Severina je odlučila jedan od svojih najpoznatijih glazbenih hitova “Mili moj” otpjevati Ledo sladoledu. Postala je novo zaštitno lice Ledo kampanje te snimila TV spot.
Sličnu kampanju već je otvorila u Beogradu, a sutra će to učiniti u Zagrebu.
Severina je u utorak u Beogradu prodavala sladoled na Terazijama, a nakon toga je u traper tregericima i sa šeširom šetala gradom pa su je rijetki prolaznici uspjeli prepoznati.
Pjevačica je u protekle tri godine bila zaštitno lice brojnih kampanja, među kojima su njemačka automobilska kompanija, švicarski luksuzni satovi, lanac prodavaonica cipela, osiguranje...
Severina kaže kako su joj reklame financijska injekcija i da bez toga ne bi uspjela ostvariti spektakl na svojim koncertima koje je održala u cijeloj regiji.
Nagađa se da je za ove tri godine zaradila oko pola milijuna eura od reklama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....