Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa najavili su višegodišnje partnerstvo sa streaming kompanijom Spotify tijekom kojega će producirati i voditi seriju podcasta koji donose "različite perspektive i glasove", piše Guardian.
Ovaj potez uslijedio je nakon sklapanja višemilijunskog ugovora s Netflixom o produkciji dokumentarnih i igranih filmova.
Najnoviji poslovni pothvat bračnog para uključivat će Archewell Audio, njihovu novoosnovanu, prije svega audio, produkcijsku kuću, u ekskluzivnom partnerstvu sa Spotifyjem, te će proizvoditi "programe koji podižu i zabavljaju publiku širom svijeta", objavio je taj švedski digitalni servis.
"Ono što volimo kod podcasta je što nas podsjećaju da odvojimo trenutak i zaista slušamo, povežemo se jedni s drugima bez ometanja", rekli su Meghan i Harry.
"Uz izazove 2020. godine, nikad nije bilo važnije vrijeme za to, jer kad se čujemo i čujemo priče jedni drugih, podsjećamo se koliko smo svi međusobno povezani."
Sussexi će dovoditi sugovornike i proizvoditi podcaste, "koji zajednicu grade zajedničkim iskustvima, narativima i vrijednostima", priopćio je Spotify.
Kasnije ovog mjeseca Archewell Audio, u partnerstvu sa Spotifyjevim studijem Gimlet, objavit će blagdanski specijal koji će ugostiti par i koji će sadržavati "priče nade i suosjećanja nadahnutih gostiju tijekom novogodišnjih blagdana".
"Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa možda žive u Kaliforniji, ali snaga njihovih glasova počiva na njihovom statusu građana svijeta. To da prihvaćaju izvanrednu sposobnost podcasta na Spotifyju, istovremeno nastojeći pojačati nedovoljno zastupljene glasove, dokaz je njihove zahvalnosti potencijalu audio pripovijedanja", rekla je glavna šefica Spotifyja za sadržaj i oglašavanje Dawn Ostroff.
Prva cjelovita serija iz Archewell Audio studija očekuje se sljedeće godine. Ali najave za njihov nadolazeći blagdanski specijal već se mogu čuti.
Ranije ovog tjedna otkrilo se da je Meghan investirala u kalifornijsku tvrtku koja proizvodi instant napitke od zobenog mlijeka, Clevr Blends, koja sebe opisuje kao "prvu svježu kavu od zobenog mlijeka na svijetu".
Meghan je opisana kao "savjetnica" tvrtke koju vode žene sa sjedištem u Montecitu, gdje ona, Harry i njihov sin Archie sada žive.
U izjavi, u kojoj nije otkrila svoj financijski udio u tvrtki, rekla je da želi podržati "strastveno žensko poduzetništvo koje daje prioritet izgradnji zajednice uz poslovanje". Clevr Blends predvodi izvršna direktorica, Britanka Hannah Mendoza.
Meghan je dodala: "Ponosna sam što ulažem u Hannahinu predanost pronalaženju etičkih sastojaka i stvaranju proizvoda koji osobno volim i koji ima holistički pristup wellnessu."
Dosad malo poznati asortiman prikupio je ogroman publicitet nakon što ga je voditeljica Oprah Winfrey, inače prijateljica vojvotkinje, promovirala pred svojih 20 milijuna Instagram sljedbenika kao svoje "novo omiljeno piće".
Winfrey, gošća na vjenčanju Harryja i Meghan, napisala je kako joj je "prvog dana blagdana susjeda M poslala košaru punu slastica!". Dodala je: "Da, ta M", nakon čega je objavila emoji krune.
Kao dio dogovora s Buckinghamskom palačom kad su objavili da napuštaju kraljevsku obitelj, par se složio da se neće upuštati u bilo kakve poslovne pothvate koji bi se mogli loše odraziti na imidž ili bilo kako ugroziti monarhiju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....