Prvi rođendan emisije proslavili smo velikom feštom za stotinjak vrijednih ljudi bez kojih ‘RTL Direkt’ ne bi bio ovakav kakvog ga svake večeri gledate. Što se jelo i pilo? Kakva su to pitanja? Pa čim me vidite znate da se konzumirala samo zdrava hrana, a nazdravljalo se izotoničnim napicima uz zvukove klasične glazbe - u svom stilu kaže Zoran Šprajc čiji je dnevni late night news magazine “RTL Direkt” jučer proslavio prvi rođendan.
Prva emisija emitirana je 20. travnja 2015. godine, a razvila se iz ideje o drukčijem kasnovečernjem news magazinu. U samo godinu dana emitiranja “RTL Direkt” postao je jedna od najgledanijih, najrelevantnijih i najcitiranijih informativnih emisija u hrvatskom medijskom prostoru.
Nema mjesta za dosadu
- ‘RTL Direkt’ ubrajam u svoje najveće profesionalne izazove proteklog desetljeća. Željeli smo napraviti iskorak u domaćem informativnom eteru i smatram da smo u tome i uspjeli. Naravno, ničeg ne bi bilo bez mog sjajnog tima koji ima znanje, stručnost, energiju, volju, profesionalnost i mnogo strpljenja i razumijevanja, prvenstveno za mene, a onda za sve naše priče, teme i sugovornike - rekao je u povodu prvog rođendana emisije Šprajc, koji se u ovom televizijskom formatu sjajno osjeća.
Zbog čega je publika tako dobro prihvatila “RTL Direkt” koji je danas, nakon samo godinu dana od početka emitiranja, druga najgledanija informativna emisija na svim televizijama u zemlji?
- ‘RTL Direkt’ je derivacija glavne dnevne news emisije, ali smo je nastojali po formatu i po sadržaju prilagoditi najzahtjevnijem prime time terminu. U 22.15 u žestokoj konkurenciji najgledanijih komercijalnih projekata ne možete ni sekunde biti dosadni, vijesti koje dajete moraju imati vrlo jasno značenje, teme koje obrađujete moraju ljudima biti bliske i razumljive, ponekad i zabavne, ali nikad banalne - objašnjava Šprajc koji je u emisiji nedavno dobio i jaka ženska pojačanja.
Netom prije prvog rođendana pridružile su mu se sjajne reporterke Danka Derifaj i Mojmira Pastorčić, koje su postale dio novinarsko-uredničkog tima.
Obični ljudi u studiju
Kvalitetu, relevantnost i vjerodostojnost emisije prepoznaju i gledatelji, a u prilog tome idu i sjajne brojke gledanosti ovog televizijskog formata. Uz “RTL Direkt” je nerijetko pola milijuna gledatelja, a tijekom prva četiri mjeseca 2016. godine emisija je najgledaniji kasnovečernji informativni program. Što dalje?
- Još više ćemo raditi na sadržaju, jakim reportažama, britkim komentarima, političkoj satiri i ugostit ćemo još više tzv. običnih, ali zanimljivih ljudi u studiju - otkriva Šprajc.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....