Jučer je u prostorijama HTV-a na zagrebačkom Prisavlju počelo snimanje najiščekivanjeg televizijskog showa sezone: The Voice - Najljepši glas Hrvatske. Reality showa u kojem je važan samo i isključivo glas.
Cijeli donji kat zgrade televizije trenutno je u znaku The Voicea. Na glavnom ulazu izvješene su zastave showa, posvuda su plakati i logotipi, a sedam dana taj glavni ulaz će biti zatvoren jer je postao lobi u kojem će se okupljati i boraviti kandidati… Njih 96. Naime, do kraja sljedećeg tjedna u prostorijama javne televizije trajat će snimanje audicijskog dijela. Slijedi postprodukcija i tonska obrada. A onda će se u subotu, 17. siječnja, u 20.15 sati prikazati prva emisija The Voicea.
Snima se na čak 5000 četvornih metara, sa 20 najmodernijih kamera, na projektu je angažirano 300-tinjak ljudi, šest redatelja… Cijena je, naravno, tajna. A šuškalo se da su Britanci svoju inačicu platili čak 22 milijuna funti (213 milijuna kuna).
- Sve je spremno: prostorije, dva najveća studija: Anton Marti i Zvonimir Bajsić, backstage, sponzorski corneri, mentorski stolci... Sve funkcionira savršeno - tvrdi Aleksandar Kostadinov, glasnogovornik ovog spektakla.
Za show se, naime, prijavilo oko 2500 ljudi. Nikša Bratoš i njegov brojku su selekcionirali na pola. Uslijedio je prvi eliminacijski krug u četiri hrvatska grada. U drugi krug je ušlo njih nekoliko stotina, a potom je odabrano njih 96. Oni će na velikoj sceni svojim glasom uživo uz veliki orkestar tražiti prolaz u sljedeće emisije kroz audicije gdje ih mentori biraju u svoje timove tako da ih samo slušaju i ne vide ih. No kad ih požele vidjeti - stisnu gumb i njihov stolac se okrene prema kandidatu, te ga tada prvi put vide. To znači da je mentor odabrao člana svog tima. Ako su to učinili i drugi - tada kandidat bira mentora. Ako nitko ne stisne gumb, stolac se ne okrene i kandidat napušta natjecanje. A te famozne mentorske stolce izradila je domaća tvrtka. Da su ih naručivali izvana, otkriva Kostadinov, koštali bi nevjerojatnih 125 tisuća eura. Ovako su ih dobili jeftinije, a savršeni su, kažu, vjerna kopija originala.
Poslije audicija slijede dvoboji pjevanjem - dueti kandidata istog mentora gdje mentor mora jednog svog kandidata poslati dalje, a drugom se zahvaliti. Posebno napeto postaje u posljednjih šest emisija gdje uz mentore i gledatelji odlučuju tko ide dalje. U finalnoj emisiji, pak, samo gledatelji glasovanjem odlučuju tko od 4 preostala kandidata pobjeđuje i dobiva ugovor s Universal Music grupom.
U ovom trenu s kandidatima rade i učitelji pjevanja koji ih pripremaju za nastupe. A svakom kandidatu se osigura i šminka i svaka druga vrsta podrške: od komunikacijske, psihološke...
Oformljeno je više različitih timova od kojih svaki radi svoj dio posla.
- Onaj za komunikaciju trenutno obrađuje kandidate. Sa svima rade kao da će svi prolaziti dalje. Posebna redateljska ekipa radi sponzorski dio, druga radi s kandidatima, treća studijski dio... a tu su i timovi za masku, rekvizite, tehniku, rasvjetu, digitalni sadržaj, osiguranje, publiku… Na ovom projektu su angažirani najbolji ljudi. Ako ih nismo pronašli na HRT-u, pronašli smo najbolje u svom poslu - objašnjavaju na televiziji.
Puno je poznatih TV imena uključeno, među ostalim: Nikša Bratoš, Marija Nemčić, Joško Lokas, Darko Dirinovac, Dalibor Sokolić, Tomislav Štengl i drugi.
U projekt će biti uključen i Hrvatski radio, a show će gledatelji moći pratiti i putem “live streaminga”. Iako show još nije ni počeo, hrvatska inačica koji originalno potječe iz Nizozemske, na društvenim mrežama ima već 30 tisuća obožavatelja. A nakon finala 25. travnja odmah kreću pripreme za novu sezonu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....