SPORNA NASLOVNICA

Popularni reperi u problemima zbog podmuklog načina promocije: Tužio ih kultni Vogue

Lažni časopisi koji su podijeljeni bili su ‘potpuna, profesionalno reprintirana reprodukcija listopadskog izdanja Voguea‘

Drake i 21 Savage

 Profimedia/instagram/

Vogue se ne šali.

Izdavač kultnog modnog časopisa Condé Nast podnio je tužbu tešku 4 milijuna dolara protiv Drakea i repera 21 Savagea nakon što su napravili lažnu naslovnicu Voguea, na kojoj su njih dvojica, kako bi promovirali svoj novi album "Her Loss". Kopije časopisa koje izgledaju legitimno postale su viralne na društvenim mrežama, a lažni plakati postavljeni su u New Yorku, dok su se izdanja dijelila na ulicama Miamija, Atlante i Los Angelesa.

image

Drake i 21 Savage

Umg/Planet/Profimedia/Umg/planet/profimedia

Drake je čak i tvitao tu vijest, napisavši: “Ja i moj brat sutra na kioscima! Hvala Vogue magazinu i Anni Wintour na ljubavi i podršci u ovom povijesnom trenutku", prenosi Page Six.

Prema tužbi, koja je podnesena ovaj tjedan u južnom okrugu New Yorka, Condé Nast od 31. listopada zahtijeva od Drakea i njegovog tima da zaustave "neovlaštenu upotrebu zaštitnog znaka Vogue". Žele maknuti Instagram objave, prekinuti bilo kakvu distribuciju ovog lažnog magazina i objaviti izjavu u kojoj se pojašnjava da ovo nije stvarna naslovnica Voguea.

image

Sporni časopis

Instagram/screenshot/

Prema tužbi, lažni časopisi koji su podijeljeni bili su "potpuna, profesionalno reprintirana reprodukcija listopadskog izdanja Voguea”, s nekim stranicama “izmijenjenima tako da se preklapaju s promotivnim logotipima za album optuženika". Također, izdanje uključuje slike urednice Voguea Anne Wintour koje nisu bile u pravom izdanju, a u jednom su slučaju bile prerađene kako bi se ubacila slika Drakea.

Sudski dokumenti dalje navode da "Anna Wintour nije odobrila korištenje njezine fotografije za promoviranje albuma optuženih". U prijavi se također tvrdi da krivotvoreni Vogue "iskorištava" zaštitni znak časopisa i da je uzrokovao "široko rasprostranjenu javnu zabunu". Naime, Condé Nast traži odštetu od četiri milijuna dolara, no izvor za Page Six tvrdi da "Drake nije zabrinut".

Promocija novog albuma Drakea i 21 Savagea "Her Loss" također je uključivala lažne, montirane segmente poput intervjua u studiju Howarda Sterna, izvedbe pjesama na Saturday Night Liveu i koncerta u sklopu NPR-ovog "Tiny Deska".

Dok su ostale medijske institucije Drakeov način promocije prihvatile mirno, Vogue nije bio sretan.

image

Drake i 21 Savage

Siriusxm/Planet/Profimedia/Siriusxm/planet/profimedia

Stern je čak govorio o lažnom intervjuu u eteru i pohvalio Drakeov trud.

- Uredio je sve tako da izgleda kao da je u našem studiju... Drake je obavio tako dobar posao da novinske kuće o tome izvještavaju kao da je intervju bio stvaran - rekao je poznati voditelj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 09:22