BOSILJEVO - U strašnoj prometnoj nesreći koja se danas oko 12.15 sati dogodila na autocesti A6 dva kilometra od čvora Bosiljevo u smjeru Rijeke stradao je automobilistički as Marin Čolak te je prebačen u bolnicu. Navodno nije teže ozlijeđen. Njegova 20-godišnja suputnica na mjestu nesreće je smrtno stradala.
Strahovit udar
Prema neslužbenim informacijama Čolak je upravljao crvenim Ferrarijem te skrenuo desno van kolnika. Postoji mogućnost da je došlo do kontakta sa sportskom verzijom Nissana zagrebačkih registracija koji se zaustavio 150 metara dalje, no to će utvrditi policija. Indikativno je da su tijekom očevida svi njegovi sudionici (državni odvjetnik, istražni sudac, policija) promatrali i nešto pokazivali na prednjem desnom kotaču spomenutog Nissana.
Očevici, kojima se činilo da je riječ o utrci, tvrde da je Ferrari nakon udara s Nissanom letio 70 metara i snažno udario u tlo izvan autoceste, prilikom čega je Čolak, koji nije bio vezan ispao iz automobila. Djevojka je navodno bila vezana i zarobljena u u automobilu koji se zapalio. Prerađenim Nissanom 350z upravljao je još jedan automobilist - prošlotjedni brzinski rekorder staze na Grobniku, Dalibor Opačak. U blizini je zatečen i automobilist Hrvoje Petrović koji je upravljao svojim, također prerađenim Fordom.
Otvorena staza
Prema tragovima na mjestu nesreće nakon slijetanja automobil se zapalio. Motor je ispao iz karoserije te se zaustavio nekoliko metara dalje, jedan kotač čak stotinu metara dalje. Ženi nije bilo spasa. Prema još nepotvrđenim informacijama, automobilisti su putovali iz Zagreba prema Grobniku, gdje se danas održavao tzv. “track days”, dan kada je staza otvorena za sve. Doznajemo da je Čolak prije nekoliko mjeseci Ferrari prodao, a nakon toga se vozio u bijelom BMW-u M3. Stoga nije jasno što je radio u svom bivšem Ferrarriju. O Daliboru Opačku i Hrvoju Petroviću objavljena je priča koja njihove automobile opisuje kao dva “najnabrijanija” legalna automobila na Hrvatskoj.
Prvi Hrvat u WTCC-u
Zagrepčanin Marin Čolak (26) prvi je hrvatski automobilist koji se natjecao u prestižnom natjecanju WTCC. Sa utrkama je započeo u Njemačkoj u vrlo mladoj dobi, uključujući njemački Formula Renault i njemački Seat Leon Cupra kup. U 2009, ulazi u WTCC prvenstvo za punu sezonu sa timom kojeg vodi njegov otac Nikica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....