NAJSEKSI NOVINARKA

FANI STIPKOVIĆ ZA GLOBUS 'Postala sam gurman. I otkad mi je uspio biznis sa Fani TV najviše trošim na hranu'

Nekada sam s uzbuđenjem odlazila kupiti neku haljinu. A sada ne mogu opisati uzbuđenje kada idem na tržnicu
 Reexon Escobar

Kroz prozor svojeg stana u centru Madrida gleda na Plazu del Torros, pokraj koje je arena u kojoj se odvijaju koride. Iako je to u duhu španjolske tradicije, Fani Stipković kaže da nikada ne bi mogla otići pogledati borbe s bikovima.

Ta uspješna novinarka koja je, na nekoliko jezika, u emisijama Nove TV radila intervjue sa zanimljivim ljudima po svijetu, razvila se u pravu poslovnu ženu koja, sa svoje 33 godine, ima još mnogo planova. Otkad se prije godinu i pol preselila u Španjolsku, često je angažiraju kao zaštitno lice nekog brenda te je postala tzv. “brand ambassador” mnogih poznatih modnih marki, a osnovala je i Fani TV, koja se emitira preko interneta, piše Globus .

Osim što Fani ima svoju liniju kupaćih kostima, tvrtka s Tajlanda potpisala je s njom ugovor za svoj brend Khongboon Swimwear, da im bude zaštitno lice ručno rađenih kupaćih kostima, a toj su limitiranoj kolekciji nadjenuli ime Limited edition by Fani Stipković, čiji je Fani i model.

Inzistirala je da se reklame za tu liniju snimaju u Hrvatskoj: “Nigdje nema ljepših plaža. Ne mogu oni meni Tajland uspoređivati s Hrvatskom”, kaže.

ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLOBUSA

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 08:37