Cinici bi rekli da im je to odličan način da se besplatno reklamiraju, no nova kampanja McDonald‘sa otišla je u smjeru kojeg mnogi nisu očekivali. Ovoga puta u fokusu im nisu ljudi, nego pčele. U dvorištu nekoliko restorana u Švedskoj postavili su košnice koje imaju zaista neobičan izgled - uopće ne nalikuju na standardne kuće za pčele, nego izgledaju jednako kao i njihovi restorani. Nazvali su ih ‘McHive‘ i riječ je o potpuno funkcionalnim košnicama za tisuće pčela.
McHive dolazi u kompletu s terasom i garniturama za sjedenje, elegantnim drvenim oblogama, dva prozora za drive in te svim reklamama koje biste očekivali vidjeti na izlozima trgovine. Zavirite unutra i nećete pronaći McFlurry stroj ili fritezu, već koloniju pčela koje zuje između nekoliko “okvira košnice”, piše Green.
Naime, jedan od najpopularnijih lanaca brze hrane već dugi niz godina pomaže pčelama. Nakon što su na krovove restorana postavljali košnice, odlučili su se na korak dalje i dizajnirali najmanji McDonald’s na svijetu – MC Hive.
Ovu neobičnu košnicu dizajnirao je nagrađivani scenograf Nicklas Nilsson, a sada krase dvorište nekoliko restorana u Švedskoj. McHive je prvo stavljen na aukciju, gdje je prodan za više od deset tisuća dolara, a sva sredstva otišla su u dobrotvorne svrhe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....