LIZ PO LIZ, PALAČA

ZAŠTITNO LICE LEDO SLADOLEDA Severina u tri godine zaradila oko pola milijuna eura od reklama

Severina je odlučila jedan od svojih najpoznatijih glazbenih hitova “Mili moj” otpjevati Ledo sladoledu. Postala je novo zaštitno lice Ledo kampanje te snimila TV spot.

Sličnu kampanju već je otvorila u Beogradu, a sutra će to učiniti u Zagrebu.

Severina je u utorak u Beogradu prodavala sladoled na Terazijama, a nakon toga je u traper tregericima i sa šeširom šetala gradom pa su je rijetki prolaznici uspjeli prepoznati.

Pjevačica je u protekle tri godine bila zaštitno lice brojnih kampanja, među kojima su njemačka automobilska kompanija, švicarski luksuzni satovi, lanac prodavaonica cipela, osiguranje...

Severina kaže kako su joj reklame financijska injekcija i da bez toga ne bi uspjela ostvariti spektakl na svojim koncertima koje je održala u cijeloj regiji.

Nagađa se da je za ove tri godine zaradila oko pola milijuna eura od reklama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 03:49