Poznati brend Borova - tenisice Startas specijalnog dizajna ovog će se ljeta naći na štandovima u sklopu Ultra Europe festivala elektronske glazbe u Splitu, najavili su u četvrtak na konferenciji za medije u Zagrebu predstavnici Borova i festivala Ultra Europe.
Riječ je, kako su istaknuli, o jedinstvenoj suradnji jer Ultra do sada nije prodavala niti nudila tenisice sa svojim zaštitnim znakom, a i Borovo je prvi hrvatski proizvođač čije proizvode plasiraju.
Za tu potrebu Borovo će proizvesti ukupno osam tisuća pari Startasica s Ultrinim znakom, koje je dizajnirala Iva Ćurković (četiri ženska i četiri muška modela), a od kojih će se pet tisuća pari naći na štandovima u sklopu predstojećeg festivala u Splitu. Ostatak će se prodavati u po jednoj prodavaonici Borova u Zagrebu, Splitu, Šibeniku i Zadru.
"Ultra je dobivala puno različitih ponuda za suradnjom tog tipa, ali smo se odlučili za Borovo Startasice jer su po dizajnu i kvaliteti različite od ostalih proizvoda, a s obzirom da se na ovogodišnjoj Ultri u Dalmaciji očekuje blizu 200 tisuća posjetitelja iz Hrvatske i 130 zemalja vjerujemo da će plasman biti dobar", kazala je event menadžerica Ultra Europe Dunja Dragojević.
Direktorica marketinga Borova Jasmina Matiša naglasila je da se Startasice proizvode od 1976. godine te da su s dolaskom nove uprave 2013. krenuli i s izvozom, pa tako i tih tenisica u Francusku, Španjolsku, Koreju i u SAD prvi put prije dva mjeseca.
"Očekujemo dobre rezultate od suradnje s Ultrom, to je za nas veliki međunarodni iskorak jer će na festival doći brojni mlađi ljudi iz cijelog svijeta i bit ćemo u svim njihovim promotivnim kanalima što nam otvara mogućnosti i za nova tržišta", naglasila je Matiša.
Dodala je i da u zadnje tri-četiri godine u Borovu svake godine bilježe udvostručenje prodaje tih tenisica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....