SPLIT - Zahuktava se atmosfera uoči spektakularne utakmice Hajduka i Barcelone koja će se odigrati 23. srpnja na Poljudu. Ostalo je još oko deset tisuća ulaznica (kapacitet stadiona je 33.500 gledatelja), a Hajduk kreće u pravu marketinšku ofenzivu pa se vjeruje da će ulaznice "planuti“ vrlo brzo.
Kao što se i najavljivao ova utakmica neće biti samo nogometni spektakl nego će se pretvoriti u pravi gradski, turistički događaj koji se protegnuti na tri dana.
Paralelno sa akcijom Barcelona, član uprave kluba Pavle Cicarelli predstavio je klupsku robu marku "Moj Hajduk“, što je veliki korak naprijed u brandiranju splitskog kluba koji ima brojnu i odanu publiku, a dosad nije imao za ponuditi pravu paletu proizvoda. A to znači da nije imao ni financijsku korist od branda koji se gradio stotinu godina.
- Predstavljajući kolekciju "Moj Hajduk“ želimo postaviti nove standarde, ponuditi našim navijačima kvalitetne proizvode, dati im vrijednost za novac, ali im pružiti mogućnost da kupnjom proizvoda sa amblemom Hajduka ulažu u svoj klub. Jer prihodi izravno idu u Hajduk – kaže Cicarelli koji je ovaj projekt započeo još u vrijeme kad je pod Svagušinom upravom bio šef marketinga a prezentirao ga je danas u ulozi člana uprave.
Hajduk je ušao u ovaj projekt u suradnji sa strateškim partnerom Cro-Fan Shopom, a proizvodi će moći kupiti u Splitu, ali diljem Hrvatske te će uskoro biti dostupni putem Hajdukova web shopa.
Prava poslastica marketinške prezentacije utakmice Hajduka i Barce bile su dva LML-ova motocikla u crveno-plavim bojama s obilježjima dva kluba, pravi raritet koji će dobiti najsretniji kupci ulaznica. Cijela priča ima i humanitarnu notu jer će prihod od prijava za nagradnu igru (putem sms-a) biti namijenjena Udruzi Most koja skrbi o beskućnicima.
Prvi put uz Hajdukovu feštu na Rivi će biti održana i kazališna predstava "Sto godina u dva dana“, priča je to o povijesti Hajduka, autorica je mlada Splićanka Marija Anić, a redatelj Robert Raponja. Inicijator i organizator ove manifestacije "Dani Hajduka“ je volonterska udruga Total Relax koje se bori protiv stresa, nepetosti i takav stav promoviraju kroz slogan "Tko je napet, može naglo odapet“. A Hajduk, kako se zna, živi vječno usprkos svim napetostima i stresovima koji u i oko njega vladaju...
Hajdukova pučka fešta
Četvrtak, 21.7.2011.
Tema Dalmacija posvećena Hajduku
Glazba uživo (klapa, koncerti na Rivi)
Igrokaz „Dani Hajduka“
Petak, 22.7.2011.
Tema Latino posvećena Barceloni
Glazba uživo (klape, koncerti, DJ na Rivi)
Igrokaz „Dani Hajduka“
Subota, 22.7.2011.
Video projekcija utakmice Hajduk – Barcelona na Rivi (HTV2)
Izbor Miss i Mistera navijača
Izvlačenje nagrada i interaktivni sadržaju za posjetitelje
Zabavni program na stadionu uz Vinka Cocu, Alen Nižetića, KUD-ove Brodosplit, Filip Dević i Jedinstvo, plesnu skupinu Spalatine, puhački orkestar Biranj.
Himne Hajduka i Barcelone izvest će svjetski poznati violinist Julian Rachlin
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....