Nije dobro kad debelo u 21. stoljeću meteorološke prilike u jadnoj našoj kroje posjet utakmici još uvijek najpraćenije hrvatske reprezentacije, one nogometne.
Osim sivoga neba, i crne rupe u džepovima građana prouzročile su mizernu potražnju za ulaznicama.
Neslužbene informacije govore da ih je dosad otišlo tek 4000, od toga 2000 škotskim navijačima.
Dva dana uoči utakmice nemoguće je doći do bilo kakve službene informacije o prodaji karata za tribine kao i za VIP lože za kojima je bila pomama uoči utakmice protiv Srbije, pa je za malo lososa i kavijara na 748 natkrivenih mjesta za tzv. uglednike HNS inkasirao oko 2,5 milijuna kuna.
Škotska očito ni u navijačima ni u VIP-ovcima ne budi onaj iskonski nagon od “stoljeća 7.”, koji tjera na tribine usprkos cijeni i vremenu.
Ulaznice se ovom prigodom ne prodaju na kioscima Tiska (samo na blagajnama u Maksimiru), jer su se HNS i Todorićev Agrokor, izgleda, razišli. Ni na službenoj stranici HNS-a nema više ni jednog logotipa iz Agrokorove grupacije, ni Konzuma, ni Leda, ni Tiska, ni Vindije. O čemu se radi, u HNS-u ne možemo doznati ni od koga.
Predsjednik Šuker je, kažu, neugodan pregovarač i teško pogađa “u žicu” suprotne strane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....