović

Vedran Peteh/Cropix

S obzirom na to da je TikTok njegov dnevni posao i samo se time bavi, zanima nas kako izgleda njegov dan. "Probudim se ujutro, vježbam, malo čitam knjigu, a onda se oko 10 ujutro bacam na istraživanje. Pregledavam sve što me zanima i što je novo, googlam, gledam YouTube, TikTok i tako najprije dođem do ideje", govori. Sada ima i videoskečeve koje pogleda nekoliko milijuna ljudi. Kao onaj "Kako kupiti kondome".

image

Leon Kosanović

Vedran Peteh/Cropix

Što se biznis strane tiče, priča da scenarije i skečeve snima i za svoje poslovne partnere, brendove s kojima surađuje, kao što je Samsung, Red Bull i Konzum. Koliko od toga točno zaradi, ne želi otkriti, veli da se time bavi njegov menadžer.

U svakom slučaju, TikToku on pristupa kao bilo kojem drugom poslu. Privatno, priznaje, ne visi puno na društvenim mrežama. "Ja zapravo imam manje od dva sata tjedno screentimea", tvrdi. Veli da je lako na društvenim mrežama izgubiti fokus. Na pitanje kako pomiruje taj svoj stav i svoj posao, koji uključuje kreiranje sadržaja na TikToku, on odgovara da je to problem cijele generacije. "Društvene su mrežu danas neizbježne", navodi.

Prati li nekog od hrvatskih ili balkanskih tiktokera? Kaže da - ne. Radije čita knjige, psihologija ga zanima, veli. A pomaže mu to i u poslu. "Često sada mogu točno pretpostaviti koji će biti komentari ispod nekih objava", navodi. Primjerice, nedavno je snimio jedan skeč, podvalu, koja je, kako kaže, bila očigledno namještena. "Točno znam da će se javiti neki specijalac koji će onda pametno napisati ‘ovo je fejk‘ ili ‘ovo je namješteno‘, koji ima potrebnu istaknuti očito", prepričava.

Što se tiče nekih planova u novoj godini, Picek navodi da ga zanima kratkometražni film, pa planira sa svojim društvom uskoro početi snimati. U 2023. tako planira realizirati tri ili četiri velika projekta, ali još ne želi otkrivati o čemu je točno riječ. Osim toga, poslovni su ciljevi jasni: širiti se i biti prepoznatljiv. "Radim na izgradnji imidža, želim biti unikatan", zaključuje.

image

Zlatni Studio

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 08:22