KARLOVAC - Odgođeno je suđenje na Općinskom sudu u Karlovcu poznatim automobilistima Marinu Čolaku (28) i Daliboru Opačku (35) zbog izazivanja prometne nesreće prije dvije godine na autocesti A6 kod Bosiljeva u kojoj je poginula Čolakova suvozačica Ivana Obad, 20-godišnja studentica iz Dubrovnika.
Razlog odgode je zdravstveno stanje Dalibora Opačka koji je svoj nedolazak opravdao lomom noge u rujnu, od čega se sada oporavlja i može se kretati samo uz pomoć štaka. Sutkinja Sanda Janković novu raspravu je zakazala za 27. studenog, do kada bi se Opačak trebao oporaviti.
Čolakov odvjetnik Dubravko Čunko rekao nam je da se ovdje definitivno ne radi ni o kakvoj opstrukciji, te da se čitav slučaj malo produžio zbog Općinskog državnog odvjetništva koje nije bilo zadovoljno rezultatima vještaka za tehničku ispravnost vozila Alojza Vodnika, pa su od njega zatražili dopunsko vještačenje, da bi na kraju naručili novo, na Prometnom fakultetu u Zagrebu.
- Utvrđene su sada sve činjenice, suđenje je pred nama. Ne mogu ulaziti u detalje, ali mogu reći da su rezultati dva vještačenja vrlo slična - rekao je odvjetnik Čunko.
Vještak Vodnik ranije nam je otkrio da je utvrdio da je brzi Nissan 350Z Dalibora Opačka bio tehnički neispravan zbog brojnih dorada i preinaka, kako na motoru, tako i na ovjesu.
Također je zaključio da je definitivno došlo do kontakta dva vozila na autocesti, što je dovelo do slijetanja Čolakova Ferrarija 360 Modena, te je iznio teoriju da je Opačak Nissanom udario u Čolakov Ferrari, a ne obrnuto, kako se do tada smatralo. Zbog toga Državno odvjetništvo osim Čolka, za nesreću tereti i Opačka. Utvrđeno je da se u trenutku nesreće Čolak Ferrarijem brzinom od 188 km/h vraćao iz pretjecajne u desnu traku, kojom ga je nepropisno nastojao preteći Opačak brzinom od čak 210 km/h.
Ferrari je sletio s ceste, vozač Čolak je ispao iz vozila jer nije bio vezan, automobil se nakon toga zapalio jer je eksplodirao spremnik goriva, a Ivana Obad ostala je u njemu i preminula prije dolaska interventnih ekipa. Čolak je zadobio potres mozga, prijelom gornje i donje čeljusti, izbijeno mu je sedam zuba, slomljen mu je nos te pokidani ligamenti desnog zgloba.
Općinsko državno odvjetništvo navodi kako su prevelikom brzinom Čolak i Opačak pristali na sve posljedice koje zbog takve vožnje mogu proizaći. Na Nissanu su nastala neznatna oštećenja, dok od Ferrarija, u kojem je bila nesretna suvozačica, nije ostalo gotovo ništa.
- Dado je ubio Ivanu. Zbog svoje bolesne ljubomore. Vozio sam Ferrari, kraj mene je sjedila jedna od najljepših cura u Hrvatskoj, a on je htio biti frajer i snimati kamerom kako me prestiže, mene, svjetskog prvaka. Time se htio hvaliti na Youtubeu - ispričao je nakon oporavka Čolak reporteru Jutarnjeg u svojem prvom javnom istupu o nesreći.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....