NOVA LINIJA

Slavna manekenka zna kako promovirati svoje bikinije: Pozirala pod tušem, ali nitko nije gledao u plave pločice...

Ovog je tjedna 31-godišnja manekenka Voguea podijelila sa svijetom kako izgleda njezina nova kampanja

Emily Ratajkowski

 Screenshot/instagram/

Manekenka i poduzetnica Emily Ratajkowski uvijek pronalazi nove načine za reklamiranje svoje linije bikinija vlastitog brenda "Inamorata Woman".

Ovog je tjedna 31-godišnja manekenka podijelila sa svijetom kako izgleda njezina nova kampanja. Umjesto poziranja na netaknutoj bijeloj pješčanoj plaži ili uz luksuzni "infinity" bazen, ova je ljepotica pokazala svoje najnovije dizajne pod tušem s plavim pločicama.

Samohrana majka pozirala je u crvenom bikiniju s donjim dijelom u obliku tangi te je raspustila svoju smeđu kosu.

image

Emily Ratajkowski

Screenshot/instagram/
image

Emily Ratajkowski

Screenshot/instagram/

Zvijezda je napisala u svojoj objavi na Instagramu da će se kolekcija zvati "Inamorata Woman x Mirror Palais", a napomenula je i da će kolekcija biti predstavljena 26. svibnja.

image

Emily Ratajkowski

Screenshot/instagram/
image

Emily Ratajkowski

Screenshot/instagram/

Prema svemu sudeći, njezin se brend udružio s brendom Mirror Palais iz New Yorka. Naime, Mirror Palais je održivi brend ženske odjeće koji je 2019. godine osnovao Marcelo Gaia. Nakon što je gotovo desetljeće radio kao stilist, Gaia je odlučio stvoriti vlastiti brend, s misijom da slavi "samouvjerene žene koje ga inspiriraju". Njegovi bikiniji odražavaju njegovo brazilsko nasljeđe, kaleidoskopske neonske printove inspirirane osamdesetima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 10:09