Odbjegli britanski kraljevski par Meghan Markle (39) i princ Harry (36) započeli su novu suradnju. Njihova neprofitna organizacija Archewell sklopila je ugovor s tvrtkom Procter & Gamble.
Procter & Gamble je američka tvrtka osnovana 1837. godine, a poznata je po proizvodnji više od 250 robnih marki. Oral B, Gillette, Pampers, Ariel i Duracell samo su neki od brojnih proizvoda ove tvrtke. Njihov primarni fokus je na proizvodima za djecu, žensku i obiteljsku higijenu, ljepotu te proizvodima za brijanje.
No, suradnja između kraljevskog para i te kompanije potaknula je brojna pitanja. Procter & Gamble je 2011. morao platiti kaznu od više od 200 milijuna eura zbog namještanja cijena. Pet godina kasnije, tvrtku se povezivalo s prisiljavanjem djece u dobi od 8 do 14 godina na rad u kooperantskoj tvrtki Wilman International.
Vojvotkinja od Sussexa, Markle, u djetinjstvu se i sama suprotstavila kompaniji s kojom sada surađuje.
U vrijeme kad je imala samo 11 godina, Procter & Gamble objavio je reklamu za deterdžent za pranje suđa. Vojvotkinja je smatrala da je reklama seksistička te im je uputila pismo. Rečenica koja je za nju bila upitna u reklami glasila je: “Majke diljem Amerike bore se protiv masnoće na loncima i tavama”.
U pismu zahtijevala je da rečenica počne s: “Ljudi diljem Amerike...” i to joj je uspjelo.
Tijekom intervjua 1993. objasnila je da je bila bijesna zbog te reklame.
- Kad su dečki u mom razredu čuli tu reklamu, govorili su da je ženi mjesto u kuhinji- rekla je Markle u tom intervjuu te dodala da je jednostavno znala da takva reklama nije u redu.
- To je postavilo nekakav smjer za mene, dakle, ako se dogodilo nešto pogrešno, ako postoji nedostatak pravde te neravnopravnost, netko mora nešto poduzeti. Zašto to ne bih bila ja? - objasnila je vojvotkinja.
Imala je čast održati govor 2015. na sastanku Ujedinjenih naroda gdje je govorila o nedostatku feminizma i ispričala priču kako je jedno pismo uspjelo promijeniti reklamu.
Kraljevski par želi izgraditi zajednicu s više suosjećanja za mlade djevojke i žene pa ovakva suradnja dovodi u pitanje ciljeve njihove organizacije.
Archewell i Procter & Gamble potpisali su višegodišnji ugovor, a cilj je promicanje ravnopravnosti spolova, sveobuhvatnijeg internetskog prostora te utjecaja kroz sport. Poznati par smatra da će se tako glasovi djevojaka i njihovo mišljenje čuti za onim stolovima gdje se odluke donose.
Fondacija Archewell također surađuje s muškarcima i dječacima. Sve to s ciljem da se i oni osvijeste o svojoj ulozi u napretku društva prema potpunoj ravnopravnosti.
Podsjetimo, mladi kraljevski par prošle godine preselio se u Kanadu, pa potom u Los Angeles gdje sada žive i rade te su odlučili postati financijski neovisni. Tako su te iste godine osnovali neprofitnu organizaciju Archewell, a inspiracija za ime proizašla je iz imena njihovog sina, Archieja. Od tada, organizacija kontinuirano širi suradnju i povećava financijske prihode.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....