NOVA KAMPANJKA

Manekenski debi poznatog glumca na Cro-a-Porteru: Evo kako se Mislav Čavajda u modnim vodama

Hrvatska muška modna scena iz dana u dan postaje sve zanimljivija. U najnovijoj kampanji dizajnera Tomislava Bahorića kao zaštitno lice pojavljuje se glumac Mislav Čavajda, odjeven u plavi kombinezon, odnosno u radničku manduru interpretiranu na avangardan način.

- Mislav Čavajda je poznat po svojem osebujnom i individualnom modnom izražaju i kao takav je idealan da preuzme glavnu ulogu u kampanji za kolekciju Deep blue(s)’ - kaže dizajner Tomislav Bahorić, zakleti minimalist i zaljubljenik u crno i avangardu. U svojoj kolekciji, čije je predstavljanje na rasporedu prvog dana Cro-a-Portera, 21. ožujka, u Laubi - kući za ljude i umjetnost, Bahorić radi odmak u smislu boje.

- Deep blue(s) je dvojak naziv, koji igrom riječi predstavlja boju, ali i stanje duha. Plava boja kao cjelovit motiv te različite strukture tkanina čine skladnu cjelinu, a cool look kolekcije postignut je skinny izgledom u donjim, te volumenom u gornjim dijelovima. Transformabilnost pojedinih elemenata čini kolekciju multifunkcionalnom - detaljno objašnjava Bahorić svoju viziju mode te dodaje da je “statement komad” njegove kolekcije, kao i dosad, sako koji je nosiv s dvije strane, te kombinezon interpretiran na potpuno nov način. Što se tiče materijala, Bahorić suvremenog i modno nadahnutog muškarca najprije vidi u superudobnim komadima odjeće od pamuka s elastinom te pokojim dodatkom crne kože. Dakle, spremite se za vrhunske domaće modne delicije pod nazivnikom Cro-a-Porter od 21. do 24. ožujka na dvije lokacije - Laubi i Westgate Shoping Cityju.( A. N.)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. rujan 2024 23:40