'HAJDUKOVA TRI DANA'

FOTO U Splitu se priprema trodnevna fešta u sklopu dolaska Barcelone!

 Duje Klarić / Cropix

SPLIT - Zahuktava se atmosfera uoči spektakularne utakmice Hajduka i Barcelone koja će se odigrati 23. srpnja na Poljudu. Ostalo je još oko deset tisuća ulaznica (kapacitet stadiona je 33.500 gledatelja), a Hajduk kreće u pravu marketinšku ofenzivu pa se vjeruje da će ulaznice "planuti“ vrlo brzo.

Kao što se i najavljivao ova utakmica neće biti samo nogometni spektakl nego će se pretvoriti u pravi gradski, turistički događaj koji se protegnuti na tri dana.

Cijeli grad živjet će od 21. do 23. srpnja u bojama Hajduka, najavljeni su kazališni igrokazi, koncerti, fan zone, humanitarne akcije, od Rive do Poljuda bit će za svakoga ponešto, a vrhunac cijele priče dogodit će se na Poljudu u subotu 23. srpnja.

Paralelno sa akcijom Barcelona, član uprave kluba Pavle Cicarelli predstavio je klupsku robu marku "Moj Hajduk“, što je veliki korak naprijed u brandiranju splitskog kluba koji ima brojnu i odanu publiku, a dosad nije imao za ponuditi pravu paletu proizvoda. A to znači da nije imao ni financijsku korist od branda koji se gradio stotinu godina.

- Predstavljajući kolekciju "Moj Hajduk“ želimo postaviti nove standarde, ponuditi našim navijačima kvalitetne proizvode, dati im vrijednost za novac, ali im pružiti mogućnost da kupnjom proizvoda sa amblemom Hajduka ulažu u svoj klub. Jer prihodi izravno idu u Hajduk – kaže Cicarelli koji je ovaj projekt započeo još u vrijeme kad je pod Svagušinom upravom bio šef marketinga a prezentirao ga je danas u ulozi člana uprave.

Hajduk je ušao u ovaj projekt u suradnji sa strateškim partnerom Cro-Fan Shopom, a proizvodi će moći kupiti u Splitu, ali diljem Hrvatske te će uskoro biti dostupni putem Hajdukova web shopa.

Prava poslastica marketinške prezentacije utakmice Hajduka i Barce bile su dva LML-ova motocikla u crveno-plavim bojama s obilježjima dva kluba, pravi raritet koji će dobiti najsretniji kupci ulaznica. Cijela priča ima i humanitarnu notu jer će prihod od prijava za nagradnu igru (putem sms-a) biti namijenjena Udruzi Most koja skrbi o beskućnicima.

Prvi put uz Hajdukovu feštu na Rivi će biti održana i kazališna predstava "Sto godina u dva dana“, priča je to o povijesti Hajduka, autorica je mlada Splićanka Marija Anić, a redatelj Robert Raponja. Inicijator i organizator ove manifestacije "Dani Hajduka“ je volonterska udruga Total Relax koje se bori protiv stresa, nepetosti i takav stav promoviraju kroz slogan "Tko je napet, može naglo odapet“. A Hajduk, kako se zna, živi vječno usprkos svim napetostima i stresovima koji u i oko njega vladaju...

Hajdukova pučka fešta

Četvrtak, 21.7.2011.

Tema Dalmacija posvećena Hajduku

Glazba uživo (klapa, koncerti na Rivi)

Igrokaz „Dani Hajduka“

Petak, 22.7.2011.

Tema Latino posvećena Barceloni

Glazba uživo (klape, koncerti, DJ na Rivi)

Igrokaz „Dani Hajduka“

Subota, 22.7.2011.

Video projekcija utakmice Hajduk – Barcelona na Rivi (HTV2)

Izbor Miss i Mistera navijača

Izvlačenje nagrada i interaktivni sadržaju za posjetitelje

Zabavni program na stadionu uz Vinka Cocu, Alen Nižetića, KUD-ove Brodosplit, Filip Dević i Jedinstvo, plesnu skupinu Spalatine, puhački orkestar Biranj.

Himne Hajduka i Barcelone izvest će svjetski poznati violinist Julian Rachlin

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 01:37