Prošlog je ljeta talijanski prvak Inter raskinuo najskladniji marketinški brak u nogometnom celebrity svijetu. U sretnoj zajednici s Pirellijem "nerazzurri" su živjeli punih 26 godina, logo poznatog proizvođača pneumatskih guma nosili su na prsima od 1995. godine i prema procjenama Calcio e Finanza, u tom su razdoblju na ime sponzorstva ubrali više od 230 milijuna eura. U trenutku raskida Pirelli je svoju povlasticu da se reklamira na crno-plavom dresu plaćao 10,5 milijuna eura godišnje.
Razlog razvoda braka je, kao u holivudskom traču, treća osoba. Zove se Socios.com, riječ je o platformi za trgovinu kriptovalutama. Velikana talijanskog i svjetskog nogometa, vlasnika 19 "scudetta" i tri naslova europskog prvaka, Socios.com je zašarmirao kada je za mjesto na dresu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....