PRIKAZANO NA NETFLIXU

Hrvati koji su Ronaldu i Georgini izgradili privatno klizalište: ‘Djecu smo im učili klizati, a bojali smo se samo jedne stvari‘

Project managerica brenda Ice Wonderland nam je ispričala sve o suradnji sa slavnim parom i njihovom velikom projektu

Hrvatski par surađivao je s Cristianom Ronaldom i Georginom

Privatni Album/

Treća sezona serije "I‘m Georgina", koja prati život Georgine Rodriguez, partnerice slavnog nogometaša Cristiana Ronalda, ovih je dana izašla na Netflix. Kroz šest epizoda prikazane su brojne dogodovštine Georgine i njezine obitelji, kao i božićni party koji je priredila u njihovom domu u Madridu. Veliku ulogu u snimanju ove epizode imao je hrvatski brend klizališta Ice Wonderland. Upravo su oni postavili klizalište u dvorište nogometnog velikana, a o njihovoj suradnji sa slavnim parom nam je ispričala project managerica brenda, Rahela Bošnjak.

Natko i Rahela Bošnjak

Privatni Album/

Rahela i njezin suprug Natko, koji je vlasnik brenda, s nestrpljenjem su iščekivali nove epizode hit serije kako bi vidjeli kako njihov trud i rad izgleda na malim ekranima.

"Mi smo to snimali negdje u studenom prošle godine tako da je dosta dugo trajalo to iščekivanje kad će se pustit ta epizoda s klizalištem. Naravno, bili smo stvarno uzbuđeni jer smo htjeli vidjeti kako to sve izgleda kad se pusti. Snimanje je jedno i to je trajalo cijelo popodne i baš nas je jako zanimalo što će biti pušteno, hoće li uopće biti pušteno i evo bilo je. Tako da, bila sam jako uzbuđena", ispričala nam je ona.

Ice Wonderland se već godinama bavi montiranjem privatnih klizališta za uzak krug ljudi, a do suradnje s Georginom i Ronaldom je došlo preko njihovog zajedničkog poznanika.

"Njihova je djevojčica slavila rođendan i oni su njoj htjeli napraviti taj nekakvi zimski rođendan. Tražili su nekog izvođača koji može napraviti to privatno klizalište. Mi se zapravo već dugo bavimo tim privatnim klizalištima, mada ih medijski i marketinški ne eksponiramo zato što je to za baš uzak segment ljudi koji to žele i, na kraju krajeva, mogu platiti. I ako plate, žele privatnost tako da to nije nešto što oglašavamo. Mi smo to montirali za rođendan i onda je došlo do ideje da je to njima jako dobar setup za božićnu epizodu, odnosno za taj nekakav božićni party koji su radili s obitelji i prijateljima. Tako da je klizalište ostalo i da se posnimi za Netflix. Tako da je to bilo dva u jedan. Došlo je zbog rođendana, ostalo zbog Netflixa", kaže nam Rahela.

Georgina Rodriguez s maskotom Ice Wonderlanda

Privatni Album/

U Madridu su tada proveli dva tjedna, a u ta su se dva tjedna imali priliku družiti s jednim od najpoznatijih parova na svijetu.

"Cijeli proces montaže traje nekakvih šest, sedam dana. Bili smo tamo s njima ostalih sedam dana. Mi smo njima željeli što manje smetati, ali smo bili s njima na klizalištu. I s djecom smo klizali, pazili na njih. Naši su im zaposlenici držali osnovnu školu klizanja, oni su bili i u ulozi trenera tamo. S njima smo proveli određeno vrijeme. Za nekog tko je planetarno popularan, oni su ljudi koji su stvarno s dvije noge na zemlji. Nevjerojatno, ali je stvarno tako", rekla je. Jedan od njihovih zaposlenika je bio i maskota pingvina koja je prikazana u epizodi, a upravo je on cijeloj obitelji podijelio poklone. Kako kaže Rahela, riječ je o jednom hokejašu koji je imao priliku naučiti Georginu kako klizati.

"To su bili djelatnici koji su stvarno najbolji treneri klizanja i ovaj koji je i trener i morao je biti u maskoti u kojoj ništa ne vidi. On je s njom klizao jedno dva sata i onda, kad više nije mogao, je skinuo maskotu, obukao normalne klizaljke. Pa mi je rekao: ‘Je l‘ ti znaš da sam ja držao Georginu dva sata za ruku? Meni nitko vjerovati neće‘", ispričala nam je kroz smijeh.

Georgina Rodriguez na klizalištu

Privatni Album/

Par nije imao previše posebnih želja, ali su za Ice Wonderland imali jedan jako bitan uvjet - da ne oštete travu.

"Oni ispred kuće imaju ogroman travnjak i to je neka posebna trava koja valjda služi Ronaldu da vodi loptu. Tako da je uvjet bio da će trava ostati netaknuta jer, em jako skupa trava, em je njemu jako bitna trava i ne može se ona sada oporavljati. Oko te trave su bile muke. Međutim, klizalište smo montirali na, ajmo reći, podestu i sve smo odigli 10 centimetara od njegove trave da mu ne bi bila nekako oštećena. Kad smo sve to razmontirali, bio je sretan zato što je trava ostala netaknuta. Što će drugo nogometašu takvog kalibra biti bitno, nego da mu ne diramo travu. Čak je jedan dio ostao, to je ogroman travnjak i nije se stvarno vidjela nikakva ozljeda te trave i eto, to je bio njihov jedini zahtjev. Tko bi rekao da će imati samo taj zahtjev", istaknula je project managerica.

Georgina Rodriguez na klizalištu

Privatni Album/

Njihovo je klizalište Georgina objavila na svom Instagram profilu gdje ju trenutno prati više od 60 milijuna ljudi. Svojim je pratiteljima pokazala koliko se cijela obitelj odlično zabavila, a Rahela nam kaže da su njezine objave njihovom poslu otvorile vrata za buduće suradnje.

"Mi smo specifičan posao koji se zapravo radi u tom zimskom periodu, ja uvijek kažem 40 dana u godini. Tako da ćemo, zapravo, pravi efekt toga što je ona objavila na društvenim mrežama vidjeti tek u ovoj sezoni. Ali, to su ogromne brojke što se tiče vidljivosti. Mislim da je taj video vidjelo više od 150 milijuna ljudi, pogotovo video s Cristianom. Tako da smo mi dobili velike brojke vidljivosti, prepoznatljivosti i jednu ogromnu referencu koja zapravo nama otvara sva druga vrata. Što se tiče direktnog učinka na konkretan broj, to ćemo znati nakon zimske sezone koju sada pripremamo. Ali, što je nama bitno, na toj prepoznatljivosti, pogotovo vani, smo jako dobili", rekla nam je za kraj.

Georgini se posebno svidjelo klizalište, što je pokazala i u svojoj seriji koja je bila u top 10 najgledanijih serija u 46 država. U toj epizodi, petoj, je klizalište nazvala "Gioland", a kad su ju pitali kako se klizalište našlo u njihovom dvorištu je kroz smijeh rekla: "To je predblagdanska čarolija."

Inače, Ice Wonderland se tijekom montiranja ovog kazališta susrela s pravim izazovom, a to je bila temperatura. Unatoč visokim temperaturama koje su otežavale posao, brend je uspješno izvršio zadatak i pokazao kvalitetu izvedbe klizališta hrvatske proizvodnje. Naposljetku je, kako se i može vidjeti u epizodi, sve izgledao kao prava, božićna i zimska bajka.

19. rujan 2024 15:26