SMRT U FERRARIJU

Epilog sulude jurnjave: Čolak i Opačak optuženi za izazivanje stravične nesreće tek nakon godinu i pol dana

U autu s Marinom Čolakom bila je Ivana Obad, koja je od posljedica udara preminula
 CROPIX

ZAGREB - Automobilistički as Marin Čolak i njegov prijatelj Dalibor Opačak napokon su, godinu i pol nakon stravične prometne nesreće u kojoj je poginula 20-godišnja Ivana Obad, optuženi za izazivanje prometne nesreće, priopćilo je jučer Općinsko državno odvjetništvo u Karlovcu.

Riječ je o nesreći od 5. studenga 2010. kada su se, dvadeset minuta nakon podneva, na autocesti Rijeka - Zagreb u smjeru Rijeke utrkivali Čolak u svom Ferrariju 131 Modena te Opačak s “nabrijanim” Nissanom 350 Z. U jednom je trenutku kod Bosiljeva Nissan dotaknuo Ferrari u kojem su bili Čolak i pokojna Ivana Obad, a Ferrari se zanio, sletio s ceste i više se puta prevrnuo.

Čolak ispao iz vozila

Čolak je ispao iz vozila jer nije bio vezan, automobil se nakon toga zapalio, a Ivana Obad ostala je u njemu i preminula prije dolaska interventnih ekipa. Čolak je zadobio potres mozga, prijelom gornje i donje čeljusti, izbijeno mu je sedam zuba, slomljen mu je nos te pokidani ligamenti desnog zgloba.

Slučaj su pratile brojne kontroverze, a Jutarnji je o njemu opširno izvještavao. Svojom optužnicom karlovačko Općinsko državno odvjetništvo potvrdilo je pisanje Jutarnjeg da je nesreću pratila prevelika brzina. Odvjetništvo navodi rezultate sudskog vještaka, o kojima smo već pisali, da je Čolak u trenutku nesreće autocestom vozio brzinom od 188 kilometara na sat, a Opačak ga je pretjecao svojim Nissanom brzinom od čak 210 kilometara na sat, i to po desnom prometnom traku. Po nalazu vještaka, u trenutku kada ga je Opačak nepropisno pretjecao, Čolak se iznenada počeo prestrojavati iz lijevog, pretjecajnog u desni prometni trak, te ga je Opačak tada udario u stražnji desni bočni dio vozila.

Pristali na posljedice

Općinsko državno odvjetništvo navodi kako su prevelikom brzinom Čolak i Opačak pristali na sve posljedice koje zbog takve vožnje mogu proizaći. Na Nissanu su nastala neznatna oštećenja, dok od Ferrarija, u kojem je bila nesretna suvozačica, dubrovačka manekenka, nije ostalo gotovo ništa.

Isprva je tužiteljstvo za nesreću teretilo samo Čolaka, no u proljeće 2011. istraga je pokrenuta i protiv Opačka, do nesreće Čolakova najboljeg prijatelja. Nakon što se oporavio od teških ozljeda koje je zadobio u prevrtanju Ferrarija, Čolak je dao ekskluzivnu ispovijest Jutarnjem u kojoj se javno odrekao prijateljstva s Opačkom, kriveći ga za nesreću.

- Dado je ubio Ivanu. Zbog svoje bolesne ljubomore. Vozio sam Ferrari, kraj mene je sjedila jedna od najljepših cura u Hrvatskoj, a on je htio biti frajer i snimati kamerom kako me prestiže, mene, svjetskog prvaka. Time se htio hvaliti na Youtubeu - ispričao je tada Čolak reporteru Jutarnjeg.

Gotovi do kraja života

Zašto nije držao taj razmak? Zašto? Dalibor Opačak bio mi je prijatelj, no mi smo nakon ovoga gotovi do kraja života - rekao je profesionalni vozač utrka.

Optužnicom Općinsko državno odvjetništvo obojicu tereti po članku 272, stavak 1 i 3 Kaznenog zakona. Konkretnije, budu li osuđeni, Čolaku i Opačku prijeti zatvorska kazna od najmanje jedne, a najviše deset godina zatvora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 02:58