Slavna američka kozmetička grupacija Revlon u većinskom vlasništvu milijardera Rona Perelmana, koja je inače proizvođač omiljenog ruža za usne britanske kraljice Elizabete II, podnijela je zahtjev za bankrot.
Njujorška tvrtka koja je osnovana 1932. godine, piše The Times, zatražila je zaštitu po famoznom poglavlju 11 američkog stečajnog zakonika, što podrazumijeva oblik stečaja koji uključuje reorganizaciju poslovanja, dugova i imovine tvrtke.
Revlon je među ostalim i vlasnik brenda Elizabeth Arden, koji je prema pričama omiljen na britanskom dvoru već 60 godina. Naime, kraljica Elizabeta II, javna je tajna, koristi ruž za usne Elizabeth Arden "Bold Red" i uvijek ima zalihe u svojoj torbici. O neizostavnim sadržaju kraljičine torbice govorila je i Sally Bedell Smith, autorica knjige "Elizabeth the Queen: The Woman Behind The Throne", tvrdeći kako se uvijek dvije stvari nalaze u kraljičinoj torbici - ruž i ogledalce.
"Na kraju ručka ili večere, pa čak i na svečanim prijemima, Elizabeta ima naviku otvoriti svoju torbu, izvući ogledalo i ponovno nanijeti ruž", napisala je Bedell Smith. I ne samo na javnosti zatvorenim događanjima, kraljica svoj ruž popravlja svugdje, o čemu svjedoče brojne fotografije.
No, činjenica da imaju reklamu svih reklama, nije pomogla Revlonu da izbjegne poslovne probleme. Revlon je morao posegnuti za aktivacijom Poglavlja 11 koje je osmišljeno kako bi omogućilo poduzećima da nastave s poslovanjem dok se restrukturiraju. Tvrtka je rekla da su njezini zajmodavci pristali osigurati 575 milijuna američkih dolara kako bi mogla održavati svoje svakodnevne operacije, ali nema jamstva za njezin opstanak.
Stručnjaci iz industrije, piše The Times, rekli su da Revlon, koji su osnovali Charles Lachman te braća Charles i Joseph Revson, nije uspio držati korak s promjenjivim zahtjevima tržišta te je sporo slijedio trendove.
Primjerice, Revlon, pod kojim su osim Arden i brendovi Almay i Cutex te parfemi s potpisom Christine Aguilere i Britney Spears, uopće nije prepoznao važnost marketinga na društvenim mrežama. Zato su brzo i izgubili bitku od novih kozmetičkih brendova koje vode slavne osobe poput Rihanne i Kylie Jenner. Revlonovi problemi su se intenzivirali s pandemijom jer je prodaja ruževa za usne pala kada su ljudi morali ostati kod kuće ili nositi maske kada su izlazili.
Dok se tvrtka borila da se održi na tržištu, nakupila je dug koji prema izvješćima iznosi 3,7 milijardi dolara. S druge strane Revlonova imovina procijenjena je na 3,2 milijarde dolara.
Natasha Hatherall, izvršna direktorica TishTasha, marketinške agencije specijalizirane za ljepotu, vjeruje da se tvrtka "izgubila u 1990-ima".
"Revlon je nevjerojatan brend duge tradicije, kao i Elizabeth Arden, ali u konačnici, nisu išli ukorak s vremenom. Nisu uspjeli inovirati. Također su jako, jako zakasnili s dolaskom na društvene mreže. Marka je postala nevidljiva i puno ljudi poput mene kojima su bili naklonjeni krenulo je kupovati druge brendove koji su komunicirali na moćniji način. Pored toga nisu ciljali ni na mlađu publiku koja je bila očarana brendovima koji su kapitalizirali na društvenim mrežama", pojasnila je Hatherall The Timesu.
Influencerica Louise Warwick istaknula je kako je današnji sektor ljepote prepun, brz i brzo se razvija.
"Tvrtke koje se sporo mijenjaju zaostaju. U svoje vrijeme Revlon je bio inovativan. Stvorili su prvi lak za nokte na bazi pigmenta 1937., ali su posljednjih godina patili od lošeg rukovodstva, zastarjelih proizvoda i lošeg marketinga", smatra Warwick.
Hatherall ipak vjeruje da će Revlonovi brendovi preživjeti, što znači da će kraljica i dalje moći kupiti svoj omiljeni ruž za usne.
"To je kultni brend i u pravim rukama mogao bi se izvući iz ove situacije."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....